جدیدترین عکسهای جرج کلونی و دوست دخترش در فرودگاه لس آنجلس

فرستاده شده: سپتامبر 10, 2010 توسط Admin در Celebrities, George Clooney
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای جرج کلونی و دوست دخترش در فرودگاه لس آنجلس

جرج کلونی و ذوست دخترش الیزابتا کانالیز در حال ورود به فرودگاه لس آنجلس دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. Jigar Bala می‌گوید:

    آخه چقد تو جذاب و خوش تيپ و با كلاسي جناب جرج!!

  2. maral می‌گوید:

    عاشق جرجمممممممممم
    چه تیپ باحالی زده

  3. کتي می‌گوید:

    وای خدا چقدر دوست دخترش داغونه
    چه دست و پای زشتي

  4. shima می‌گوید:

    جرج بی نهایت دوستداشتنیه
    ممنونم

  5. Nastaran می‌گوید:

    خوش بگذره خوش تیپ…
    دوسش دارم این جناب جذابو شدید…

    سپاسگزارم

  6. Amir می‌گوید:

    بله ! الان با تی شرت خیلی جذاب شده ! ! ! !
    در کل من هنرشو میستاسم استایلشم دوست دارم .

    ممنون نعیم خان .

  7. arash می‌گوید:

    من دوسش دارم
    بازیگره بی نظیریه
    ولی دوست دخترش خیلی لولو میباشد من که کپ کردم

  8. هلن می‌گوید:

    دوست دخترش خیلی زشته

  9. ملینا می‌گوید:

    جرج کلونی خوبه نسبت به دیگربازیگرای مردهالیوود بهتر وقابل تحمل تره اززاک وبرادپیت جذاب تره ولی هیچ وقت به پای مهرداداسمانی نمی رسه مهرداداسمانی همون پسره هست که جدیدا باگوگوش همش میخونه مهردادخیلییی جذاب وباکلاس ترازاینه

  10. Bahar می‌گوید:

    jorje kheyli tikas vali 1soal daram
    mikham bedoonam too oon axe dasesh kojas ?? :))

    • Nastaran می‌گوید:

      عزیزم اگه منظورت از عکسه ، عکس 3 هست فکر کنم داره زیپ ساک دوست دخترشو میبنده…وگرنه اون چیزی که تو فکر میکنی نیس عزیزم !

  11. شمیم می‌گوید:

    چه دوست دختر بی ریختی داره تو عکس 1 هم شبیه مایکل جکسون شدهD:

پاسخی بگذارید

