جدیدترین عکس های تیلور سوئیف

فرستاده شده: اوت 17, 2010 توسط مهسا در Celebrities, Taylor Swift
برچسب‌ها:

جدیدترین عکس های تیلور سوئیف در حال رفتن به رستوران Brickstops

گوشه هایی از مصاحبه با تیلور:

زندگی سوئیف
هیچ وقت احساس نکردم باید آهنگ زندگی ام را ملایم کنم و یک آدم معمولی باشم.
زمانیکه کار خوانندگی را آغاز کردم ، بیوگرافی ام را در سایتم نوشتم. نمی خواستم از سایتم برای تبلیغ استفاده کنم ،‌فقط می خواستم طرفدارانم برایم کامنت بگذارند و من هم عکس ها و ویدئوهایم را در سایتم بگذارم. این تمام آن چیزی بود که می خواستم  – فکر نمی کنم چیز دیگری بخواهم و اوضاع تغییر پیدا کند.

ادامه در ادامه ی مطلب…

هدف های تیلور سوئیف
من هنوز هم هدف های زیادی دارم. دوست دارم یک تور دور دنیا داشته باشم. همچنین دوست دارم که مستقل زندگی کنم.

چه نوع مردانی را می پسندد؟
دوست ندارم با مرد لوسی آشنا شوم که  هیچ کاری نکند و من مجبور شوم تمام کارها را خودم انجام بدهم و او را هم زیر نظر داشته باشم. فرد ایده آل من جاه طلب و بلندپرواز است .

در مورد پشتکار و سخت کوشی
من حتی وقتی در خانه هستم و کاری برای انجام دادن ندارم هم نمی توانم بیکار بمانم. «رویاهای من این است که مردم اطراف من جمع شده اند ، منتظرند تا من عکس هایم را امضا کنم و با من عکس بگیرند!»

منبع:سیمرغ

دیدگاه‌ها
  1. shima می‌گوید:

    ممنونم

    • shima می‌گوید:

      چقدر ناز شده
      رنگ چشاش آبی یخیه،من عاشق رنگ چششم
      لباسش متفاوته
      قدش در برابر اون خانوم بغلیش خیلی بلنده،اندامشم عالیه
      [صداشو واقعا دوستدارم،خودش میگفت معلم مدرسش وقتی تیلور توی گروه سرود بوده بهش گفته واقعا صداش قشنگه و مطمئنه یه روز به عنوان یه خواننده ی خوب روی فرش قرمزا قدم میزنه،و جایزه های گرمی رو هم میبره،که پارسال همین اتفاق افتاد و این حرفو جلوی حاضرا زد]
      خسته نباشید

  2. aliemerdad می‌گوید:

    خوشگله…صداشم ناناسه

  3. amada می‌گوید:

    صداش اصلا قشنگ نیست ولی قیافه خوبی داره

  4. aliemerdad می‌گوید:

    مهسایی بدو بیا خانومی.ازون موهایی داره که تو خوشت میاداااااااااااا…

  5. عارفه می‌گوید:

    ازش خوشم میاد.ممنون

  6. naeimeh می‌گوید:

    با این هیچ وقت مدل موهاش عوض نمیشه ولی بازم عاشقش

  7. pooneh123 می‌گوید:

    تيلور جون..من ازت خيلي خوشم مياد و آهنگاتو گوش ميكنم…
    اميدوارم هميشه موفق باشي.

  8. Maneli می‌گوید:

    kheili naze!ham khosh heikale o ham khosh 3da!

  9. camelia می‌گوید:

    صداش معركس حرف نداره من تمام البوم هاش ر تا حالا بيش از صد بار گوش دادم
    تازه خيلي هم با استعداده متن اهنگاش ر خودش مينويسه(كه خيلي هم با مفهوم اند و اصلن جلف نيستن مثل خيلي از خواننده هاي الان)
    جوان تري فردي كه جايزه بهترين ترانه نويسي را از انجمن ترانه نويسان دريافت كرده
    تازه ي عالم ركورد با حال ديگه هم داره
    اخلاقشم عاليه
    خيلي با طرفداراش مهربونه و واسشون ارزش قايل ميشه
    قيافشم خاص و ناز
    تازه از طرز لباس پوشيدنش هم خوشم مياد هيچ وقت لباس جلف نميپوشه(بر عكس مايلي و خيلي هاي ديگه)
    سنگين شيك و با كلاس
    تازه ميدونستيد كه تا 19 سالگي با خانوادش زندگي ميكرده؟
    ي داداش كوچكتر از خودش داره كه خيلي دوسش داره ي اهنگش هم درباره اينه كه وقتي داداشش دنيا اومده چه حسي داشته وبعدش چقدر دوسش داره

  10. سحر می‌گوید:

    خیلی چهره ملوسی داره ! چقدر رژ لبش خوش رنگه

  11. maral می‌گوید:

    خیلی ملوس و دوس داشتنیه

  12. asal می‌گوید:

    واييييييييييييييي!جونممممممممممممممممم
    چقد جيگري تو دختررررررررررررر!!!!!!!
    خيلي خوشگل و نازه و صداي ظريف و خيلي قشنگي داره
    آهنگاشم مثه خودش حرف نداره
    تيلور جون در يك كلام عاچقتم!

  13. شمیم می‌گوید:

    عاشقـــــــشم…اینجا هم خیلی ناز شده.

  14. پرنیان می‌گوید:

    خیلی ناز.دوسش دارم زیاد

  15. alireza می‌گوید:

    ملایم و زیبا.

پاسخی بگذارید

