فتوشات های جو جوناس و دمی لواتو برای مجله ی Teen Vogue

فرستاده شده: اوت 24, 2010 توسط مهسا در Celebrities, Demi Lovato, Fashion, Jonas Brothers, Magazine
برچسب‌ها:, , , ,

ويرايش شده

فتوشات های جو جوناس و دمی لواتو برای مجله ی Teen Vogue  ماه آگوست 2010.

این عکس ها قبل از جداشدن جو ودمی گرفته شده , اما الان اون ها رابطه ی رمانتیک با هم ندارن. این روز ها جو جوناس با اشلی گرین دیده می شه , حتی اشلی به تماشای یکی از مسابقات جو هم رفته بود ولی هنوز رابطه ی رمانتیک خودشون رو اعلام نکردن.

از اولین دوست های برادران جوناس پس از جهانی شدن چهره ی اون ها , تیلور سوئیف (با جو جوناس)  و مایلی سایرس (با نیک جوناس) بود.

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گوید:

    11111111111111111

  2. aliemerdad می‌گوید:

    مهسا نظر سنجیم بازم افتاد به پست تو…میبینی تو ر خدا…
    خبر جدید و داغ:بزرگترین و تاپ ترین سینه های 2010 هالیوود:
    10:لیندسی لوهان
    9:کریستینا هندیکس
    8:سلما هایک
    7:سوفیا ورگارا
    6:مگان فاکس
    5:هالی بری
    4:جنیفر لاو هوییف
    3:کیم کارداشیان
    2:اسکارلت جوهانسون
    1:حدددددددددددددس بزنید و باهوش امشب سایت شناخته شوید….

  3. aliemerdad می‌گوید:

    هر موقع پاسخ درست گفته شد خودم میگم…

  4. شمیم می‌گوید:

    شات ها باز نمیشن…من که میگم یا هیلاری دافه یا جسیکا سیمپسون یا ماریا کریD:

  5. شمیم می‌گوید:

    کتی پری نیست؟؟
    من که همه رو گفتمD:

  6. maral می‌گوید:

    مرسی
    انجلینا یا کیدمن نیستن؟

  7. شمیم می‌گوید:

    کتی پری نیست؟؟فرگی چی؟؟

  8. شمیم می‌گوید:

    اه پس کیه؟؟بابا یه راهنمایی کنید…

  9. شمیم می‌گوید:

    عشقم کریستینا آگوئیلرا؟؟

  10. ستاره می‌گوید:

    زود بگو من دق کردم

  11. شمیم می‌گوید:

    بابا بی خیال شید شما که جایزه ای هم نمیدید پس خودتون بگید دیگه…

  12. maral می‌گوید:

    علی بگو دیگه چیزی به ذهنمون نمیرسه

  13. شمیم می‌گوید:

    جسیکا بل چی؟؟

  14. شمیم می‌گوید:

    کیت وینسلت؟؟؟

  15. مهسا می‌گوید:

    بازززززززم تو پست من؟؟؟;)
    نظرسنجی باطله چون در این زمینه اسکارلت باید همیشه اول باشه و گوئن استفانی آخر!

    اما یا کتی پری اول شده
    یا نیکل شرزینگر

    • aliemerdad می‌گوید:

      عذر میخوام من الان اومدم تبریک میگم به مهسا چون 2تا رو گفت و یکی ازونا جوابه بنابر این باهوش امشب مهسا جونه …
      قرار شد هر کسی یکی دو نفر رو بگه نه همه هالیوود رو اینو خصوصا به خانوم شمیم گفتم ازین به بعدم نظرسنجی شد هر نفر فقط یه اسم میتونه بگه مثل همه سایتهای دیگه

      جواب امشب:کتی پرییییییییییییییی…

      • شمیم می‌گوید:

        ok…ولی فقط من نبودم که چندتا اسم بردماااااا…
        تبریک مهسا جون.

