عکسهای جالبی از جسیکا آلبا و شوهرش در جشن عروسی دوستشان

فرستاده شده: سپتامبر 18, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jessica Alba
برچسب‌ها:

عکسهای جالبی از جسیکا آلبا و شوهرش در جشن عروسی دوستشان

جسیکا آلبا و شوهرش کش وارن در جشن عروسی دوستشان در بورلی هیلز دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. Jigar Bala می‌گوید:

    جسي جون تو چقد نازيييييييييي
    عاشقتمممممم
    مرسي

  2. shima می‌گوید:

    چقدر عکس سوم و هفتم قشنگه
    جسی بی نهایت جذابه
    ممنونم

  3. pooneh123 می‌گوید:

    واي واي اينا دارن قند مي سايند.
    آخييييييييييييييييييييييي…چقدر ذوق كردم

  4. pooneh123 می‌گوید:

    به نظرتون اينا ايراني نيستند؟
    چون دارن قند مي سايند.

  5. مهسا می‌گوید:

    اوااااااااااا….قندم می سابــــــــــن!!!
    عروسی هاشون زیادی آرامش بخشه…باید یه بار بیان عروسی های ما تا چشم و هم چشمیو آرایش های آن چنانیو بشون یاد بدیم 😉

  6. مهسا می‌گوید:

    ممنون عالی بود

  7. دانيل می‌گوید:

    اینا اومدن بودن عروسی بنده
    اگه دقت کنید من رو در لباس دامادی میبینید
    🙂

  8. molod می‌گوید:

    چه عروس داماد زشتی

  9. ماریانا‏ می‌گوید:

    جسی عالی و نازه و مهربونه؛عروس هم بدک نیست؛

  10. Maneli می‌گوید:

    چقد جسي نازه!دوسش دارم

  11. arash می‌گوید:

    خیلی جسیکا عروسک شده و زیبا
    واقعا» وقار از سر و روش میباره من که هم خودش هم شوهرشو دوست دارم
    عکس 3و 7 بی نهایت زیبان راستی ناقلا انگار می خواد تو عکس 8 شوهرشو ببوسه ها
    در کل جسیکا جون خیلی عالی هستی

  12. هلن می‌گوید:

    دامادچقدرشبیه به ایرانیهاست
    مخصوصاجنوبیها
    چه جالب بالای سرعروس ودامادقندمیسابن

  13. Rihanna می‌گوید:

    الهی عزیزم چه اشک شوقم میریزه
    ببینم اینا مگه قندم می سابن؟

  14. maral می‌گوید:

    جسی مثلا رفته عروسی
    این چیه پوشیده

  15. نگار می‌گوید:

    عروس خیلی سن بالاست 40 بهش میاد جسی بهتره

  16. naeimeh می‌گوید:

    وای عروس چقدر سادس………….. من کف کردم چراقند میسابن؟جسی خوشگل شده

  17. niusha می‌گوید:

    جسی مثل همیشه خیلی نازه…احتمالا جزو ساقدوشا بوده که لباسش اینجوریه…
    چرا قند می سابن؟!…نکنه داماد ایرانیه؟!

  18. mac می‌گوید:

    جالب بود

  19. admin می‌گوید:

    جسیکا آلبا در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که این عروسی، عروسی امیر جون دوست ایرانیش بوده.

    داماد یا همون امیر جون اصلیتی ایرانی دارد و بازیگر است

    • neda می‌گوید:

      بخدا من گفتم حتما داماد ایرانیه که دارن قند میسابن چون قند ساییدن فقط رسم ایرانیا است وبس.در ضمن چهره ی داماد تابلوس که ایرانیه……..مبارکت باشه اقا داماد امیرجون..خوشبخت و موفق باشی تا ابد……………………..مرسی ادمین جان

  20. نگار می‌گوید:

    این اگه ایرانی باشه که ابروی همه ایرانیا رفته

  21. دانيل می‌گوید:

    ديديد گفتم اين عروسي من بوده
    شماها باور نكرديد
    🙂

  22. neda می‌گوید:

    توی عکس 6 دیگه ؟!!!!!!!!! یعنی اون شکلی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟

  23. نگار می‌گوید:

    من دارم از تعجب شاخ در میارم

  24. هلن می‌گوید:

    من حدس میزدم دامادایرانی باشه
    دانیل چندروزپیش عروسیت بود؟؟
    نداجان دانیل زمین تااسمون باآقای دامادفرق میکنه

  25. شاهین می‌گوید:

    مرسی
    خیلی جالب بود

  26. بهار می‌گوید:

    جااااااااااااانم؟ ایرانین!!! فکر کنم آقا داماد ایرانی باشه، به چهرش میاد آخه! چون تو کل دنیا فقط ایرانیا قند میسابن رو سر عروس و دوماد، حتما» آقا دوماد مسلمون بوده، عروس خانمم مسلمون کرده. ولی چه باحاله که جسیکا داره رو سرشون قند میسابه!

  27. شمیم می‌گوید:

    آخی…چه احساساتیِ عزیزمممم لباسش هم خیلی ساده است کلا با اینکه اومده عروسی خیلی ساده پوشیده!!!!دوستش دارم.

  28. مهدی می‌گوید:

    سلام.به جان خودم این آقا دوماد از بستگان میلاد می داوودی نباشه اسممو عوض میکنم.برو بچ مسجد سلیمانه.مطمئنم.

پاسخی بگذارید

