جدیدترین عکسهای براد پیت در نیواورلئان

فرستاده شده: اوت 31, 2010 توسط Admin در Brad Pitt, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای براد پیت در نیواورلئان

براد پیت در پنجمین سالگرد طوفان کاترینا به نیواورلئان سفر کرده است.

دیدگاه‌ها
  1. jigar bala می‌گه:

    خوووووووووش تيپ!!!!!!!!واييييييييي چقد اين خوش تيپ و جذابه!!!!!!!!!
    مرسسسسسسسسييييييييييي

  2. neda می‌گه:

    I LOVE YOU .MY DARLING KISS U. GOOD LUCK

  3. alma1337 می‌گه:

    واي جيگر منم مي خواستم بنويسم خووووووووووووووووووش تيپ ديدم طبق معمول تو پيش دستي كردي.

  4. alma می‌گه:

    تو را دوست مي دارم.

  5. SH!\/A می‌گه:

    براد گرد پیری کم کم داره روی صورت جذابت میشینه.یه دستمال وردار پاکش کن!:دی

  6. shima می‌گه:

    مثل همیشش خوش تیپه
    خالکوبیهاش خیلی جالب و قشنگن
    ممنونم

  7. ستاره می‌گه:

    پشت موهاش منو کشته

  8. sara می‌گه:

    خیلی دوست داشتنیه

  9. ملینا می‌گه:

    اههه بازاین اومد حالم به هم میخوره ازش مخصوصا ازچشماش که موج منفی میده به ادم شایدبه نظرشما من کج سلیقه باشم ولی بازسرحرفم هستم شوهریکتاناصرخیلی باکلاس ترازاینه قیافه ی شوهریکتاناصرمثل دکترهاهستش

    • شمیم می‌گه:

      تو چه گیری دادی به شوهـــتر یکتا ناصر؟؟
      تو که تو هیچ آپی نظر نمیدی ملینا خانم فقط تو پست آنجی و براد میای مینویسی بدم میاد و متنفرم ازشون باشه بابا دیگه همه مردم فهــــمیدن!!!

  10. maral می‌گه:

    وایییییییییی من عاشقشمممممم
    نه فقط براد همه ی اعضای خانوادشو دوس دارمممممم

  11. شمیم می‌گه:

    خیلی خوش تـــــــیپه…چهـــــره ی خیلی مهـــربونی داره مخصوصا تو عکس اول.

  12. سحر می‌گه:

    فکر می کنم همه اینو قبول داشته باشن که هر کس یه نظری داره درسته ؟ ملینا جان عزیزم من ازت خواهش می کنم که جو اینجا رو متشنج نکنی ! اینجا همه با دوستی و صمیمیت ابراز نظر می کنن ! یا خوششون میاد یا نمیاد ! اما اینکه بخوایم بهم دیگه یا به نظر همدیگه توهین کنیم اصلا درست نیست ! شما خوشت میاد یکی هر چی از دهنش در میاد به خودتو و نظرت بگه ؟ مسلما نه ! پس خواهش می کنم که یکم مراعات کن و اگه از کسی خوشت نمیاد خیلی راحت بگو دوستش ندارم !

پاسخی بگذارید

