جدیدترین عکسهای هایدی کلوم و شوهرش سل در لندن

فرستاده شده: اوت 19, 2010 توسط Admin در Celebrities, Heidi Klum
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای هایدی کلوم و شوهرش سل در لندن

هایدی کلوم و همسرش سل برای صرف شام در رستورانی در لندن دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گوید:

    111111111111111111

  2. aliemerdad می‌گوید:

    چه همشون تریپ مشکی زدن؟…

  3. naeimeh می‌گوید:

    علی اقا شما نمیذارید یک بار ما اول بشیم هر موقع میام شما اولید

  4. naeimeh می‌گوید:

    و در مورد هایدی چقدر زشت شده اینجا تیپش خوب نیست

  5. naeimeh می‌گوید:

    اختیار دارید ولی واقعا تعجب میکنم که همیشه اولید

    • aliemerdad می‌گوید:

      من تو شرکتم و چون مهندس معماری هستم همیشه در حال کشیدن نقشه پشت لپ تابم هستم و همیشه هم ان لاینم.نتیجه اینه که بیشتر اوقات اول میشم دیگه:)

      • asal می‌گوید:

        به به!!!!آقاي مهندس!

      • aliemerdad می‌گوید:

        سلاااااااااااااام میس عسلی…

      • asal می‌گوید:

        عليك سلاااااااااااااام مستر علي!

      • aliemerdad می‌گوید:

        میس عسلی یکی دو روز کم پیدا بودی اصلا سایت صفایی نداشتا…کامنتات حس خوبی بهم میده .هر چی ته دلترو ریلکس میریزی بیرون…

      • asal می‌گوید:

        مرسسسسسسسسسسسسسييييييييييييييييييييييييييييييييي مستر علي حون گلللللللللللل!!!!!!!!!

      • aliemerdad می‌گوید:

        اما میخواستم چنتا عکس بدم بت تحویل نگرفتی دیگه میس عسلی…

      • asal می‌گوید:

        گفتم كه اي دي ياهو ندارم علي جون…
        من در هر حالتي شما رو تحويل مي گيرم مستر علي بابت اين چند روزم كه اين جوري احساس كردي معذرت ميخوام شرمنده!

      • aliemerdad می‌گوید:

        حالا یه ایمیل درست کن من اینا رو میل کنم برات میپره از دستتا……میس عسلی

      • asal می‌گوید:

        چشششششششششششممممممممممممم مستر علي شما امر بفرماييد!!

  6. سحر می‌گوید:

    انگیزه این بشر از ازدواج با سل چی بوده ؟

  7. maral می‌گوید:

    هایدی چجوری با این بشر زندگی میکنه من ازش میترسم!

  8. دانيل می‌گوید:

    اين شوهرش بيشتر شبيه وبا و طاعونه تا سل
    🙂

  9. Maneli می‌گوید:

    asheghe shoharesh shodam!

  10. Maneli می‌گوید:

    عاشق شوهرش شدم!

  11. Maneli می‌گوید:

    man raftam bye

  12. shima می‌گوید:

    چقدر بااین مدل مو بانمک میشه
    ممنونم

  13. شمیم می‌گوید:

    فکر کنم به عنوان بدتیپ ترین زوج سال انتخاب بشن!!!!!!!

پاسخی بگذارید

