عکسهای روی جلد مهمترین مجلات این هفته سلبریتیها-25 آگوست 2010

فرستاده شده: اوت 25, 2010 توسط Admin در Celebrities, Magazine
برچسب‌ها:

عکسهای روی جلد مهمترین مجلات این هفته سلبریتیها-25 آگوست 2010

دیدگاه‌ها
  1. انسی می‌گوید:

    1

  2. aliemerdad می‌گوید:

    11111111111111

    • aliemerdad می‌گوید:

      خب میخوام یه نظرسنجی هم امشب بذارم.و اونم زیباترین چشمهای 2010 هالیوود هستش:
      چون یه ذره سخته البته به نظر من هر کسی 2 نظر میتونه بده.امیدوارم مثل شبهای دیگه زود به جواب برسید…
      5:کتی پری
      4:دوتزن کروس
      3:میراندا کر
      2:شارلیز ترون
      1:حدس بزنید و باهوش امشب باشید…

      • شمیم می‌گوید:

        مایلی سایرس؟؟

      • شمیم می‌گوید:

        سوفی مونک؟؟

      • سهیلا می‌گوید:

        به نظر من چشمای انجلینا

      • فاطمه می‌گوید:

        کتی پریه لابدشایدم دوتزون باشه البته امکان داره هیچ کدوم نباشه

      • فاطمه می‌گوید:

        ولی به نظرم گزینه هاش رونمیگفتی میذاشتی خودمون حدس بزنیم بهتر بود

      • asal می‌گوید:

        آنجلينا!!!
        مگان فاكس!!
        داريا وربوي(مدل ويكتوريا سكرت معروف به چشم خرگوشي)!!
        نمي دونم درسته يا نه؟؟
        چيزي به ذهنم رسيد بازم ميگم
        مستر علي خييييييييلللللللللي ممنون با اين نظرسنجيا فضا رو شاد مي كني دمت بخاري!

      • asal می‌گوید:

        بازم يادم اومد!!
        ريحانا(چشماش خيلي قشنگ و خوش رنگ و خوش حالته!)
        اشلي گرين

      • طـــــــــــناز می‌گوید:

        تیلور مامسن؟

      • asal می‌گوید:

        آيشوريا راي!!
        فكر كنم ديگه كسي نمونده كه نگفته باشم!!:))

      • asal می‌گوید:

        علي جون اين ديگه آخرين حدسه كه ميي زنم قول ميدم!!
        اخرين حدس من:نيكول كيدمن

      • niusha می‌گوید:

        شاید هم هیلاری داف.
        من چشماشو دوست دارم.

      • فاطمه می‌گوید:

        قربون حواس جمع خودم برم علی فکرکردم باید ازاین گزینه ها یکی روانتخاب کنیم

        من میگم یااسکارلت یوهانسونه یابه احتمال خیلی ضعیف کیم کارداشیانه

      • asal می‌گوید:

        علي من نمي تونم آروم بگيرم يه حدس ديگم ميزنم جون خودم ديگه آخريشه:
        تيلور سوئيفت،عشق خودم!!!

      • asal می‌گوید:

        ديگه كسي نمونده كه من نگفته باشم؟!!فكر كنم بيشتر از همه من حدس زدم!!=))))
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        علي جون نيستي؟!!!
        ببين چقد جوون منتظرن كه شما جواب مسابقه رو اعلام كني؟!!
        يكيش خود من!!

      • فاطمه می‌گوید:

        علی من یه حدس دیگه میزنم ببخشیدمونیکابلوچییییییییی

  3. admin می‌گوید:

    مشکل دیدن این پست برطرف شد

  4. انسی می‌گوید:

    علی آقل سوتی دادی این دفعرو

  5. شمیم می‌گوید:

    آنــــــــــجی چه ناز شده،بریتنی و خواهرش کُپ همن از دوتاشون بدم میاد…

  6. Robsten_mahtab می‌گوید:

    مجله 5 رو دقت کنین.نورانیه. میدونین چرا؟؟.به دلیل اینکه عکس راب روشه:) ولی چرا کریس نیست.راب بی کریسش هرگز…………:(
    ONLY ROBSTEN

  7. طـــــــــــناز می‌گوید:

    بار رافائلی؟؟

  8. niusha می‌گوید:

    شایدم هیلاری داف.
    من چشماشو دوست دارم.

  9. niusha می‌گوید:

    انجی ناز شده.
    کیم هم اگه خودش نباشه خواهراش باید باشن.

  10. Robsten_mahtab می‌گوید:

    یا انجلینا جولی یا ایشواریا رای

  11. طـــــــــــناز می‌گوید:

    همین دوتا آخرین حدسامن…تیلور مامسن..بار رافائلی؟؟؟

  12. شمیم می‌گوید:

    من که میگم تیلور مامسن…آره؟؟؟

  13. شمیم می‌گوید:

    آقا علی کجایی پس؟؟؟؟؟؟

  14. aliemerdad می‌گوید:

    خوبببببببببببببب
    از همتون ممنونم که شرکت کردین…
    فقط یه نفر حدس درست زد که در واقع اولین کسی بود که طبق قول 2 نفرو حدس زد و یکیشم جوابه.
    بر عکس دیشب که تمام هالیوود رو گفت .و اونم خانوم شمیم هستش.بهت تبریک میگم شمیم جان…
    جواب امشب:سوفی مانک

  15. شمیم می‌گوید:

    مرسی عسل جووووووون.

  16. maral می‌گوید:

    مثل همیشه رابرت،کیم،انجی هستن
    بریتنی خیلی از خواهرش قشنگ تره

  17. ملینا می‌گوید:

    انجی طبق همیشه مثل یه ببروحشی میمونه که هیچ ظرافت ونمکی نداره وهمیشه هم باذغال میفته به جون چشماش
    جنیفر انیستون هم که مثل همیشه مهربون ودوستداشتنیه

  18. shima می‌گوید:

    راب در هر صورت تکه
    ممنونم

پاسخی بگذارید

