جدیدترین عکسهای خانواده بکهام در پارک

فرستاده شده: سپتامبر 17, 2010 توسط Admin در Celebrities, David Beckham, Victoria Beckham
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای خانواده بکهام در پارک

ویکتوریا بکهام بعد از بازگشت از هفته مد نیویورک بهمراه دیوید بکهام و پسرانشان رومئو،کروز و بروکلین در پارکی در برنتوود کالیفرنیا دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. pooneh123 می‌گه:

    مرسي!

  2. نگار می‌گه:

    چقدر این ویکتوریا زشته فقط خدا میدونه

  3. ماریانا‏ می‌گه:

    من نمیدونم چرا از این ویکتوریا خوشم میاد با اینکه زشته؛
    مرسی

  4. maral می‌گه:

    باز من ویکی و دیویدو دیدم
    خدایی یکی به من بگه این 2تا چه شباهتی به هم دارن!

  5. arash می‌گه:

    از ویکی بدم نمیاد ولی دیوید یک چیز دیگس

  6. _شوالیه تنها_ می‌گه:

    دیوید اخره کلاسه خیلی جذابه برعکس ویکی اه چیه این ویکتوریا خیلی زشته

  7. shima می‌گه:

    چقدر عکسهای رمانتیک و قشنگی باهم انداختن ویکی و بکهام
    خیلی دوسشون دارم
    خانواده ی محشرین
    ممنونم

  8. parnian می‌گه:

    این خونواده یه چیزی تو مایه ی برد و آنجی هستن دوسشون دارم…

  9. molod می‌گه:

    خانواده جیگر

  10. neda می‌گه:

    از ویکی متنفرم

  11. شاهین می‌گه:

    به نظر من اگه دیویدم رسوایی اخلاقی به بار بیاره حق داره

  12. شمیم می‌گه:

    دیوید چه جوری با این ویکیِ اخمو سَر میکنه؟؟!

  13. مهسا می‌گه:

    من از بچگی عاشق ویکی بودم حالا اگه همه دنیا بگن زشته

پاسخی بگذارید

