جدیدترین عکسهای کریستینا آگوئیلرا و شوهرش بهمراه ماشین جدیدشان

فرستاده شده: سپتامبر 5, 2010 توسط Admin در Celebrities, Christina Aguilera
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای کریستینا آگوئیلرا و شوهرش بهمراه ماشین جدیدشان

کریستینا آگوئیلرا و شوهرش جردن براتمن همراه با ماشین جدیدش که یک فراری آخرین مدل میباشد در لس انجلس دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. SH!\/A می‌گوید:

    مبارکشون باشه.
    پس پسر گوگولیشون کجاست؟؟؟

  2. ملینا می‌گوید:

    1111اول

  3. ملینا می‌گوید:

    ااا دوم شدم عیبی نداره اگه کسی غیرازشیوااول میشدمیکشتمش

  4. ملینا می‌گوید:

    کریستینا وقتی جوون بودخیلی جیگربودولی الان همچین مالی نیست

  5. Amir می‌گوید:

    چه چیزه مزخرفی هم خریده این همه پول دادن واسه این .. ولی خوب مبارک باشه ..

    ممنون نعییم جان .

  6. arash می‌گوید:

    کریستینا شوهرش تو بسیج هالیووده خوب پول در میاره فراری هم میخره دیگه
    😀

  7. Maneli می‌گوید:

    تيپش بده!از شوهرشم بدم مياد!

  8. آرکا می‌گوید:

    خیلی دوسش دارم
    خونواده خوبی دارن

    ولی کریس از شوهرش خیلی بهتره
    تیپاشو دوست دارم شیک پوشه

  9. آرکا می‌گوید:

    خیلی دوسش دارم
    خونواده خوبی دارن

    ولی کریس از شوهرش خیلی بهتره
    تیپاشو دوست دارم شیک پوشه

    رژ قرمزش همیشه تو تیتره
    tnx

  10. shima می‌گوید:

    کریستینا خیلی دوستداشتنیه
    جای شمیم خیلی خالیه
    خوش باشن
    ممنونم

  11. niusha می‌گوید:

    ازشون خوشم نمیاد…
    ماشینشون خوشرنگه…

  12. maral می‌گوید:

    تیپش جالب نیست
    شیما جون گل گفتی جای شمیم خیلی خالییه

  13. هلن می‌گوید:

    من خیلی دوسش دارم
    مدتی بودازش عکس وخبر نگذاشته بودید
    مرسی

  14. شمیم می‌گوید:

    واییییییی مرسی دوستای گلم که جای منو خالی کردید،عـــــاشقتم کریستینا جوووونم…چه ماشین خوشگل و شیکی هم خریدن مبارکشون باشه!!!!!

پاسخی بگذارید

