ادعاهای تکان دهنده بادیگارد سابق بریتنی اسپیرز

فرستاده شده: سپتامبر 9, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

ادعاهای تکان دهنده بادیگارد سابق بریتنی اسپیرز

فرناندو فلورس بادیگارد سابق بریتنی اسپیرز خواننده 28 سال ادعاهای تکان دهنده ای را از او در مدتی که با بریتنی در ارتبط بود مطرح کرد.

او ادعا کرده که بریتنی فرزندانش شون پرستون 4 سال و جیدن جیمز 3 سال را مورد آزار و اذیت و سواستفاده جنسی قرار میداد و به آنها غذایی میداد که به آن حساسیت داشتند.

فرزندان بریتنی

فلورس همچنین ادعا کرده که بریتنی همیشه دوست داشت برهنه بگردد و خود را نشان دهد و موقعی که در کنار من بود همیشه سعی داشت خود را به من نزدیک کند.

او حتی گفته بریتنی فرزندانش را با کمربند کتک میزد!!!

گفته میشود مدارک و فیلمهایی رو هم فلورس برای این ادعاها دارد.همچنین گفته میشه بریتنی بزودی مورد بازجویی قرار میگیرد.

در حالی این ادعاها مطرح شده که بریتنی و دوست پسرش در حال سپری کردن تعطیلات در هاوایی هستند.

دیدگاه‌ها
  1. maral می‌گه:

    واییییییی
    چه فاجعه ای

  2. aliemerdad می‌گه:

    من 2 ماه پیش اینا رو همینجا گفتم.خودمم جایی شنیده بودم…

  3. naeimeh می‌گه:

    وای من اصلا فکر نمی کردم بریتنی این طوری باشه متاسفم براش

  4. naeimeh می‌گه:

    واقعا درد ناکه………………

  5. دانيل می‌گه:

    آقا شديدا تكذيب ميشه
    به گزارش خبر گزاري دني پرس
    اين آقا از اسنكبار جهاني و امپرياليسم و ايادي انها يك ميليارد دلار پول گرفته تا چهره مردمي و خدمتگزار بريتني رو خدشه دار كنه
    البته مثل هميشه اسنادش هم موجوده
    ملت هميشه در صحنه امريكا بعد از برگزاري مراسم در كليسا راهپيمايي كرده و ضمن امضاي طوماري خواهان برخورد با اين باديگارد فتنه انگيز شدند

  6. supermodel می‌گه:

    خب درسته که بریت یه کمی یه جوریه و خودکشی هم کرده ولی دلیل نمیشه که هرکی هر چی دلش میخاد دربارش بگه
    من که قبول ندارم

  7. shima می‌گه:

    !!!
    چقدر عجیببببببببببببببببب
    ممنونم

  8. arash می‌گه:

    بریتنی هیچ وقت از این کارا نمی کنه
    من از اخبار معتبری شنیدم که بریتنی با شنیدن این حرفا تو دادگاه خندش گرفته
    راستی یکی از دوستام هم تو یورو نیوز شنیده بود که دادگاه بریتنی از همه اتحامات
    کتک زدن و آزار ج…ن…س…..ی فرزندانش تبرعه کرده
    بابا قیافه بادیگاردرو ببینید می فهمید چی کارس
    مرتیکه احمق به بریتنی اسپیرز پرنسس پاپ تهمت می زنه

  9. narges P می‌گه:

    فکر نکنم بریتنی از این کارا کرده باشه

  10. saba می‌گه:

    baba ina shayeas martike bija karde

  11. سحر می‌گه:

    حالا اینکه می خواسته با بادیگاردش رابطه داشته باشه یه چیزی اما کودک آزاری دیگه خیلی داغونه ! اگه واقعا این کارو کرده من واقعا واسش متاسفم و یه سوال دارم اون وقت ایشون با چه انگیزه ایی مادر شده ؟ اصلا میدونه مادر یعنی چی ؟
    امیدوارم که این حرفها صحت نداشته باشه !

  12. شاهین می‌گه:

    به جز هیکلش از هیچ چیزیش خوشم نمیاد

  13. ملینا می‌گه:

    حالم به هم خوردازش ببخشید بچه هامیتونیدبگید بریتنی بچه هاشوموردسواستفاده ی جنسی قرارمیداد یعنی چی ؟ یعنی با بچه هاهم ….. میکرد؟ببخشید من منظورشونفهمیدم بهم بگیددددد

  14. شاهین می‌گه:

    ملینا منم نفمیدم

  15. arash می‌گه:

    بابا باور نکن ملینا خانم شایعه است
    باورت نمیشه این طور که من شنیدم نمی دونم تا چه حد صحت داره ولی خانواده بادیگارده هم بر علیهش شهادت دادن
    گفتن که خیلی فرصت طلبه
    منم می دونم بریتنی با اونکه دوسش دارم(خیلی خیلی خیلی …)
    گاهی کارای عجیب یا یکم غیر اخلاقی می کنه اما این یکی بهش نمیچسبه
    بابا خودشو کشت تا حضانت بچه ها رو بگیره می گن تو دادگاه گریه کرد
    بعد حال بیاد………….فکر نکنم محاله

  16. niusha می‌گه:

    !!!!
    امیدوارم شایعه باشه…این دیگه خیلی بده…

  17. Amir می‌گه:

    من که باور میکنم چون از این دیوونه همه کار برمیاد .. کلا اینو باید برد تیمارستان .. با اون اخلاقه کودکانش .
    اینایم که میمیرن واسش من نمیدونم واسه چیش خودشونو هلاک میکنن حتما درست از زندگیش خبر ندارن یا هنوز دورانه تینیجیشو یادشون میاد .

  18. بهار می‌گه:

    از این اسکول ِ روانی هیچی بعید نیست. من نمیفهمم برا چی این تفل معصوما رو برگردوندن به این زن؟؟!؟؟

  19. شمیم می‌گه:

    به نظر من که شایعه نیست،آخه اگه دروغ بود واسه چی باید بیاد این حرفا رو بزنه و مدرک جور کنه خودشو بندازه وسط؟؟!مگه دیوونه است که خودشو درگیر این ماجراها کنه؟؟!
    بابا این بریتنی مشخصه ازش که روانیِ…متاسفم براش!!!!

پاسخی بگذارید

