جدیدترین عکسهای کتی پری و ریحانا در مهمانی در لاس وگاس

فرستاده شده: سپتامبر 19, 2010 توسط Admin در Celebrities, Katy Perry, Rihanna
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای کتی پری و ریحانا در مهمانی در لاس وگاس

کتی پری و ریحانا در کنار هم در مهمانی با حضور بازیگران نمایشنامه Cirque du Soleil در لاس وگاس دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. shima می‌گوید:

    نمی دونم ریحانا جونم چطور حاضرشده با اینا عکس بگیره . اه اه اه

    • shima می‌گوید:

      شیما جان توی پست بریتنی بهم گفتی خودمو معرفی کنم چون اسم کاربریمون مثل همه.
      عزیزم اسم اصلی من شیرینه.

  2. arash می‌گوید:

    ریحانا بی نهایت خوشگل شده عشقشم عزیزمه
    ولی کیتی با اینکه دوسش دارم خیلی جواد شده ولی بانمکه
    خب جوونه دیگه
    هر دو هنرمندای عالی و بی نظیرین
    دوسشون دارم زیاده زیاد

  3. دانيل می‌گوید:

    یه مشکلی پیدا شده
    هر چقدر سعی میکنم نسبت به کتی پری حس بدی پیدا کنم اصن نمیشه
    با اینکه طرفدارش نیستم ولی اصن حس بدی هم نسبت بهش ندارم
    در مورد ریحانا کاملا موضع برعکسه
    هر چقدر سعی میکنم از این بشر خوشم میاد اصن نمیشه
    با اینکه صداش رو دوست دارم ولی اصن نمیشه از خودش خوشم بیاد
    طفا یه نفر من رو راهنمایی کنه
    🙂

    • arash می‌گوید:

      باید کاملا» بخونی
      عزیزم چاره ای نداری جز اینکه به خودت بقبولونی ریحانا هنرمند عالی
      و بی نظیریه
      در مورد من که کاملا» جواب داد(نسبت به مگان فاکس و پینک و بریتنی اسپیرز و سلنا گومزو ریحانا و بیانسه و جنیفر لوپز این حسو داشتم) بقیو رو هر دمبیل خوشم اومد یعنی الکی دوسشون دارم
      البته به غیر از آنجلینا جولی که از وقتی دیدمش اینجوری شدم
      البته به بریتنی یک حسه خاصی داشتم
      راستی به خودت به قبولون که کیتی یک تازه وارده که الکی معروف شده و صداش خیلی بده چقدر هم زشته
      اینو وقتی عکس وآهنگشو میبینی بگو
      البته بگم کیتی اینتور نیستا من اینو برای ایشون گفتم

    • mm می‌گوید:

      مگه مجبوری اونطوری که نمیخوای فکر کنی
      منم عاشق کتی هستم ولی از ریحانا زیاد خوشم نمیاد با این که خواننده ی خوبیه

  4. arash می‌گوید:

    ولی من یکم از قیافیه ی این آدما ترسیدم
    مثل شخصیت های فیلم ترسناکن
    چه شیر زنایی ان این ریحانا و کیتی ایول بابا

  5. arash می‌گوید:

    راستی آقا دانیال منم یک سوال دارم دانیال اسم اصلی شماست
    اگه میخوایید با بله یا خیر جواب بدید

  6. neda می‌گوید:

    این چه مهمانیه دیگه ؟؟؟ریحانا وکتی خوشکل شدن ولی لباس کتی خیلی زشته طرح پارچه ی لباسش عربیه…… مرسی ادمین جان ولی اگر میشه در مورد مهمانی توضیح بدین ممنون میشم…..

  7. مهسا می‌گوید:

    اصلا به کتی حسی ندارم الکی معروف شده و یکی از دلایلشم ازدواج با راسل بود از اون به بعد شد سلبریتی حاشیه دار! کاراش خوبه ولی خب….!

  8. mac می‌گوید:

    تاتو روی بدنشون چقدر چندشه

  9. نگار می‌گوید:

    هیچیش جالب نیست

  10. niusha می‌گوید:

    کتی نازه ولی لباسش زشته…
    ریحانا خوب شده…

  11. naeimeh می‌گوید:

    من خیلی از کتی خوشم میاد ……ریحانا هم صداش عالیه موهاش خیلی زود رشد کرد…. فکر کنم خیلی مهمونی جالبی بوده باشه

  12. maral می‌گوید:

    کتی خیلی بانمکه

  13. arash می‌گوید:

    به نظر من ریحانا خیلی عروسک شده
    ولی کیتی جون مثل همیشه لباساش گول منگلی

  14. ava می‌گوید:

    be nazare man ham rihanna mesle hamishe khoshgele vali inja alave bar un kheyli tipesh khanumaneo maloose

  15. بهار می‌گوید:

    وای چه عجب موی بلند ریحانا رو دیدیم…خداییش خوشگله، با موهای بلند خیلی نازه(حتی اگر قرمز باشن!) ولی با موهای کوتاه فوق العاده زشته

  16. شمیم می‌گوید:

    کتی اینجا خوب شده لباسشم بانمکه،ریحانا که خیلی بی ریخته!!!!!

پاسخی بگذارید

