عکس های الکساندرا آمبروزیو و خانواده اش برای کمپانی Victoria's Secret

فرستاده شده: اوت 15, 2010 توسط مهسا در Alessandra Ambrosio, Fashion, عكسهاي داغ
برچسب‌ها:, ,

عکس های الکساندرا آمبروزیو و خانواده اش , Anja Ambrosio Mazur و Jamie Mazur , برای کمپانی Victoria’s Secret درکالیفرنیا

دیدگاه‌ها
  1. shima می‌گوید:

    mer30

  2. مهسا می‌گوید:

    and finally….Yeahhhh 🙂

  3. asal می‌گوید:

    قيافش كه معموليه هيكلشم خداس!ولي من خيلي دوسش دارم

  4. تمنا می‌گوید:

    هیکلش عالیه
    در کل خوشم میاد ازش
    دخملشم خیلی بامزست

  5. مهسا می‌گوید:

    من از بین مدل ها هیکله دوتزونو واقعا دوس دارم…این آمبروزیو از اول اسکلت به دنیا اومد هر کاریم کنه چاق نمیشه ولی دوتزون استعداد چاقی داره و به گفته ی خودش خیلی مواظبه هیکلشه چون زود چاق میشه به این می گن مانکن

    • camelia می‌گوید:

      باهات موافقم
      منم عاشق دوتزن هستم
      اين كه اسكلت متحركه
      اخه من موندم ويكتوريا چرا اينو انتخاب كرده؟

  6. aliemerdad می‌گوید:

    کلا کمپانی ویکتوریا سکرت یه ور:میراندام یه ور…

  7. سعیده می‌گوید:

    خوبه

  8. ملینا می‌گوید:

    بانمکه

  9. maral می‌گوید:

    من عاشقشمممممم
    خیلی فیسش جذابه

  10. شمیم می‌گوید:

    بچه اش خیلی بانمکه…

پاسخی بگذارید