  16. فاطمه می‌گوید:

    بریتنی ومیرانداکرنیستن

  17. شمیم می‌گوید:

    من که میگم یا کتی پری یا کیت وینسلت

  18. شمیم می‌گوید:

    علی سرکارمون گذاشتی؟؟کجـــــایی بابا؟بیا خودت جوابو بگو دیگه…

  19. فاطمه می‌گوید:

    لابدکورتنی کارداشیانه D ;

  20. شمیم می‌گوید:

    این آقا علی به احتمال زیاد همه رو گذاشته سرکار حداقل یه چیزی بگو…

  21. aliemerdad می‌گوید:

    عذر میخوام من الان اومدم تبریک میگم به مهسا چون 2تا رو گفت و یکی ازونا جوابه بنابر این باهوش امشب مهسا جونه …
    قرار شد هر کسی یکی دو نفر رو بگه نه همه هالیوود رو اینو خصوصا به خانوم شمیم گفتم ازین به بعدم نظرسنجی شد هر نفر فقط یه اسم میتونه بگه مثل همه سایتهای دیگه

    جواب امشب:کتی پرییییییییییییییی…

    • شمیم می‌گوید:

      ok…ولی فقط من نبودم که چندتا اسم بردماااااا…
      تبریک مهسا جون.

      • aliemerdad می‌گوید:

        در هر صورت از همتون ممنونم که شرکت کردین و فکر کردین اینا همه برا جذاب و قشنگ کردن محیط سایته…ممنونم

  22. مهسا می‌گوید:

    مرسی
    علی جون خوب کارو کاسبی راه انداختیــــــــــــــا 😉
    می گم اگه اشکالی نداره یه نظری ام درباره ی شات ها بدیم!!:)

  23. دانيل می‌گوید:

    الان عكس ها ديده ميشه

  24. Robsten_mahtab می‌گوید:

    ای خداااااااااااااا………. چرا اینقد از این پسره عکس میزارید. بابا من به این حساسم. هی میبینمش یاد اشلی میفتم.ای اشلی لگد زدی به بخت خودت:(
    ولی بازم مر30
    اگه میشه از کریس و راب هم عکسی خبری چیزی بزارید ممنون میشم دعاتون میکنیم.
    …………………………………………………………………………………………………………..
    ONLY ROBSTEN

  25. Amir می‌گوید:

    بدک نبود
    هیکله دمی رو دوست دارم ولی اینجا هیچ چیزیش معلوم نبود 😀

  26. نگین می‌گوید:

    قیافه دمی فاجعه است.تو برادرا هم این از همه بهتره!

    ممنون

  27. سحر می‌گوید:

    از برادرای جوناس فقط از جو خوشم میاد !
    .
    .
    .
    کتی پری هم حقش بود 😀

  28. Helia می‌گوید:

    جو خوشگله ولی دمی زشته!!!!!

    ممنون

  29. niusha می‌گوید:

    تو این عکسا دمی که افتضاحه جو هم خیلی خوب نیست.

  30. shima می‌گوید:

    جو خیلی جذابه
    دمیم بانمکه
    ممنونم

  31. Maneli می‌گوید:

    heif k nabudam hatman migftam katy perry!

  32. tina می‌گوید:

    اين جو جوناس كه ماهي يه بار دوست دختر عوض ميكنه. يادمه توي سلب فا بود يكي از بچه ها ليست دوست دخترهاي قبلي جو رو نوشته بود. فك كنم ده تايي بوده ن.

  33. tina می‌گوید:

    يادم رفت بگم: دمي خيلي مزخرفه. نمي دونم چه جوري بازيگر و خواننده شده

  34. کیمیا می‌گوید:

    به نظر من دمی و جو خیلی به هم میان … من دمی رو سلنا رو خیلی میدوسم…
    امیدوارم دمی و جو همیشه خوشبخت باشن و در کنار هم زندگی خوبی داشته باشن

پاسخی بگذارید

