جواب مسابقه حدس بزنید شماره 1:شارون استون

فرستاده شده: اوت 27, 2010 توسط Admin در Celebrities, Sharon Stone, Who Is
برچسب‌ها:,

جواب مسابقه حدس بزنید شماره 1:شارون استون

پاسخ مسابقه شماره 1 حدس بزنید شارون استون بود که متاسفانه کسی از دوستان پاسخ درست نداد.

عکسها:جدیدترین عکسهای شارون استون در رستورانی در لس آنجلس

دیدگاه‌ها
  1. jigar bala می‌گوید:

    هيچ كس برنده نشد!!

  2. jigar bala می‌گوید:

    هيچ كس برنده نشده!!

  3. aliemerdad می‌گوید:

    به بهههههههههههههههه
    زنده باشیم با این هوشمون
    به همه فک کردم غیر اینااااااااااااااا
    😀

  4. Robsten_mahtab می‌گوید:

    11111111111111
    اکثرا گفته بوده بودم هایدی کلوم. مسابقه رو اسونتر کنین.
    نمیشه از این مسابقه ها که مستر علی میزاره شماهم بزارین باحاترن:)
    ……………………………………………………………………
    Only robsten

  5. Nastaran می‌گوید:

    خداییش اینجا همه چیزش شبیه هایدی کلوم بود دیگه غیر از صورتش…
    اشکال نداره ایشالا دفعه بعدی…به هر حال تبریک میگم…

    واقعا متشکرم ادمین خیلی رقابت جالبی بود…مرسی

  6. اتیش پاره می‌گوید:

    اصلا بهش فکر نکرده بودم بابا اسونتر بذارید

  7. shima می‌گوید:

    اصلا فکرشو نمیکردم
    مممنونم

  8. دانيل می‌گوید:

    ديديد من درست گفتم
    زين الدين زيدان بود ديگه
    حيف من نميتونستم شركت كنم و گرنه جواب رو ميدونستم

  9. شمیم می‌گوید:

    بابا این که خیلی سخـــت بود…دفعه ی بعدی آسونتر بذارید…

  10. alma می‌گوید:

    به همه نوابغ عزیز از جمله خودم تبریک می گویم.

  11. Amir می‌گوید:

    نوکه زبونم بودا .. دوستم اقفالم کرد 😀

پاسخی بگذارید

