عکسهایی جالب از ستارگان تنیس به همراه بار رافائلی و برادلی کوپر در مسابقه خیریه نایک

فرستاده شده: اوت 26, 2010 توسط Admin در Bar Refaeli, Celebrities, Maria Sharapova, Rafael Nadal, Roger Federer

عکسهایی جالب از ستارگان تنیس به همراه بار رافائلی و برادلی کوپر در مسابقه خیریه نایک

در آستانه رقابتهای یو اس اپن کمپانی نایک مسابقه ای خیریه و جالب را میان ستارگان تنیس در نیویورک ترتیب داد.در این مسابقه چهره های مطرح تنیس جهان همچون راجر فدرر،رافائل نادال،ماریا شاراپووا و سره نا ویلیامز حضور داشتند.بار رافائلی مدل اسرائیلی و برادلی کوپر بازیگر هالیوود هم از کسانی بودند که در مسابقه خیریه نایک حضور داشتند و توانایی خود در بازی تنیس را نشان دادند.

دیدگاه‌ها
  1. jigar bala می‌گوید:

    هيكل بار خيلي شاخه

  2. asal می‌گوید:

    بچه ها امشب ساعت 12:30 مريخ در كنار ماه قرار مي گيره خيلي جالبه حتما بريد ببينيد به نظر مي رسه كه آسمون دو تا ماه داره!

  3. jigar bala می‌گوید:

    wow!!cool
    thank ya

    • jigar bala می‌گوید:

      منظورم با عسل خانوم بود

      • asal می‌گوید:

        خواهش مي كنم گلم
        بچه ها چيز خفنيه از دست نديد

      • Nastaran می‌گوید:

        ممنون عسل جان من عاشق نجومم حتما میرم میبینم…
        مرسی که اطلاع دادی…

      • سحر می‌گوید:

        وای عسل جونم من همین الان دیدمش مرسی که گفتی وگرنه من نمی فهمیدمو از دستم میرفت ! خیلی ماهی :-*

      • asal می‌گوید:

        خواهش مي كنم دوستاي گلم !!
        من كه چيزي نديدم!!!:(((((((((((
        سحر جون چه شكلي بود تو واقعن ديدي؟

      • jigar bala می‌گوید:

        عسلي منم چيزي نديدم مطمئني امشبه؟!
        نسترن تو چيزي نديدي؟

      • asal می‌گوید:

        نمي دونم…
        شايد اشتب گفتم

      • Nastaran می‌گوید:

        نه عسل اتفاقا منم چیزی ندیدم
        اشکال نداره ایشالا دفعه بعدی…

      • asal می‌گوید:

        بچه ها فكر كنم فردا شب باشه من اشتب گفتم
        نسترن جان ايشالا دفعه ي بعدي؟!!دفعه ي بعدي فكر مي كنم حدودن 20000 سال ديگه باشه!

      • asal می‌گوید:

        ببخشيد بچه ها من قاطي كردم دارم چرت و پرت ميگم!!
        الان رفتم سرچ كردم شايعه اي بيش نبوده!سركار گذاشتن ما رو!!

      • سحر می‌گوید:

        ? are u kidding me ? realy
        پس من چی دیدم ؟:-D

  4. شمیم می‌گوید:

    خـــــیلی جالب بود…مـــــمنون.

  5. Nastaran می‌گوید:

    ممنونم من تنیس خیلی دوس دارم…
    مریا هیکلش خوبه ولی احساس میکنم شونه هاش زیادی پهنه…
    اندی رادیک نیس؟؟؟
    بردلی رو دوسش دارم…

    سپاسگزارم ادمین

    • Amir می‌گوید:

      به به گل بود ز سبزه نیز اراسته شد ..
      میبینم که بحثای اخترفیزیکی میکنید D: , خوشحالم که به نجوم علاقه داری , نجوم زندگیه منه ..

      جیگر بلام راه افتاده .. خارجی کامنت میزاره 😀
      .
      ممنون ادمینه عزیز با این خبرای خوبو به روزت .

  6. سحر می‌گوید:

    مرسی نعیم جان چسبید حسابی ! من خیلی تنیسو دوست دارم مخصوصا نادال 😉

  7. شمیم می‌گوید:

    شات های کتی پری ف ی ل ت ر ن که!!!!

  8. سحر می‌گوید:

    مهسا جان پست کتی پری مشکل داره ! فیلتر شده عزیزم !

  9. pegah می‌گوید:

    تنیس خیلی خوبه.از همه تنیسورهای زن نازتر آنا ایوانوویچ.

  10. maral می‌گوید:

    مرسی

  11. عارفه می‌گوید:

    منم تنیس رو دوست دارم بین مردان فقط فرناندو ورداسکو زنان فقط کارولین وزنیاکی.ممنون

  12. shima می‌گوید:

    خیلی پست جالبیه
    ممنونم

  13. charli می‌گوید:

    این همینیه که هر سری ارغوان رضایی دهنشو سرویس می کنه

پاسخی بگذارید

