جواب مسابقه حدس بزنید شماره 2:اسکارلت یوهانسون

فرستاده شده: سپتامبر 3, 2010 توسط Admin در Celebrities, Scarlett Johansson, Who Is
برچسب‌ها:,

جواب مسابقه حدس بزنید شماره 2:اسکارلت یوهانسون

همونطوری که اکثر دوستان درست حدس زدند پلسخ مسابقه حدس بزنید شماره 2 اسکارلت یوهانسون بود.

عکس مربوط به  حدود2 سال پیش در لندن می باشد.

اسامی دوستانی که درست حدس زدند:

alimerdad

انسی

shima

ملینا

shiMa

شمیم

پونه123

سیما

maral

shakila

samira

ایشین

نسیم

arash

آرکا

فرانک

farzad

Amir

mahdokht

نیلوفر

هلن

با تشکر از همه کسانی که در مسابقه شرکت کردند.

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گه:

    مرسی.به همه دوستانی که درست حدس زدن تبریک میگم.خوشحالم که اولیش من بودم.
    از ادمین هم تشکر میکنم…

  2. دانيل می‌گه:

    اي بابا چرا اسم من نيست
    من كه گفتم دوست دختر ششم مارادونا
    🙂

  3. ملینا می‌گه:

    من جایزموتقدیم میکن به دانیل
    اصلا چیزی میدیدبه عنوان جایزه؟

  4. Nastaran می‌گه:

    تبریک به همه ی دوستان برنده…
    و دوتا تبریک ویژه به آقا امیر و آقا آرش…آفرین

    و خیلی ممنون ادمین واقعا رقابت زیبایی بود خیلی لذت بردم…مرسی

  5. انسی می‌گه:

    میبینم که خیلی باهوشم راستش از روی رنگ پوست و بالا تنش تشخیص دادم

  6. maral می‌گه:

    منممممممممم به همه ی بچه ها تبریک میگم خصوصا 3نفر اول

  7. فرانک-2 می‌گه:

    mamnon az in mosabeghe, omidvaram mosabeghehaye sakhtari dar rah bashe

  8. شمیم می‌گه:

    ممـــــنون…تبریک میگم به همه ی دوستان.

پاسخی بگذارید

