جشن تولد 18 سالگی دمی لواتو در کنار جوناس برادرز

فرستاده شده: اوت 20, 2010 توسط Admin در Celebrities, Demi Lovato, Jonas Brothers
برچسب‌ها:,

جشن تولد 18 سالگی دمی لواتو در کنار جوناس برادرز

دمی لواتو 18 سالگی خود را در کنار نیک و جویی جوناس جشن گرفت.

دیدگاه‌ها
  1. shakila می‌گوید:

    من عاشق قیافه ی جوام.
    حیف جو
    این دختر خیلی زشته.

    • shakila می‌گوید:

      اقا نعیم خیلی ماهیی،خیلی خیلی خسته نباشید،نماز و روزه هاتون قبول باشه،ایشالاه،از ته دلم گفتم.

  2. aliemerdad می‌گوید:

    اتفاقا دمی ازون هیکلایی داره که پسرا میپسندن…جهت اطلاع

  3. aliemerdad می‌گوید:

    گویا اشتی کردن با هم…(دمی و جو)

  4. سحر می‌گوید:

    پیر شی مادر !
    دمی اینجا زشت شده بود !

  5. Maneli می‌گوید:

    جفتشون زشتن!

  6. mahdokht می‌گوید:

    demi inja kheily zesht shode albate demi hamishe zesht boode va range moohaie jadidesh ham aslan behesh nemiad va aslan ham be joe nemikhore

    • shakila می‌گوید:

      کاملا موافقم،واقعا حیف جوئه عزیزم.
      خداییش خیلی جو خوشکله و جذاب.
      بی شرف جو هیچی تو قیافش کم نداره.
      دختره انگار 29-30 سالشه.
      حیف جو مثل پسر بچه هاست.

  7. Maneli می‌گوید:

    باهات موافقم بزرگتر از سنش نشون ميده

  8. دانيل می‌گوید:

    چه جلب انگيز ناك
    منم توي اين تولد بودم
    🙂

  9. دانيل می‌گوید:

    ولي من شما رو ديدم
    من نقش كيك تولد رو بازي ميكردم

  10. سحر می‌گوید:

    من کیک می خوام ! 😀

  11. shima می‌گوید:

    جو تکه
    دمیم خوبه
    پارسال جو بین 10 مرد هات دنیا بود،ولی امسال نبود
    تولدش مبارک
    ممنونم

  12. Maneli می‌گوید:

    Mikhstam Mtehn konam

  13. niusha می‌گوید:

    واقعا حیف جو….

  14. nazi-maloose می‌گوید:

    بسه دیگه شمام. حالم به هم خورد از بس هی میگن حیف جو زندگی مردم به شما چه مربوط اگه قرار حیف بشه شما ها این وسط چی می کنین

  15. maral می‌گوید:

    حیف جو!
    چقد این دمی زشته!
    انگار 25 سالشه!

  16. شمیم می‌گوید:

    اصلا بهش نمیاد 18 سالش شده باشه با این آرایش جیغی که کرده 25 به بالا میزنه،اصلا ازش خوشم نمیاد!!!!

  17. Katy می‌گوید:

    وای خدا چرا انقد به دمی بیچاره بد می گین من عاشق دمیم از دیروز تا حالا هم به خاطر بوسه ی جو و اشلی در حال گریه کردنم…..واقعا برای جو متاسفم که اشلی رو به دمی ترجیح می ده تازه…اشلی هم باید با جکسون باشه…

  18. tara می‌گوید:

    جو خیلی خشکل و جذاب ولی از دمی حالم بببههههههممممم می خوره

  19. رويا می‌گوید:

    چه بجه چاقيييييييييييييييييييييييييييييي

  20. سعید می‌گوید:

    دمی خوش هیکله ولی زشته.

  21. حمید می‌گوید:

    وای چقد زشتهههههههههه

  22. selin می‌گوید:

    heife demi ke ba joe dooste az joe motenaferam

  23. کیمیا می‌گوید:

    18 سالشه……….

    یا حضرت فیل…….

    پس من چه قدر خوب موندم ……………………………………

  24. نگار می‌گوید:

    وای خدای من !!!!!!!! فقط کیک تولدش قشنگه

پاسخی بگذارید

