بازگشت ونسا هاجنز و زاک افرون از تعطیلات

فرستاده شده: اوت 26, 2010 توسط Admin در Celebrities, Vanessa Hudgens, Zac Efron
برچسب‌ها:,

بازگشت ونسا هاجنز و زاک افرون از تعطیلات

ونسا هاجنز و زاک افرون بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات رومانتیک در هاوایی در حال ورود به فرودگاه لس آنجلس دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. شمیم می‌گوید:

    11111111111111111111111111111

  2. Maneli می‌گوید:

    ونسا چاق شده!

  3. شمیم می‌گوید:

    اون شمیم بالایی من نیستم.

  4. شمیم می‌گوید:

    تیپای ونسا دیگه خیلی تکراری شده!!!!!آخی زاک چقدر رمانتیک ونسا رو میبوسه!!!!!

  5. Helia می‌گوید:

    !!!!!!!!!!zac kheili khoshgel shode

  6. camelia می‌گوید:

    خوشم نمياد از هيچ كدومشون

  7. Helia می‌گوید:

    من عاشق جفتشونم!!!!!!!!

    ممنون

  8. Robsten_mahtab می‌گوید:

    زاک هم مثل راب ریش بهش نمیاد.
    خیلی از زاک خوشم میاد.چقد هم رمانتیکه………………..

  9. jigar bala می‌گوید:

    Not Bad Thanks

  10. سحر می‌گوید:

    من خیلی دوستشون دارم البته از زاک بیشتر خوشم میاد 😉

  11. narges P می‌گوید:

    به جایه اینکه ونسا رو اونطوری محکم بگیره شلوارکشو میکشید بالا ، داره از تنش میافته از تنش

  12. alma می‌گوید:

    عزیزم چقدر همدیگرو دوست دارند.خوش به سعادتشون.

  13. arash می‌گوید:

    خیلی لوسن این دوتا جوجه سلب ……

  14. maral می‌گوید:

    عاشق زاکمممممممم

  15. ملینا می‌گوید:

    بازهم میگم زاک قیافش بوروچندشه اههه من ازپسرای کم سن وسال وبور متنفرم ازراب وبرادپیت وزاک متنفرم اینا بی کلاسه قیافشون من بااینکه خودم 22 سالمه ازمردای سی تاسی وپنج سال یکم تپلی خوشم میاد مثل شوهرواقعی یکتاناصر
    به نظرم مردای ایرانی خیلی خوشگل ترازاین زردنبوهان

  16. shima می‌گوید:

    چقدر با محبتن این دوتا
    خیلییییییی دوسشون دارم
    فکر میکنم خیلی بهم میان
    ممنونم

  17. نگین می‌گوید:

    از هر دوتاشون خیلییییی خوشم می آد.بنظرم زیبا نیستن اما دوست داشتنی هستن و اصلن فکر نمی کنم زک تلف شده!!1

    ممنون

  18. پرنیان می‌گوید:

    من دوتاشونو دوست دارم ولی اینجا بدن!!

پاسخی بگذارید

