جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در لس آنجلس

فرستاده شده: سپتامبر 18, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در لس آنجلس

دیدگاه‌ها
  1. Jigar Bala می‌گه:

    اي جونم چقد تو نازي جيگرررررررررررر
    مرسي

    • Jigar Bala می‌گه:

      خيلي نازه بريت
      عاشقشم عشق منه
      خوشحالم كه داره رو به راه ميشه
      هيكلش روز به روز داره بهتر ميشه
      خيلي منتظر آلبوم جديدشم مطمئنم كه عاليه و بريتني جونم مثل هميشه مي تركونه!!!
      دوست دارم بريتنييييييي

  2. arash می‌گه:

    اول نشـــــــــــــــــــــــــدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. arash می‌گه:

    قربونت برم بریتنی آخه تو چه قدر نازی چه قدر جیگری
    خیلی خیلی خیلی دوستت دارم جات توی قلبمه عزیزم
    کاش زود تر آلبوم جدیدت بیاد
    شده شب تا صبح تو اینترنت باشم همشو میگیرم عزیز دلم
    خیلی دوست دارم بی نهایت
    چه قدر ناز شدی
    چشم حسودات دراد دشمنات هم خفه شن
    هیچکی جاتو واسه من نمیگیره
    چه لباس و عینک خوشگلی زدی
    خیلی نازن من که دیگه نمیدونم چه بگم
    ولی بدون برای همیشه و به اندازه ای بی اندازه دوست دارم

  4. molod می‌گه:

    آره ناز شده – عروس شده

  5. arash می‌گه:

    موهاش که خیلی خوشگلن
    واقعا» زیبان

  6. نگار می‌گه:

    چقدر این بشر زشته انگار که صورتش تو اتیش سوزی سوخته البته با اجازه ی طرفداران ههههههه

  7. دانيل می‌گه:

    به نظرم پاهاش زشت و چاقه
    البته اگه طرفداراش با لنگه کفش دنبالم نیفتن
    🙂

    • Jigar Bala می‌گه:

      😀
      آقا دانيل الان ميوفتيم دنبالتون!!
      ولي منم موافقم پاهاش قشنگ نيست!

    • arash می‌گه:

      من هم موافقم که رونای بزرگی داره
      وپا هاش قشنگ نیستن
      ولی آقا دانیال ازش که بدت نمی اد بدت میاد؟
      سریع بگو

      • دانيل می‌گه:

        من فقط از مریل استریپ و جودی فاستر خوشم میاد
        🙂
        نسبت به بقیه حس خاصی ندارم
        نه بدم میاد و نه خوشم میاد
        البته باید بعضی ها مثل پاریس و کیم و بیانسه رو فاکتور بگیرید که ازشون متنفرم در حد بوندس لیگا

  8. shima می‌گه:

    ممنونم

  9. نگار می‌گه:

    بله من دوماه پیش تو همچین روزی بینیمو عمل کردم و بسیار هم زیبا شدم البته تعریف از خود نباه

  10. نگار می‌گه:

    بله من دوماه پیش تو همچین روزی بینیمو عمل کردم و بسیار هم زیبا شدم البته تعریف از خود نباشه

  11. mm می‌گه:

    عاشششششششششقققشم
    خیلی جیگررررررررررررررررره هر کس از بریت بدش بیاد باید 1 فکری برای سلیقش بکنه

  12. niusha می‌گه:

    خیلی ازش خوشم نمیاد…

  13. نگار می‌گه:

    این بریتنی از اون امریکاییای خیلی زشته

  14. neda می‌گه:

    زیاد خوشم نمیاد ازش.مرسی

  15. maral می‌گه:

    عاشقشمممم

  16. Soha می‌گه:

    اصلا جالب نيست! خيلي بي نمكه!!

