عکسهای ژیزل بوندچن در موزه تاریخ طبیعی آمریکا

فرستاده شده: سپتامبر 21, 2010 توسط Admin در Celebrities, Gisele Bundchen
برچسب‌ها:

عکسهای ژیزل بوندچن در موزه تاریخ طبیعی آمریکا

ژیزل بودنچن سوپر مدل برزیلی که بعنوان سفیر سازمان ملل در نیویورک برگزیده شده است،در مراسم ویژه ای که همزمان با مجمع عمومی سازمان ملل با حضور افرادی با مذاهب گوناگون در موزه تاریخ طبیعی آمریکا در نیویورک برگزار شد،دیده میشود.

دیدگاه‌ها
    • shima می‌گوید:

      چه عکسهای جالبین
      عکس چهارم خیلی قشنگه
      من واقعا زیزله رو دوستدارم و بعنوان یه مدل عالی قبولش دارم
      ممنونم

    • shima می‌گوید:

      چه عکسهای جالبین
      عکس چهارم خیلی قشنگه
      من واقعا زیزله رو دوستدارم و بعنوان یه مدل عالی قبولش دارم

  1. آنیلگا می‌گوید:

    دومممممم

  2. آنیلگا می‌گوید:

    قدش خیلی بلنده.بعضی جاها خوب میشه.اما زیاد از قیافش خوشم نمیاد

  3. شمیم می‌گوید:

    چه قدی داره،ولی از فیسش خوشم نمیاد یه جوریه نچــــسبه!!!!!

  4. sara می‌گوید:

    شاستی بلند هست کفش پاشنه دارم میپوشه شده اینهو نردبون

  5. نگار می‌گوید:

    مانلی جون جات خالیهههههههههههههههههههههه

  6. Jigar Bala می‌گوید:

    چرا انقد درازه؟؟:-D

    يه جوريه!!عكس پنجم بامزس!!
    ممون

  7. maral می‌گوید:

    che bolande mashala

  8. love selena می‌گوید:

    هیکلش که توپه توپه ….
    چهرشم دوست داشتنیه (حداقل من دوسش دارم !!!)
    موهاشم خوشگله
    ولی دسبند و گردنبندش جالب نیست
    مرسسسسسسسسسسی

پاسخی بگذارید

