عکسهای جدیدترین اجرا سلنا گومز در لس آنجلس

فرستاده شده: سپتامبر 19, 2010 توسط Admin در Celebrities, Selena Gomez
برچسب‌ها:

عکسهای جدیدترین اجرا سلنا گومز در لس آنجلس

سلینا ماری گومز (به انگلیسی: ‎Selena Marie Gomez ‏؛ زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲ در گراند پرایری، تگزاس، آمریکا) بازیگر و خواننده اهل آمریکا است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در سریال کمدی «جادوگران سرزمین لرزان» از شبکه دیزنی  به شهرت رسیده‌است. وی بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم‌های تلویزیونی شروع کرد.آلبوم جدید وی به نام a year without rain نیز به زودی وارد بازار می‌شود.

نام مادر وی مندی تیف بوده و اصلا ایتالیایی تبار است. مادر گومز دارای سابقه بازیگری نیز بوده پدر وی، ریکاردو گومز،اصلیت مکزیکی دارد.پدر و مادر سلینا وقتی که وی ۵ ساله بوده از هم جدا شدند.مادر وی دوباره در سال ۲۰۰۶ ازدواج کرد. او مسیحی است. بهترین دوست او دمی لویتو بوده، که اکنون این دو با هم قهر میباشند این دو از زمان سریال بارنی و دوستان با هم تا چند وقت پیش دوست بودند او صاحب ۵ سگ است.ویکیپدیا

دیدگاه‌ها
  1. arash می‌گه:

    اول شدم خوش به حالم

  2. maral می‌گه:

    من صداشو دوس ندارم

  3. arash می‌گه:

    ببینم 1992تا2002میشه10 ساله
    8 سالم اینور 18 سالشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه جالب بهش میاد از مایلی کوچیک تر باشه
    خیلی خوشگله به قوله بعضی ها بیبی فیسه
    من 1 ماهه شناختمش ولی خیلی ازش خوشم اومده
    صداش خیلی پاکه

  4. نگار می‌گه:

    خیلی ادم بیخودیههههههه

  5. arash می‌گه:

    ولی دامنش داره مثله همه اونایی که معروف میشن آب میره
    انتظارشو داشتم یادش بخیر
    مایلی سایرس و مدونا و بریتنی اسپیرز و ریحانا و کریستینا آگیلرا هم اولا اینجوری بودن
    ولی حالا سر کنسرتا………دیگه دیگه(من همشونو خیلی دوست دارم ولی عاشق بریتنی و ریحانام)
    به قوله اشتون کاچر در برنامه پانک تو هالیوود و (دیزنی)باید لخت شد و معروف شد
    باز اینا واقعا» هنرمندان بی برو برگشتی هستن و عالین
    ولی بعضی ها مثل پاریس هیلتون و کیم کارداشیان و پاملا اندرسون..
    در کل admin جان دستت درد نکنه خیلی خیلی پستاتو دوست دارم چون عالی وبی نظیرن
    همه نویسنده هام عالین

  6. Maneli می‌گه:

    !?che lus mage bachan k baham ghahran

  7. shahrzad می‌گه:

    baba hadaghal miley lebase s e x y miposhe 4nafar migan wow akhe in chie ba on pahaye atighat poshidi miley age lokht lebas miposhe ensafan besh miad ham banamake ham sexy ama akhe man nemifamam ki in o majbor karde ba in heikale gandsh in lebaso beposhe k chine damanesh 4saiz gonde taresh kone o a bas kotahe ma majborim pahaye maskharasho tahamol konim

  8. نگار می‌گه:

    az in shakhsiyat ha yek nafar lahzeye s e x i nadare kheyli axa eslamiyeeeeeeee

  9. shima می‌گه:

    نازه
    ممنونم

  10. Robsten_mahtab می‌گه:

    سلنا=عشق
    سلنا=نفس
    سلنا=زندگی
    مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  11. ماریانا می‌گه:

    دوسش دارم صداش هم خوبه
    مرسی

  12. love selena می‌گه:

