عکسهای چارلیز ترون در فشن شو "دیور" هفته مد نیویورک

فرستاده شده: سپتامبر 11, 2010 توسط Admin در Celebrities, Charlize Theron, Event, Fashion, Fashion Week NYC 2010
برچسب‌ها:, ,

عکسهای چارلیز ترون در فشن شو «دیور» هفته مد نیویورک

چارلیز ترون در فشن شو محصولات «دیور» بعنوان بخشی از هفته مد نیویورک دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. Jigar Bala می‌گه:

    چقد خوشگل شده اينجا تيپشم خوبه
    خيلي نازه خوشگل به اين و امثال اين ميگن نه اون مگان!!
    مرسي

  2. Nastaran می‌گه:

    خیلی خوب شده تیپش خیلی بهش میاد…
    دوستداشتنیه…
    کارای دیورو دوس دارم…

    سپاسگزارم ادمین

  3. سحر می‌گه:

    فوق العاده ایی عزیزم ! خیلی دوستش می دارم ! خیلی خوجله !

  4. essi می‌گه:

    دوسش دارم خیلی خیلی خیلی چون نازززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززه.

  5. دانيل می‌گه:

    خداوكيلي توي ناز بودن سه سور به همه سلبريتي ها زده

  6. maral می‌گه:

    خدایی هیچی کم نداره

  7. shima می‌گه:

    چه چشای قشنگی،چه اندام خوبی،چه لبخند تو دل بروئی،چه قیافه ی ماهی
    بینظیره
    ممنونم

  8. niusha می‌گه:

    خیلی نازه…

  9. سونا می‌گه:

    من خیلی دوستش دارم

  10. شمیم می‌گه:

    خیلی ناز و دوست داشتنی شده،هر چی هم بپوشه بهــــش میاد!!!

پاسخی بگذارید

