کایرا نایتلی در لوکیشن تبلیغ تجاری کمپانی "شنل"

فرستاده شده: سپتامبر 6, 2010 توسط Admin در Celebrities, Fashion, Keira Knightley
برچسب‌ها:

کایرا نایتلی در لوکیشن تبلیغ تجاری کمپانی «شنل»

کایرا نایتلی بازیگر 25 سال انگلیسی هالیوود،در حال بازی در تبلیغ تجاری کمپانی مد فرانسوی «شنل» در پاریس دیده میشود.

جدیدترین فیلم کایرا نایتلی «Last Night»  در جشنواره فیلم تورنتو که از 9 سپتامبر آغاز خواهد شد،بنمایش در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها
  1. سحر می‌گه:

    11111111111111111111

  2. molod می‌گه:

    چه تریپ باحالی
    ولی زیاد خوشگل نیست.نه؟

  3. SH!\/A می‌گه:

    شبیه یوز پلنگ آفریقایی شده اینجا.

  4. anna می‌گه:

    آقا آدمین عکس های جدید آنجلینا به همراه دخترش ویوین در حال رفتن به محل کار برد منتشر شده.شما نمیخواین بذارین؟

  5. alma1337 می‌گه:

    من خيلي قيافشو دوست دارم.شيكه.

  6. lena می‌گه:

    واییییییییی این بازیگر مورد علاقه امه

  7. maral می‌گه:

    خیلی فیسش جذاب و نازه
    دوسش دارم

  8. supermodel می‌گه:

    فیسش خیلی شیکه جذابه بازیشم دوس دارم
    دلم براش تنگ شده بود خیلی وقت بود ازش خبری نبود خیلیییی خوشم میاد ازش

  9. سارا می‌گه:

    اندام خوبی داره

  10. neda می‌گه:

    خیلی نازو با کلاسه….خیلی هم موفقه………تودل برو ملوسه……….دوسش دارم بدجووووووووووووووووور

  11. shima می‌گه:

    حالت گونه هاش خیلی قشنگ و خاصه،بی خود نبود سال 2007 بهترین گونه های دنیا،گونه های کایرا شد
    بنظر من جذابه
    ممنونم

  12. شاهین می‌گه:

    هم خوشگله هم جذابه

  13. pooneh123 می‌گه:

    يكي از لاغرترين بازيگرهاي هاليوود هستش…يكي از افتخاراتش اينه كه يك بار جاني دپ بوسيدش..

  14. arman می‌گه:

    هم قشنكه هم خوش اندام

  15. niusha می‌گه:

    با نمکه…

  16. شمیم می‌گه:

    چهره ی گیرا و بانمکی داره!!!!

پاسخی بگذارید

