جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و پسرانش در لس آنجلس

فرستاده شده: سپتامبر 17, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و پسرانش در لس آنجلس

دیدگاه‌ها
  1. maral می‌گه:

    ای جانمممممم
    مثل ماه شده

  2. essi می‌گه:

    1111111111111111111111111111

  3. Maneli می‌گه:

    che pesare bamaze e dare leb3sh che bahale heife in pesar ba un mamanesh k ruz be ruz zeshtar mishe

  4. reihane می‌گه:

    خوشم نمیاد ازش دیوووونس

  5. shima می‌گه:

    خیلیییییییییییی نازه
    چقدر بریت تو دل بروئه
    بچش خیلی بانمک و دوستداشتنیه
    ممنونم

  6. مارال می‌گه:

    بچشو دوس دارم ولي خودشو نهههههههههههههههههههههههه

  7. martin karpan می‌گه:

    Age be Ax ha deghat koonin oun yeki pesar brit hey mikhad daste brit ro begire va brit havasesh nist

    va dar kooool brit byad be on yeki pesaresham tavajoh kone

    BE DASTY KE BRIT KIF DASTESHE NIGAH KOOOONIN YE DASTE KOCHOOLO MIKHA DDASTESH RO BEGIRE AMA BRIT HAVASESH BE MAGHAZE AST

  8. parnian می‌گه:

    به نظر من که بیریت فقط یه فاحشه خوش صداست که عین مدونا خودشو به گند کشید نه هیکل خوبی داره نه خوش لباسه نه با کلاسه نه خوش قیافست فقط صداش لوسه که من گاهی گوش میکنم….

  9. martin karpan می‌گه:

    So Cute

    So Hot

    So Hand Some

    And My Forever Love sHe is very goood and Best singer in Music world

    She is than beter LAdy Gaga And Miley Cyrus

  10. Maneli می‌گه:

    !!!!!!!ba ba engiliCto eshghas vali kheili qalat dari ha

  11. arash می‌گه:

    فاحشه میدونی کیه……..(همه دشمنای بد جنسش) ای بابا انگار نمیشه ما با ادب باشیم
    من بریتنی رو که خیلی خیلی دوسش دارم بی نهایت عاشقشم
    چرا این حرفو میزنیparnian کدوم کارو بریت کرده که بقیه نکردن
    کدوم کارو بریت کرده که ریحانا یا کایلی مینوئه یا کیتی پری و پینک….. تو ویدئو هاشون نکردن
    اگه بخواید به بریتنی بگید ف…..ا……ح…….ش…ه خوش صدا
    باید به لیدی بگید جن…..ده جنگلی یا ریحانا فاحش…….. سیاه
    حتما» مایلی هم فاح…….. کوچولو ه این حرف چی زدی اول فکر کن بعد حرف بزن
    همه این ها هنرمندان واقعی هستن و هر کس استایل خودش رو داره
    از ریحانا و شکیرا و بیانسه و کیتی گرفته تا لیدی گاگای عجیب غریب اینو بدون همشون هم برای من و طرفداراشون واقعا» عزیزن
    (راستی مدونا هر غلطی که کرده باشه و کثیف کاری که انجام داده باشه باز ارزشش از بعضی ها بیشتره یک هنری داره)
    پس دیگه لطفا» ادبت رو نشون نده

  12. arash می‌گه:

    admin جان دستت طلا خیلی تکی ممنونت
    این قدر از دست بعضی ها ناراحت شدم که یادم رفت نظر بدم
    بریتنی خیلی خوشگل شده من که خوشم اومد
    البته من همیشه از بریتنی خوشم میاد
    چه آرایش خوشگلی هم کرده
    این پسراشم که خیلی خیلی نازن و دوسشون دارم زیاد
    فکر کن جیدن پسر بریتنی در آینده با دختر خوشگل ناناز تام کروز دوست شن
    چه زوج جیگری می شنا
    اینم آرزویی بود برای آینده

  13. نگار می‌گه:

    زشتترین خواننده ای که تا حالا دیدم ادم حالش بهم میخوره نه صدا داره نه قیافه کلا مفت نمی ارزه ههههههههههههههههههههههه

  14. Nastaran می‌گه:

    ای خدا بمیرم من واسه جیدن و شان…ای جاااااااااااااااااااانم…چقدر گوگووووووووولین خدا…
    چقدم خوشتیپ شده اون جوجه…

    متشکرم ادمین

  15. Jigar Bala می‌گه:

    Oh my gosh
    چقد اين پسراي بريت ناز وب انمك و جيگرن آدم ميخواد اين دو تا وروجكو بخوره!!
    مثل مامانشون جيگر و دوست داشتني و ناز!!
    بريتني خيلي ناز و جيگره عاشششششششقشششششششممممم
    آلبوم جديدش بدون شك عاليه
    ممنون

  16. niusha می‌گه:

    اصلا از این بشر خوشم نمیاد…
    ولی پسراش با مزه ان…

  17. parnian می‌گه:

