عکسهای کیت وینسلت و دوست پسرش در مهمانی مجله "Vanity Fair" در مادرید

فرستاده شده: سپتامبر 21, 2010 توسط Admin در Celebrities, Event, Kate Winslet, Magazine
برچسب‌ها:

عکسهای کیت وینسلت و دوست پسرش در مهمانی مجله «Vanity Fair» در مادرید

کیت وینسلت و دوست پسرش لوئیز داولر که یک مدل بریتانیاییست در مهمانی مجله «Vanity Fair» در حاشیه جشنواره فیلم سن سباستین در مادرید اسپانیا دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گه:

    111111111111111111

  2. shima می‌گه:

    کیت تو محشری
    خیلی ناز و تو دل بروئه
    بازیگر محشریم هست
    خوش باشن
    ممنونم

  3. سامیه می‌گه:

    مگه شوهرش چش بود که ول کرده آمده پیش این پسر سوسوله
    مادر دو تا بچه
    واقعا شرم آوره

  4. آنیلگا می‌گه:

    آخی چقدر ناز شده اینجا.بهشون خوش بگذره.راستی علیمهرداد جون تبریک که اول شدی.بلاخره یکی اید تبریک بگه دیگه.

    • aliemerdad می‌گه:

      پسوند اسم کاربری من امرداد هست به معنی نبودن فقرو گرسنگی و کدورت و بدی…
      ممنونم واقعا چون دیگه هیچکی به من تبریک نمیگه 😀

      • سحر می‌گه:

        ای بابا ! جان من هنوزم انتظار تبریک داری ؟
        مثل بچه ایی که همیشه 20 میگیره ! اگه یه بار 19 بشه باید دعواش کرد دیگه 20 گرفتن وظیفه اش میشه ! حالا دقیقا واسه شما هم همینطوری شده دیگه ! عزیز من بیشتر درس بخون همیشه 20 شی ما عادت کردیم دیگه 😉

  5. mohammad می‌گه:

    man aslan azash khosham nemiad

  6. arash می‌گه:

    kate to kheylie ba kelase
    khosham meyad in ghadr be marda vabaste ei
    kheylie ham mziba hastie aziz
    bad filme titanic asheghet shodam
    jieeeeeeeeeeeeeeeeeeegar

  7. arash می‌گه:

    اینم نظر به زبان شیرین فارسی
    خیلی خوشگلی کیته عزیز دوست دارم خیلی زیاد به چشماتم میاد جـیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگر
    جون راستی دوست پسرتم خیلی خوشگل و خوشتیپه ناقلا اینا رو از کجا گیر میاری
    گور پدرش و فقط خودت
    کاش با من دوست میشدی کیت جونم

  8. arash می‌گه:

    البته سگه من به این پسره می ارزه ها
    الکی ازش تعریف کردم ناراحت نشی

  9. شمیم می‌گه:

    زیاد از کیت خوشم نمیاد ولی اینجا خوب شده،خودش و دوست پسرشم بهم میان!!!!

  10. نگار می‌گه:

    کیتو خیلی دوستش دارم خوشگله موهاشم اینجا خیلی خوش رنگ شده ولی خب فففففففففففففففاحشست دیگه

  11. آمي تيس می‌گه:

    با آرايش خوب جوونه انگار پسره ازش كوچكتره

  12. Jigar Bala می‌گه:

    من ازش خيلييييييييي خوشم مياد!!
    كفشاشم خوشگله
    چه حلال زاده!!همين چنددقيقه پيش واسه هزارمين بار فيلم تايتنيكو ديدم…
    الان اومدم ديدم رز زيباي قصه ي ما،عشق جناب جك فداكار،همين جاس…
    مرسي خيلي عالي بود!

  13. maral می‌گه:

    kate ro kheily doos daram

  14. love selena می‌گه:

    خیلی شیک و خانووووومه …!
    به شدت دوسش دارم
    همیشه متین و با وقار ….
    لباس و کفششم کاملا برازندشه

    مرسسی

پاسخی بگذارید