    تمنا می کنم این قدر سلنا رو با مایلی مقایسه نکنید
    اخه این و تا چیشون شبیه همه که اینقدر با هم مقایسشون میکنین ؟؟
    دو صدای کاملا متفاوت … دو سبک کاملا متفاوت دو بازی کاملا متفاوت
    پس شما از چه لحاظ مقایشون می کنین؟؟
    اگه فکر میکنین عشق من سلنا می خواد ادای مایلی رو در بیاره سخت در اشتباهید
    اخه کجای کار اینا شبیه همه مثل اینکه شما ها به هیچ وجه اهنگای سلنا رو گوش نکردین
    اصلا سبک کار سلنا یه چیز دیگست و من سلنا رو با همین سبک و صدا دوست دارم
    سلنا هم به هیچ وجه قصد تقلید از کسی رو نداره … چون توی همین راهی که داره میره بسیار موفقه!!
    من به هیچ وجه قصد توهین به مایلی رو ندارم و نمی گم اون بده و سلنا خوبه من میخوام به شما تفاوت بین این دو رو گوش زد کنم و تمنا کنم که این دو رو مقایسه نکنید. خواهشا !!!
    الان همین لباسی که سلنا پوشیده رو دارن با مایلی مقایسه میکنن آخه خدایش کجای این لباس به لباس های مایلی شبیه؟؟؟ اگه فکر میکنید کوتاهه یه نگاه به لباس های کنسرت های دیگش بندازین همشون همین اندازن … اکثر خواننده ها موقع کنسرت لباس کوتاه و راحت میپوشن که به راحتی بتونن رو سن اینور و اون ور برن (مثلا بیشتر لباس های تیلور سویفت در کنسرت ها کوتاه و راحته و یا کیتی پری… اون هم همین طور…) پس خواهشا دیگه به لباس این بدبخت گیر بیخود ندین !!
    اگه فکر میکنین که بی استعداده و فقط به خاطر چهرش معروف شده بد نیست به لیست جوایزش یه نگاه بندازین (نه از این جایزه هایی که با رای مردمه اگه بخوای اونارو بشماری که باید یه سال از زندگیت رو وقف این کار کنی … منظور من جیزه های معتبره )
    سلنا عشق منه
    عمر منه
    جووون منه
    نفسمه
    تو همه ی لحظه هامه
    حاظرم جوونمو برای یک بار از نزدیک دیدن اون برق نگاش ، اون لبخند های فریبندش و اون موج لطیف موهاش بدم
    حاظرم هر کاری کنم تا فقط بتونم یه بار اون لپ های گردش رو لمس کنم
    اگر یه زمانی با اون برق جذب کننده ی چشاش توی چشمام زل زد و گفت جونتو میخوام !!! حاظرم دو دستی بهش تقدیم کنم
    با این اوصاف فکر می نمی کنین با این حرف هایی که میزنین دل ما طرفدار ها رو بشکونید !! من نمیگم شما حق نظر دادن ندارین … من فقط می گم کمی فکر کنید … اگر شما هم طرفدار یه نفر بودین و این جوری جلوی شما از اون نفر بد میگفتن … به شما بر نمیخورد ؟؟؟ ناراحت نمی شدین ؟؟ واکنش نشون نمیدادین ؟؟؟
    قسم میخورم من سر همین حرف هایی که به عشقم زده شده بیش از 100 بار گریه کردم … هیچ کس نمیتونه درک کنه چه جوری این دختر رو میپرستم !! هیچ کس عشق من به این فرشته رو درک نمیکنه … همه فقط مسخرم میکنن !!(امیدوارم شما اینجوری نباشین!)

  13. شمیم می‌گه:

    لباسش قشنگه!!!!!

  14. مهدي می‌گه:

    صداشو نمي دونم چه جوريه چون تا حالا نشنيدم ولي از خودش زياد خوشم نيومد.
    ممنون

  15. pegah می‌گه:

    خیلی نازو بانمکه.

  16. katy می‌گه:

    ازش خوشم میاد بانکه
    لباسش چه بامزه ست
    من فقط سلینا و دمی رو دوس دارم
    راستی پاهاش تپله ها!!!
    دو تا عکس آخرش خوشگلن

  17. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گه:

    اه اه چه قدرچشماش ریزه عین افغانیا میمونه فقط لباسش قشنگه قیافه ی افسانه پاکروی خودمون درمقابل اینا خدااااست افسانه خیلی جیگرترازاین بیریختای کوچولوی هالیووده چون ایناهم تقریبا تورنج سنی افسانه هستند من افسانه رومثال زدم درضمن ان قدرغرب زده نباشیدبعضیاتون

  18. samie می‌گه:

    خیلی قشنگ بوودن…عشقمه سلنا.فقط مدل مووهاش خوشگل نیس !

  19. mac می‌گه:

    صداشو گوش نکردم ولی چهرش نمکدون

  20. فرناز می‌گه:

    اونقدرهام قشنگ نيس… يه ذره با نمكه
    كلاً هم چهره اش معموليه هم صداش و هم آهنگاش

  21. محمد علی می‌گه:

    لطفا اینقدر مایلی رو با سلینا مقایسه نکنید

    مایلی تو خواب هم نمی بینه به سلینا برسه

    دختره هرزه مغرور

  22. Soha می‌گه:

    اقاي محمد علي لطفا ديگه تكرار نشه كه به مايلي بي احترامي كردين!

  23. یک شهروند می‌گه:

    man ashegh mileyo demio selenao tayloram 4tashoon kheily nazan badesham inayi ke fek mikonan selena hasoodeo mikhad az miley taghlid kone va migan ashegh mileyan peidas hichi darmorede hichkovoomeshoon nemidoonan vagarna midoonesan in 2ta kheili samimiano be hich vajh ba ham reghabat nemikonan darzemn ham sedaye selena ghashange ham ghiafash kheili naze heykalesham be koorie cheshe shomaha kheili khoobe

  24. Diana می‌گه:

    آخی نازی شبیه بالرین ها شده!
    موهاش ب خوشگلی همیشه نیست…
    پاهای این خیلی خیلی خوشگلتر از پاهای مایلی است!(خیلی)
    دامناشم اکثرا همینقدری بوده اما با جوراب تیره حالا الان یا پاش نیست یا رنگ پاست!

  25. sanaz می‌گه:

    halam beham khord ba inke dosesh daram vali inja vaghan bad oftade .pahash kheili chagh shode???!!!

  26. Yas می‌گه:

    بابا اینقدر تو این نظرات از سلنا تعریف کردین میدونید اگه همین بنده خدا بیاد تو ایران بخواد لباس دخترای ایرانی رو بپوشه هیچ پسری نیگاش هم نمیکنه
    یه کم به استعدادهای اطرافتون نیگا کنید بعد میفهمید چی میگم
    یه قول یه نفر باید به چشم خریدار نیگا کنید

  27. کیمیا می‌گه:

    منم خیلی دوسش دارم.
    اون خیلی با نمکه…
    خیلی هم خوش تیپه…
    صداشم حرف نداره…
    اون بهترینه….
    واقعا خوشگل و سکسیه….

پاسخی بگذارید

