جرج کلونی و دوست دخترش در حال موتورسواری در مالیبو

فرستاده شده: سپتامبر 5, 2010 توسط Admin در Celebrities, George Clooney
برچسب‌ها:,

جرج کلونی و دوست دخترش در حال موتورسواری در مالیبو

جرج کلونی و دوست دخترش الیزابتا کانالیز در حال موتورسواری در مالیبو کالیفرنیا دیده میشوند.فیلم جدید جرج کلونی «The American» در حالی که تنها چهار روز از اکران آن میگذرد با فروشی معادل 7 میلیون دلار در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها
  1. سحر می‌گوید:

    11111111111111111

    • سحر می‌گوید:

      اخ جووووووووووووووووووووووووووون من 1111111111111111 شدم ! خدا خیرت بده مستر علی 😀
      خوب ما وظیفه خطیر خود را انجام دادیم 😉

  2. camelia می‌گوید:

    عععععععععععععععععاااااششششششششششششششششششششششششممممممممممممممممممممممم

  3. دانيل می‌گوید:

    چه با حال
    اگه یه تک چرخ هم میزدند دیگه همه چیز ردیف میشد

  4. supermodel می‌گوید:

    ممنون
    وای اینا هم که همیشه در حال موتورسوارین!!!!

  5. maral می‌گوید:

    جرج خیلی باحاله
    دوسش دارم
    ولی دوست دخترشو دوس ندارم

  6. niusha می‌گوید:

    جرجو دوست دارم ولی از دوست دخترش اصلا خوشم نمیاد…
    مثل اینکه موتور سواری خیلی دوست دارن…

  7. shima می‌گوید:

    وایییییییی من عاشق موتور سواریم کاش من اونجا بودم
    خوش بگذره بهشون،هر دوشون باحالن
    ممنونم

  8. شاهین می‌گوید:

    اه اه چه موتور زشتی

  9. شمیم می‌گوید:

    جای منم خالی کنین خیلی از موتور سواری خوشم میاد!!!!!

پاسخی بگذارید

