جدیدترین عکسهای مگان فاکس و همسرش در فرودگاه تورنتو

فرستاده شده: سپتامبر 10, 2010 توسط Admin در Celebrities, Megan Fox
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای مگان فاکس و همسرش در فرودگاه تورنتو

مگان فاکس و شوهرش برایان اوستین برای حضور در جشنواره فیلم تورنتو کانادا در حال ورود به فرودگاه این شهر دیده میشوند.جشنواره فیلم تورنتو از دیروز رسما کار خود را آغاز کرد.

دیدگاه‌ها
  1. nazi-maloose می‌گه:

    11111111111111

  2. آرکا می‌گه:

    فیس مگان نازه ولی کلاس نداره فیسش
    تیپ اسپرت خیلی بهش میاد

    ازوقتی شنیدم رفتارش با پسر برایان خوب نیست دیگه خوشم نماد ازش
    مرسی نعیم جان

  3. دانيل می‌گه:

    زياد حسي نسبت بهش ندارم

  4. maral می‌گه:

    خیلیییییی خانومه
    تیپش خیلی بهش میاد

  5. حمید می‌گه:

    خیلیم خانوم نیستااا !!

  6. marya می‌گه:

    منم حسی بهش ندارم انگارازاین آدمهایی که نبایدحسی بهش داشته باشی!

  7. Jigar Bala می‌گه:

    اصلا باهاش حال نمي كنم بهتره بگم ازش بدم مياد!!
    شلوارش خوبه
    مرسي

  8. Amir می‌گه:

    واییییییی عشقه من

    تو اصلا جذابیت ازت میباره .. کاش من bfت بودم 😀

  9. arash می‌گه:

    یلی دوست دارم مگان جون(نه به اندازه بریتنی)
    هم خوشگلی هم با کلاس شوهرت هم که به نظر خوشتیپه
    فقط سعی کن لباسات شیک تر باشه
    لباسات زیادی سادس

  10. arash می‌گه:

    تو جملی اول منظورم خیلی بود

  11. ملینا می‌گه:

    واییی مگان چه قدرس ک س ی وعروسکیه قیافش من که دخترم اینومیبینم کف میکنم چه برسه به یه پسر
    من اگه لزبین بودم دوست داشم طرف تورابطه ام قیافش مثل مگان باشه مگان خیلیم قشنگ وساده ودخترونه ارایش میکنه ومثل انجی نیست که باذغال بیفته به جون چشاش ازمگان خوشگلترتوهالیوودپیدانمیشه

  12. شمیم می‌گه:

    چقدر بی حاله وقتی میبینمش یاد دهاتیا میفتم!!!!جذابیتش از نوع دهاتیاست!!!!!

پاسخی بگذارید

