بازگشت آنجلینا جولی یه همراه شیلوه و زاهارا به لس آنجلس

فرستاده شده: سپتامبر 19, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities
برچسب‌ها:

بازگشت آنجلینا جولی یه همراه شیلوه و زاهارا به لس آنجلس

ۀنجلینا جولی به همراه فرزندانش شیلوه و زاهارا بعد از سفر کوتاه مدتی به اروپا و مجارستان در حال ورود به فرودگاه لاکس لس آنجلس دیده میشوند.

++++++

دوستان عزیز!توجه

هدف این سایت از اولین روز فعالیت خود،ایجاد محیطی شاد،،سرگرم کننده و صمیمی برای شما دوستان عزیز بوده و هست.در اینجا شما آزادید عقاید و نظرات خود را آزادانه و بدون هیچ محدودیتی بیان کنیدو حتی میتوانید موضوعی را به بحث بگذارید تا دوستانتان صمیمانه در مورد آن موضوع نظراتشان را بگویند، ولی توهین به نظرات دیگران و تحمیل کردن نظر خود به دیگران چیزیست که در چارچوب این سایت قرار ندارد.

بستن یوزر کار بسیار راحتی است،اما من نمیخوام مشکلی به مشکلات اضافه کنم بهترین راه اصلاح خودمون و نشان دادن فرهنگ و شخصیت خود ماست.

امیدوارم دیگر شاهد مسائل و اتفاقاتی مانند آنچه دیروز رخ داد،نباشیم.

از همکاری شما دوستان عزیز صممیمانه تشکر میکنم.

دیدگاه‌ها
    • aliemerdad می‌گوید:

      فعال شدی میس ندا…
      😉

      • neda می‌گوید:

        چه کارکنیم دیگگگگگگگگگه!! یه زمانی اکثر اوقات یه اقایی به نام مستر علی1111111111میشد .حالا ما 11111111 اول میشیم اشکالی که نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • aliemerdad می‌گوید:

        نه میس ندا این چه حرفیه…شما اختیار داری هر چی دوستداری 1111 شی.من 1 هفته مسافرت بودم الانم سرم شلوغه فرصت 111 شدن ندارم
        😀

      • neda می‌گوید:

        به سلامتی.منم تازه 2باره فعال شدم. چون هفته پیش از مسافرت برگشتم 3 روز تهران بودم 4 روزهم وطنم یعنی اصفهان بودم.

  1. neda می‌گوید:

    جیگرررررررررررررررررررررررره

  2. arash می‌گوید:

    چه خوشگل

    • arash می‌گوید:

      ترو خدا دیگه این جا دعوا نکنیم باشه
      admin جان راست میگه دیگه به هم سر زیبایی
      این خانم افسانه ای که دیگه هر چی تعریف داشتم ازش کردم
      و تعریفام تموم شده ناسزا نگیم
      اینجوری بهتره
      آنجلینا تو پری دریایی کره ی زمینی
      همیشه و همه جا

  3. ماریانا‏ می‌گوید:

    خیلی این خونواده نازند من دوسشون دارند.مخصوصا شیلو و دو قلوها؛شیلو مثل برد میمونه؛

  4. molod می‌گوید:

    من اگه دوتا دختر به این جیگری داشتم ………..
    آنجی هم که همیشه تاپه

  5. pooneh123 می‌گوید:

    اي خدا اين شيلو شمشيربازي ميكنه!
    آنجلينا ميگفت كه دوست داشته پسر بشه.

  6. pooneh123 می‌گوید:

    ادمين عزيز واقعا بابت زحمتهايي كه ميكشين ممنونم.

  7. شاهین می‌گوید:

    شیلو خیلی نازه

  8. mac می‌گوید:

    ازانجی خیلی خوشم میاد نازه منه شیلوه هم خیلی خوشگله

  9. آرمان می‌گوید:

    عشقست آنجی را…

  10. نگار می‌گوید:

    چه بچه ی نازیییییییییییییییییییییییییی ولی اسم خوبی روش نذاشته قشنگ نیست

  11. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گوید:

    ادمین من همون ملینام ازاین به بعداین یوزر منو تاییدکن دیگه همیشه بایوزرشیرین موش موشک میام واییی من عاش شیلوهستم چه لبای غنچه ای چه لپ های بانمک وخوشگلی داره برعکس انجی
    به قول دانیل دختر یازن باید لپ داشته باشه
    انجی اسکلته صورتش هم فجیع لاغره من اصلا ازش خوشم نمیاد بازم میگم مگان قشنگتراز انجیه یه تارموی مگان روبه صدتای این انجی عجوزه نمیدم البته این نظرمنه ونظربقیه هم برام قابل احترامه ت

