جدیدترین عکسهای ریس ویترسپون و دوست پسرش در سانتا مونیکا

فرستاده شده: سپتامبر 4, 2010 توسط Admin در Celebrities, Reese Witherspoon
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای ریس ویترسپون و دوست پسرش در سانتا مونیکا

ریس ویترسپون بازیگر 34 سال موفق هالیوود همراه با دوست پسرش جیم در سانتا مونیکا دیده میشوند.ریس ویترسپون از ازدواج قبلیش با رایان فیلیپ داری دو فرزند یک دختر 10 سال و یک پسر 6 سال میباشد.ریس ویترسپون دومین بازیگر زن پردرآمد هالیوود میباشد.

دیدگاه‌ها
  1. Maneli می‌گوید:

    bfش چه كلاه مزخرفي داره!

  2. maral می‌گوید:

    واقعا بازیش عالیه

  3. ملینا می‌گوید:

    من ازاصلا ازاین مدل قیافه هاخوشم نمیاد پسره رومیگم بوروشیته وای بچه هامیدونم من خیلی کج سلیقم ولی من ازقیافه ی مالک باشگاه استیل اذین یعنی اقای هدایتی خوشم میادبهم نخندینا ولی من عاشق مردای تپلی ام ازمردای عضلانی بدون شکم وبور مثل بی اف این ومردای لاغروفشن متنفرم

  4. shima می‌گوید:

    من خیلی دوسش دارم
    تیپش باحاله
    واقعا بازیگر خوبه،بی نظیره
    ممنونم

  5. آرکا می‌گوید:

    دوسش دارم
    خیلی خانومو بی حاشیست

    نه از رایان خوشم میومد نه این بوی فرندش
    چقدر خوبه که فرهنگ دوستی جنس مخالف حتی تو این سن واسشون جا افتاده

  6. شمیم می‌گوید:

    بهم میان!!!!

پاسخی بگذارید

