عکسهای کنسرت شکیرا در نیویورک

فرستاده شده: سپتامبر 22, 2010 توسط Admin در Celebrities, Shakira
برچسب‌ها:

عکسهای کنسرت شکیرا در نیویورک

شکیرا در حال اجرا در مادیسون اسکوئر گاردن نیویورک دیده میشود.

جیم کری کمدین مشهور آمریکایی هم از تماشاگران کنسرت شکیرا بود

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گه:

    111111111111111

  2. ماریانا‏ می‌گه:

    خیلی دوست دارم شکیرا جون؛این عکس آخری قدیمی بود برای این زلزله زدگان خونده بود؛
    به هر حال عالی بود مرسی

  3. Robsten_mahtab می‌گه:

    این نفس من بیدههههههههههههه
    عاشقشم.میپرستمش.میخامش.مهمتر از همه میخامش

  4. نگار می‌گه:

    زشت شده تمام حرکتاشم کلیشه ایه قدشم که 157 واه واه واه

  5. شمیم می‌گه:

    وااااای عزیزم چقدر دوست داشتنی و بانمکه،آبی هم خیلی بهــ ـــش میاد…!!!!

  6. neda می‌گه:

    خوشم میاد ازش با دیدنش enerji میگیرم

  7. یاس می‌گه:

    Robsten_mahtabعزیز ممنون میشم اگه بگی جمله آخرت رو از زبون چ کسی نقل کردی آخه خیلی آشناست برام.مطمئنم قبلا» از کسی اونوشنیدم

    با سپاس

  8. مهسا می‌گه:

    الهـــــــــــــــــی با اون لباس آبیه خیلی دوس داشتن شده
    سبکه خاصی می خونه تو مایه های قبیله ای اینا…..!

  9. مهسا می‌گه:

    ممنون نعیم جون….خسته نباشید

  10. Jigar Bala می‌گه:

    خيلييييييييييييييييي دوسش دارم بي نهايت
    صداش رقصش و اهنگاش حرف ندارن
    همه چي تمومه!!
    مهربون و دوست داشتني و كم حاشيه
    خوشم مياد سرش توي كار خودشه و هميشه موفقه
    ئه جيم كري بوده اونجا…
    خيلي خوشم مياد ازش آدم باحاليه
    لباس شكيرا رو توي عكس آخر دوس دارم
    مرسي

  11. shima می‌گه:

    ای جانممممممممممممممم
    الهی من فدات بشمممممممم
    مگه میشه تو رو دوست نداشت
    بی نهایت دوستداشتنی و ماهه
    بی نظیره و بی همتاست
    اندام-صدا-قیافه-انعطاف بدن لوندشو هیچکسی نداره
    من هر چیم ازت تعریف کنم کمته عزیزم
    کلمات جلوی تعریف از تو کم میارن
    بی نهایت ممنونم
    واقعا بست عالیی بود
    خسته نباشید

  12. sara می‌گه:

    دوست داشتنیه ولی چرا همش تیپه جنگلی میزنه؟

  13. arash می‌گه:

    شکیرا عاشــــــــــــــــــقتم
    این زن بی نظیره
    یک رقصنده و خواننده ی بزرگ و نمام عیاره
    با حرکاتش همرو به سمت خودش جلب میکنه
    خیلی دوست دارم
    وهمه جوره طرفدارتم
    مطمئن باش
    صداش هم بی نظیره و تکه
    واقعا» ستارهی بی عیب وکاملی

    • arash می‌گه:

      آدمین جان اگه تو با این وبلاگت ما رو امسال بیچاره نکردی
      پس کی درس بخونم آخه
      همش تو اینترنتم
      نمیشه روزی یک بار همه چی رو با هم آپ کنی
      من که دیوونه وبلاگتم

  14. Maneli می‌گه:

    ba bishtare nazarat mokhalefam akhe kojaye 3daye shakira ghashange dige 2 concert k badtar faghat shans avorde k mi2ne khub beragh3 man nemidunam shamim jun chetor be rihanna mige zesht unvaght shakira khoshgele khob hala khali shodam tarafdarash bebakhshid vali akhe man kheili azash badam miad vali aslan nemikham dava she

  15. love selena می‌گه:

    نظر من مخلوطی از نظر آرش ، شیما ، جیگر بلا (چه اسم جیگری .. !!خوشم اومد ) ، مهتاب ، ندا و شمیم عزیزه …
    من خودمم عاشششقشم
    عاشششششق اون صدای بی نظیرش
    اون رقص های خارق العادش (درست نوشتم ؟؟؟؟ )
    اون لبخند های دوست داشتنیش
    و ….

    مرسی

  16. Hamid می‌گه:

    خوشم اومد شدید
    اکثرا عاشق شکین
    شکی صدای 6دنگ و قشنگی داره
    سبکشم خیلی خوبه
    با اینکه قدش متوسطه بازم چون اندامش خیلی خوب و لونده رو هم رفته خیلی خوب دیده میشه
    عاچقشممممممممممممممممممممممممممممممم

  17. mm می‌گه:

    دوسسسسسسسسسسسسسسسش دارررررررررررررم هم خوندنشو هم خودشو

  18. sara می‌گه:

    بی نهایت دوسسسسسسسسسسسسسسسسششششششششششششششششش دارممممممممممممممممممممممممممممممم
    بوسسسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

  19. نگار می‌گه:

    این خانم قد بلند ترین انسان روی کره ی زمینه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  20. ava می‌گه:

    ziba va delchasbe , tipo ghadesham kheyli khube , shakiraye azizam hamishe ham ke pa berahne miad … hame in akhlaghasho dooost daraaam

  21. سحر می‌گه:

    این بشر انگار استخوون نداره ! دوستش می دارم !

  22. pegah می‌گه:

    خیلی قیافیه خاص ونازی داره.

  23. ladan می‌گه:

    صفای همه طرفدارای شکیرا.دوستون دارم.

  24. maral می‌گه:

    خیلی خواننده ی خوبیه
    من عاشق صداشم

  25. mac می‌گه:

    صداشو دوس دارم

  26. بهار می‌گه:

    به نظرم دوباره یه نموره چاق شده….یه مدت بود خیلی لاغر شده بود.

پاسخی بگذارید