  12. ملینا می‌گوید:

    ادمین من همون ملینام ازاین به بعداین یوزر منو تاییدکن دیگه همیشه بایوزرشیرین موش موشک میام واییی من عاش شیلوهستم چه لبای غنچه ای چه لپ های بانمک وخوشگلی داره برعکس انجی
    به قول دانیل دختر یازن باید لپ داشته باشه
    انجی اسکلته صورتش هم فجیع لاغره من اصلا ازش خوشم نمیاد بازم میگم مگان قشنگتراز انجیه یه تارموی مگان روبه صدتای این انجی عجوزه نمیدم البته این نظرمنه ونظربقیه هم برام قابل احترامه سث

  13. ملینا می‌گوید:

    بچه هامن به مگان یه لقب دادم چون چشماش مثل دریا ابیه وخودشم مثل دریا زیبا وچشم نوازه بهش گفتم
    مگان دختردریا
    مگان واقعانازترازانجیه بااون موهای مشکی وصاف باون چشمای ابی دریاییش که ادم توش غرق میشه بااون ابرهای کمونیش که مثل خنجرفرومیره توقلب ادم

  14. shakila می‌گوید:

    انجلینا با اینکه کیف و کفش و لباسهای خیلیی شیکی نپوشیده ولی بازم جذاب و زیباست،

    فیس انجلینا کاملا بی نقص و زیباست،

    موهای انجلینا بی نهایت زیبا و خوش حالت و لخته،

    من عاشق فیس شایلوام،
    فیس شایلو رویایئه،
    بچه ی مو طلا و زیبای هالیووده،

    عاشق کارایی که شایلو میکنه ام،
    خیلی بچه ی متفکریه که از الان خاص رفتار میکنه.

    ممنونم.

  15. ملینا می‌گوید:

    شیلو جون تپل قشنگ من یه خرده مادرتونصیحت کن که چاق بشه فکرکنم وزنت بیشترازمادرت باشه
    جیگرمنی توحیف تو دخترتپل ونازکه بچه ی انجی بیریخت هستی اگه مال من بودی چی میشد وای اون موهای خوشرنگ وطلاییتو بلندنگه میداشتم که مثل عروسکا بشی هرچندالانم عروسکی
    انجی چه قدربدسلیقست لباسا وموی شیلوه روشبیه پسرادرست کرده اه کاشکی شیلوه مال من بودنشونش میدادم چه طوری لباس تن یه دختربچه ی نازوتپل میکنن

  16. neda می‌گوید:

    اخه ملینا جون دوست عزیز اگر شیلو مال تو بود که دیگه این شکلی نمیشد ودیگه شیلو نبود درضمن شیلو شبیه مامانو باباشه که اینقد نانازه خصوصا شبیه مامانشه .انجی عزیز تو خیلی خانومی .روح پاک وذات خوبی داری .مادر دلسوز وبسیار مهربانی هستی و مطمئن باش طرفداران تو تا ابد احترام خاصی برای تو قائلن.در ضمن صیرت خوب ادمهاست که صورتشون رو زیباتر نشون میده.

  17. shakila می‌گوید:

    اقا نعیممممممممم ممنونم.

  18. niusha می‌گوید:

    واااای….شیلو چقدر نازه…تو عکس 1 چه معصوم افتاده…
    ممنون

  19. naeimeh می‌گوید:

    من عاشق خاکی بودن انجیم هیچ وقت خودشو بالاتر از بقیه نمی بینه مثل مردم عادی لباس میپوشه………..به نظر من انجی تک تو هالیوود
    فقط باید یکم چاق بشه زیادی لاغر کرده
    زاهارا هم که خیلی مظلومه شیلو هم خیلی نازه

  20. نگار می‌گوید:

    این خانم خیلی از خود راضیه امیدوارم ی روزی زمین بخورهههههههههههههههههه

  21. maral می‌گوید:

    ای جانممممم
    شیلو مثل ماهه

  22. شمیم می‌گوید:

    ساده و محبوب…شیلو خیلی نازه!!!!

  23. فرانک می‌گوید:

    Anji ye khanome be tamam manast
    cheghadr shilo dost dashtaniye, vaghean dar ayandeh yeki az zibaroyane hollywood mishe
    kife dastiye Zahara che bamast! az alan ba classsan

    mersi

  24. pegah می‌گوید:

    آنجلینا خیلی خوشگله.عزیزم انقدر به این هالیوودی ها اهمیت نده.اونا ان طرف کیف میکنن و پول درمیارن انوقت ما اینجا داریم خودکشی میکنیم.

پاسخی بگذارید