    من هنوز سر حرف خودم هستم در ضمن بی ادبی ام نکردم به اندازه ی همه ی ما نظرات مختلف وجود داره شاید اگه منم پسر بودم این طوری رگام واسش میزد بیرون اما اونقدر میدونم که ریحانا ادم با کلاسیه حداقل بی ارایش میتونی بش نگاه کنی یا گاگا خلاقه یا کیو دیگه گفته بودی؟؟؟؟؟؟اهان … مایلی با اینکه یه ده سالی از بیریت کوچیکتره هیچ وقت زبونشو نمیچبونه تو دوربین یا کیتی اونقدر خوش استایله که با دستات میتونی دور کمرشو بگیری حالا کافیه ماهیچه ی پای بیریتو یه نگاهی بندازی!!!!در ضمن دوستای خوبم(اقای arashا و martin)ما اینجا یه گروهیم من دوست ندارم ناراحتت کرده باشم نظر شما محترمه دوست دارم به نظز منم بی احترامی نشه.مرسی

    • Maneli می‌گه:

      !dar morede rihanna o britney movafegham bat shaDd

    • admin می‌گه:

      اگر یکبار دیگه به فردی توهین کنید بلافاصله یوزرتون بسته میشه

    • arash می‌گه:

      پرنیان خانم من از شما صمیمانه عذزر میخوام که این حرفا رو زدم
      ولی خب شما هم نبیاد اون حرفو میزدی
      هرکس از هرکی بدش بیاد نمیشه اینجوری ی هو فوش بده
      ولی بازم از شما و ادمین جان عذر میخوام
      راستی من اون خواننده هایی که مثال زدم
      باورت نمیشه ولی عاشق تک تکشونم خیلی خیلی

    • فرناز می‌گه:

      ببخشيدا بريتني خواننده هست نه مانكن. به نظر من بريتني فوق العاده است. بعدشم بريتني 2 بار زايمان كرده . بريتني وقتي جوانتر بود خيلي خوش هيكل و خوش تيپ بود. كافيه ويدئو هاي چندسال پيش بريتني رو ببيني بعدش حرف بزني. كيتي پري فقط به خاطر زيباييش معروف شده وگرنه به درد هيچي نمي خوره. اولين آهنگهايي كه كيتي باهاش معروف شد در مورد هم جنس بازها بود
      I kissa a girl و your so gay .ولي بريتني از 17 سالگي معروف شد. تا حا آهنگ baby one more time بريتني رو شنيدي و ويدئوشو ديدي كه درموردش انقدر بد مي گي؟ به نظر من فاحشه ليدي گاگول و مايلي هستن. تازه كيتي پري كه مذهبيه اينطوريه اگه مذهبي نبود چي كار مي كرد. فروش آلبوم هاي بريتني مشخص مي كنه كه ملكه ي پاپ هست. كيتي پري و خيلي هاي ديگه كه از نظر شما خيلي خوشگل و خوش استايل هستن خودشون رو هم بكشن به پاي بريت عزيزم نمي رسن. فهميدي؟

      • arash می‌گه:

        فرناز خانم معلومه خیلی عالی بود آفرین
        10000000000000000000000000000000000 آفرین
        خیلی خوب گفتی معلومه که خیلی می فهمی
        آفرین آفرین آفرین
        بسیار حرفای خوبی بود

  18. parnian می‌گه:

    از admin میخوام نظرات توهین امیزو ثبت نکنه!!!!!! این اقا که حتی دیگه اسمشو نمیارم چه طور جرات میکنه منو دیوونه و آ ش غ ا ل صدا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟ منم میتونم لاتین بنویسم و ناسزا بگم حضور بعضیا توی این سایت شان با پرستیژوشو زیر سوال میبره فقط از admin میپرسم ما اینجا یه گروه نیستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه نیستیم من واقعا برای کسایی که این طوری فکر میکنن متاسفم ضمن اینکه ناراحتم که از ادم بی تربییتی مثل این اقا عذر خواهی کردم بعضیا واقعا جنبشو ندارن….

    • دانيل می‌گه:

      يوزر فرد مورد نظر بسته شده است

      • Jigar Bala می‌گه:

        چه خوب!!
        ممنون آقا دانيل
        با اين كه اين ماجرا به من ربطي نداره ولي اين آقا ديگه داشتن واقعا از حد خودشون خارج مي شدن!!
        خوب هر كسي نظري داره ديگه نبايد كارو به توهين بكشونن!!
        مرسي خسته نباشيد

  19. Amir می‌گه:

    الان چی شد ؟

  20. شمیم می‌گه:

    ووووووواوووو باز اینجا دعوا شده؟؟بابا آخه مگه اینا کین که شما سرشون با هم کل کل میکنین درسته طرفدارشونین ولی خوب سلیقه ها فرق میکنه،منم از مایلی خوشم میاد ولی بقیه بهش میگن رقت انگیز و….باید بیام دعوا راه بندازم؟؟
    خوب هرکسی یه نظری داره منم از بریتنی خوشم نمیاد خیلی بدهیکل و بدلباسه انگار گونی تنش کرده…خواهشا به نظرای همدیگه کاری نداشته باشیم دیگه اینجا شده چت روم!!!!!!

پاسخی بگذارید

