جدیدترین عکسهای تام کروز و کتی هولمز به همراه دخترشان سوری در نیویورک

فرستاده شده: سپتامبر 7, 2010 توسط Admin در Celebrities, Katie Holmes, Tom Cruise
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای تام کروز و کتی هولمز به همراه دخترشان سوری در نیویورک

تام کروز و کتی هولمز به همراه دخترشان سوری در حال رفتن به رستورانی در نیویورک دیده میشوند.

این خانواده بعد ازچند ماهی اقامت در کانادا بخاطر فیلم جدید کتی هولمز «کندی ها» دیروز به آمریکا بازگشتند.

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گوید:

    11111111111111111111

  2. آرکا می‌گوید:

    این 111111111 یعنی چی؟
    خوب عزیزم وقتی نفر اول نظرتو بگی همه متوجه میشن اول شدی

    چراخودتو خسته میکنی؟

    • aliemerdad می‌گوید:

      تو سایتایی که لحظه به لحظه اپدیت میشن و عکسای جدید میذارن خصوصا سایتهای سلبریتیها این یه رسمه که کسی که اول از همه نظر میده بگه اول.من چند ساله تو سایتهای مختلف نظر گذاشتم و تو همشونم این رسم بوده خانوم محترم…حالا من جای اول میگم 111111
      در ضمن شما اگه یه زمانی اول شدی به روی خوتم نیارو فقط نظر بده.
      (مثل یه فوتبالیستی که گل میزنه و بدون هیچگونه خوشحالیو دویدن فقط راه میره…)

  3. آرکا می‌گوید:

    کتیو دوست دارم
    ولی خیلی بدلباس میپوشه

    90%اوقات شلختست
    از این نظر با تام مچ نیست

    چون تام همیشه مرتبه
    سوری خواستنیه

    اما به نظر لوسه و اونم مثل مامانشه
    همیشه گنده تر از سنش رفتار میکنه و لباس میپوشه

  4. shima می‌گوید:

    خیلی خانواده ی دوستداشتنین
    سوری ماه ترین بچه ی سلباست
    ممنونمممممممم
    البته آقا نعیم فقط عکسهای اول باز میشه،من نمیتونم بقیه ی عکسها رو ببینم
    مشکلی هست؟

  5. neda می‌گوید:

    عاشق تام کروزم. چهره تیپ بازیش فیلماش ههه چیزش عالییییییییییییییه ولی از کتی خوشم نمیاد سوری هم با نمک ولی کپ کتیه وطرز لباس پوشیدنش از سنش زیادتره جایی خوندم که سوری خودش لباسهاشو انتخاب میکنه و دوست داره ادای ادم بزرگ ها رو در بیاره که واقعا هم میبینیم………………………..

  6. آرکا می‌گوید:

    این چه طرز صحبت کردنه؟
    من خودم با این سایتا بزرگ شدم لازم نیست شما به من یاد بدی

    درضمن من مودبانه صحبت کردم و لحنم کاملا دوستانه و به حالت شوخی بود
    نمیدوستم که شما جنبه کافی نداری

  7. molod می‌گوید:

    سوری خیلی لوسه

    بچه ها دعوا نکتید دیگههههههه.آفرین

  8. حمید می‌گوید:

    هر کی دعواکنه میگم کیم کارداشیان بخورتش

  9. maral می‌گوید:

    با تام حال میکنم اخر تیپه
    سوری هم خیلی بامزه و شیطونه

  10. niusha می‌گوید:

    از تام خوشم میاد.سوری هم با نمکه ولی از کتی خوشم نمیاد…

  11. narges P می‌گوید:

    ایشاءالله آرتروز بگیری انقدر این بچه رو بغلش نکنی که انقدر لوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس باشه

  12. شمیم می‌گوید:

    تام رو دوست دارم…سوری هم خیلی بانمکه،کتی اگه به خودش برسه خوب میشه ولی حیف که همیشه بدتیپ و شلخته است!!!!

پاسخی بگذارید