  17. نگار می‌گه:

    ببین دوست عزیز من از وقتی که بریتنی رو شناختم ازش بدم میومد ذاتا ازش بدم میاد قبلا بهتر بود ولی از وقتی که سنش بالا رفته خیلی بدتر شده البته به نظر من ولی عاشقو شیفته ی ماریا کری 1995 تا 2000 هستم اون زمان ماریا عروسک بود خیلی هم خوش هیکل بود الانم خوبه ولی الان دیگه 40 سالشه و دیگه طراوت اون زمانو نداره ولی بازم براش میمیرم

  18. Amir می‌گه:

    بابا یه کم کمتر قربون صدقش برین ادم میاد حالت تهوع نگیره !!!

    و مثل همیشه افتضاح 😀 با اون شلوارکاش !

  19. parnian می‌گه:

    امیر.. غزل خداحافظی رو بخون چون من یه بار نظرمو راجع به این خانووم گفتم چندتا ادم خودخواه و افراطی اشکمو دراوردن امیدوارم با لاتیین بهت بد و بیراه نگن!!!!!….

    • Amir می‌گه:

      مادر نزایده کسی با من دربیوفته 😀

      ولی بچها همه خوبن شاید بعضیهاشون یه کم سره پستهای خاص تند برخورد کنن ولی در کل محیط اینجا عالیه و امیدوارم یه وقت به هم نریزه .. شمام ناراحت نباش بیا و نظرتو بگو .. من پشتتم .

    • arash می‌گه:

      این حرفا چیه بابا این قدر بد بود
      من خودم ناراحت شدم
      راستی نظرم تو قسمت آنجی مثل هم بود

  20. Amir می‌گه:

    اشتب شد . اقا نعیم ببخشید میشه این یوزرمو ببندین که هی اشتباهی نیاد . من با اون یکی ایمیل میام .

  21. parnian می‌گه:

    مرسی اقا امیر…باشه قبول . اما تو که نمیدونی به من چیا گفتن خیلی خیلی ناراحت شدم در هر حال مهم نیست چون دیگه باهاشون کاری ندارم…

  22. parnian می‌گه:

    دانیل از نظارت عالیتوون واقعا ممنونم… دوست نداشتم یوزرشو ببندی چون دیگه باهاش کاری نداشتم ولی واقعا بعد خوندن کامنتش اونقدر ناراحت شدم که اشکم دراومد در هر صورت هم از خودتون هم از سایت بی نقصو به روزتون واقعا متشکرم

    • arash می‌گه:

      من واقعا» متاسف اول فکر کردم منظورتون منه
      ولی بعد دیدم من که همچنین چیزایی به شما نگفتم فهمیدم کی رو میگید
      من هیچ وقت به شخصیت کسی اهانت نمیکنم
      به خاطر تعصب رو یک سری ستاره
      ولی ممکنه از ستاره خودم به تندی دفاع کنم
      پس امیدوارم ناراحت نشده باشید

  23. نگار می‌گه:

    خیلی دوست دارم بدونم تمام دوستانی که اینجا نظر میدن اهل کجا هستند؟

  24. شاهین می‌گه:

    من فقط صدای بریتنیو دوست دارم
    به نظر من بقیه چیزاش مال نیست
    راستی نگار جون من اهل تهرانم

  25. arash می‌گه:

    نگار خانم ببخشید من اون اون حرفو زدم به خاطر اینه که من بریتنی رو خیلی دوست دارم
    و کاری به نظر مردم ندارم(البته میدونم از نظر اخلاقی درست نیست)
    ولی خب دیگه منم تهرانیم

  26. arash می‌گه:

    ببخشید میشه این آقا مارتین کارپان رو کلا» حذف کنید
    رفتم آدرس ایمیل منو برداشتن بعد دوباره نظر دادن
    آخه ایمیل منو تو وبلاگشون داده بودم
    چقدر دقل باز

  27. فرناز می‌گه:

    عاشقشم .
    مرسي

  28. شمیم می‌گه:

    رومیزی تنش کرده!!!!یه وقت این کیف و کفش مسخره اتو ول نکنی!!!!

    • arash می‌گه:

      خیلی هم لباساش زیباست
      این لباسا به تن زیبای بریتنی اسپیرز برازندست پرنسس پاپ
      این دختر خیلی خوبه
      این لباسا سلیقه می خواد که بریتنی داره

پاسخی بگذارید

