جدیدترین عکسهای ریحانا در فرودگاه لاس وگاس

فرستاده شده: سپتامبر 21, 2010 توسط Admin در Celebrities, Rihanna
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای ریحانا در فرودگاه لاس وگاس

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گه:

    111111111111111

  2. دانيل می‌گه:

    یه جوریه
    نچسب
    با چشب دو قلو هم نمیچسبه

  3. maral می‌گه:

    اصلا جالب نشده

  4. Jigar Bala می‌گه:

    خيلي ازش بدم مياد خيلي نچسبه فقط صداش خوبه!!
    توي vma خيلييييييي بد اجرا كرد!!اصلا» قشنگ نخوند!!
    مرسي

  5. ava می‌گه:

    ham khoobe ham lovely

  6. arash می‌گه:

    با همه عزیزانی که تا اینجا نظر دادن مخالفم
    من خیلی خیلی دوسش دارم
    عالیــــــــــــــــــــــــــــــه

  7. نگار می‌گه:

    زشتترین ادمی که تا حالا دیدم

  8. arash می‌گه:

    ریحانا رو دوست دارم (بازم میگم)

  9. molod می‌گه:

    مثل همیشه زشت و ……..

  10. naeimeh می‌گه:

    یه کی به این بگه رنگ موهاشو عوض کنه ……..خیلی چندشه

  11. سحر می‌گه:

    کلا این بشر زیبایی شناسی نداره وگرنه زودتر رنگ موهاشو عوض می کرد 😉

  12. Soha می‌گه:

    *i love her*

  13. Maneli می‌گه:

    !!inja zesht shode vali dar kol du3sh daram

  14. Maneli می‌گه:

    darzemn ejrasham 2 vma khub bude vali man concerte russian roulette o bishtar dus dashtam

  15. شمیم می‌گه:

    اصلا ازش خوشم نمیاد با این رنگ موهای ضایعش!!!!

  16. شا هزخ می‌گه:

    عاليه

  17. shima می‌گه:

    ریحنا خیلی بانمکه
    من خیلی خودش و صداشو دوستدارم
    ممنونم

  18. katy می‌گه:

    قبلنا دوسش داشتمم…..
    الان خوشم نمیاد
    جلب توجه جلب توجه جلب توجهای روزا فقط هالیوود شده جلب توجه هیشکی واسه استعدادش معروف نمیشه هرچند که این لااقل صداش قشنگه

  19. mac می‌گه:

    صداش خوبه

  20. love selena می‌گه:

    من خیلی دوسش دارم … صدای فوق العاده ای داره
    تک تک آهنگاش معرکست
    قیافش هم بدون در نظر گرفتن موهاش (شایدم کلاه گیسه … نمیدونم ) خوشگله!!
    مخصوصا چشماش … من عاششق اون برق خاص چشماشم
    لبخند های نازی هم داره
    در کل دوسش دارم!!!

    مرسسسسسسسسسی

  21. Pegah می‌گه:

    Love U RiRi You’re the beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest

پاسخی بگذارید

