عکسهای زاک افرون در فرش قرمز اکران لندن فیلم "Charlie St Cloud"

فرستاده شده: سپتامبر 17, 2010 توسط Admin در Celebrities, Red Carpet, Zac Efron
برچسب‌ها:

عکسهای زاک افرون در فرش قرمز اکران لندن فیلم «Charlie St Cloud»

زاک افرون بر فرش قرمز اکران فیلم جدیدش «Charlie St Cloud» در لندن دیده میشود.

“Charlie St.Cloud”

چارلی و سم دو برادر هستند که با یکدیگر زندگی می کنند و به شدت به یکدیگر وابسته هستند. در طی یک حادثه رانندگی برادر کوچکتر کشته می شود و چارلی که راننده بوده است خود را در این مرگ مقصر می داند. تا اینکه او با روح برادرش مواجه می شود و از این طریق این دو بار دیگر با یکدیگر هستند در این میان چارلی با دختری آشنا می شود به نام تس که او به چارلی کمک می کند تا از زیر بار عاطفی که بر اثر مرگ برادرش به او وارد شده خارج شود و این دو…

دیدگاه‌ها
  1. MaAarjjjanNn می‌گوید:

    دوسش دارررم

  2. rahil می‌گوید:

    خیلی دوسش دارم

  3. maral می‌گوید:

    ای جانمممممم
    چقد این بشر جذابه

  4. Ari_73 می‌گوید:

    Love him!!!XoXo

  5. arash می‌گوید:

    خوشم اومد ازش بد نیست
    می تونه تو هالیوود جا باز کنه

  6. پرنیان می‌گوید:

    he is only one in the word

  7. ملینا می‌گوید:

    اززاک افرون متنفررررم قیافش شبیه دختراست اه اه قدکوتاه بدترکیب من اصلا ازپسرای بوروسفیدوچشم ابی وکم سن وسال مثل زاک وامثالهم متنفرمممم به نظرم شون کانری جونیاش خیلی خوشگل تراز براد وزاک وجانی بیکلاس وزشت بوده عاشقتم شون کانری
    من ازمردهای سی تا سی وپنج سال خوشم میاددرضمن ارش خان من اصلاازاینکه به قول توانجی بی نظیره حرص نمیخورم به نظرمن که اصلا بینظیرنیست اگه بی نظیربودچرامگان فاکس به عنوان س ک س ی ترین وزیباترین سلب انتخاب شد من واقعا به قیافه ی مگان حسودی میکنم ولی انجی چیزی برای حسودی کردن نداره جوابتواینجا دادم چون این پست جدیدبودگفتم شایدبیایی بخونی

    • Maneli می‌گوید:

      kafe shohare yekta naseram:)

    • _شوالیه تنها_ می‌گوید:

      چه عجب یکی هم عقیده با ما پیدا شد اخه من نمیدونم این پیرزن انجی چی داره ایول مگان عشقه این بشر

    • arash می‌گوید:

      ملینا خانم
      من بابت لحن بیانم عذر می خوام خیلی ببخشید
      شاید باورت نشه من الان از پست جدید عکس فیلم آنجی اومدم
      همون طور که اونجا گفتم 5یا6 نفر رو تو هالیوود به یک اندازه دیوونشونم
      شاید باورت نشه ملینا ولی بعد فیلم jennifers body مگان عاشقش شدم
      نمی دونی مگان رو به اندازه ای که تو دوسش داری دوست دارم شایدم بیشتر
      من یکی از طرفدارای پرو پا قرصشم باور کن
      I LOVE BRITNEY SPEARS AND MEGAN FOX AND HILARY DUFF
      AND ANGELINA JOLIE AND RIHANNA FOREVER PLEASE BELIEVE
      MISS MELINA

  8. _شوالیه تنها_ می‌گوید:

    خوشمان امد از این بشر

  9. ملینا می‌گوید:

    مانلی جااااااان ازانجایی که من دختربسیارباجنبه ای هستم اصلا ناراحت نشدم دوست پسرم قربانت شودالهی!

  10. shima می‌گوید:

    رنگ چشاش خیلی قشنگن
    ممنونم

  11. aida golab می‌گوید:

    چرا شبیه افغانیای دونژاده شده این.الان به موهاش مدل داده مثلاااااااا

  12. niusha می‌گوید:

    خیلی دوستش دارم…
    قبلا قیافش بهتر بود.با این ریش و مدل موهاش خوب نشده…
    راستی کسی می دونه قد زاک چنده؟!

  13. شمیم می‌گوید:

    چقدر مسخره شده!!!!!

  14. کیمیا می‌گوید:

    وای خدا کاش میشد فقط یه بار زاک رو ببینم …
    کاش منم اونجا بین طرفداراش بودم.

پاسخی بگذارید

