فتوشاتهای آنجلینا جولی در شماره سپتامبر 2010 مجله "Instyle" آلمان

فرستاده شده: سپتامبر 22, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities, Magazine
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای آنجلینا جولی در شماره سپتامبر 2010 مجله «Instyle» آلمان

دیدگاه‌ها
  1. Jigar Bala می‌گه:

    خوشگل شده مثل هميشه
    مرسي

  2. aliemerdad می‌گه:

    بلاخره یه شاتیم ازین دیدیم بعد مدتها…

  3. alma می‌گه:

    خيلي زيبا شده.

    • hiva می‌گه:

      باز این ایرونی های ایرادگیر اون روی خودشون و نشون دادن .
      آنجلینا جولی تنها جاییش که عمل کرده گوش هاشه .
      دیگه به دندون و پوست که همه ی بازیگرا می رسن .
      اما عمل دیگه ای نکرده .
      به خاطر نفرت از یه بازیگر انقدر دروغ سر هم نکنید قرار نیست اسکار و از این بگیرن بدن به شما .
      فکر کنم کاندید بشه . توی سالت فوق العاده بازی کرده .

  4. neda می‌گه:

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی .عاشقشم

  5. arash می‌گه:

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که منو کشتی جیگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
    عزیز دلم دل منو بردی پری دریایی هالیوود
    پرنسس هالیوود
    ملکه هالیوود
    تک ستاره ی هالیوود
    گل رز هالیوود
    دیگه چی بگم تعریفام تموم شد عزیزم
    با اون لبات که مثل غنچه گله رزه
    دوست دارن
    admin جون دستت درد نکنه خیلی خیلی آقایی دستت درد نکنه بهترین وبلاگ دنیا رو داری
    رو دست نداری

  6. maral می‌گه:

    ghashang bood merc

  7. آنیلگا می‌گه:

    چقدر تو خوشگلی آنجی جونم.خیلی جذاب تو این شاتهااما از این قشنگ تر هاش هم ازش دیدم. خالکوبیش منو کشته.

  8. farshad می‌گه:

    چقد فیس انجلینا وقتی صورتشو میگیره بایین زیبا و دوستداشتنیه
    فیس انجلینا ادمو به رویاها میبره
    هیچی تو فیسش کم نداره
    همه چیز تو فیسش زیباست و بی نقص
    من عاشق فیس جذاب و بی نقص انجلینام
    هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچی تو فیسش کم نداره
    اینجا خیلی هم خوش هیکل شده
    انجلینا خیلی خوش قلبو و مهربونه
    هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچی کم نداره
    عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقشم

    ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم.

    • arash می‌گه:

      من آنجلینا رو بیشتر دوست دارم

      • farshad می‌گه:

        نیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخوام
        ماله خودمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

      • arash می‌گه:

        نه خیرم ماله خودمه
        اذیتم نکــــــــــــــــــــــــــــــــــن

      • arash می‌گه:

        البته تا وقتی که برد پیت که دیوونشم
        مثل بختک افتاده روش
        ماله هیچکی نیست ولی بعد اون
        من نفر اول تو صفم

      • farshad می‌گه:

        منم بشت سرتم تو صـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف
        :);)

  9. nima می‌گه:

    واقعا جذابه
    ممنونم

  10. سحر می‌گه:

    چه عجب چشممون به جمال شاتهای شما روشن شد خانم !!
    خیلی خوشگل و با نمک شده ! شات 3 رو خیلی دوست دارم !

  11. mm می‌گه:

    خیلللللللللیییییییییییییی دوسش دارم
    واقعا خیلی خیلی خوشگله هیچی کم نداره
    خیلی میدوستمش عاشقشم

  12. شمیم می‌گه:

    خیلی جذابی آنجـــــــی جوووووون!!!!!

  13. shakila می‌گه:

    خیلی دوستداشتنیه
    عاشقشم
    خیلی خانوم و با شخصیته

  14. Diana می‌گه:

    ازش خوشم نمیاد ولی عکس 4 خوشگله

  15. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گه:

    من که اصلا ازش خوشم نمیادخیلی حال به هم زنه البته ایم نظرمنه به کسی برنخوره توعکس دوم ازبس صورتش لاغره مثل پیرزن هاشده تازه اینافتوشاپه چقدرتغییردادنش وصاف وصوف کردن اون چروک های روی صورت زشتشوبرداشتن تااین شده البته بااین همه معجزه ی فتوشاپ وعمل زیادم قشنگ وهات نیست ازاین شاخ تروهات ترخیلی هاهستن توهالیوود بازم میگم همه میگن مگان فاکس جذاب تره انجی صورتش بااینکه لاغره ولی خیلی گنده ودرشته لباش هم زیادی وبیش ازحدکلفت وگشاده دندوناشم نامرتبه دماغشم که عملیه ولی مگان صورتش ریز وعروسکیه لباش هم بااینکه میدونم تزریق کرده ولی به اندازه قلوه ایه ودهنش هم مثل این گشادنیست انجی مثل پیرزن هامیمونه ولی مگان قیافش عروسکیه ازمگان هم فتوشات بزاریددد

  16. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گه:

    وایی من ازوقتی تو جام جهانی داوید ویا رودیدم عاشقش شدم مثل ایرانیا میمونه قیافش ازبرادپیت زردمبو هم خوشگلتره ازاونم عکس بزارید

  17. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گه:

    منم داویدویارومیخوااااام مامان منه نه انجی زشتومیخام نه برادپیت زدمبو رومن فقط داویدویارومیخوااام داوید ویاازگلزارهم خوشگلتره

  18. نگار می‌گه:

    فکر کنم قبل از عمل خیلی زشت بوده

  19. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گه:

    پس چی نگارجون من عکسای قبل ازعمل انجی رودارم خودتم اگه توگوگل سرچ کنی بنویستی عکسای قبل ازعمل انجی خودش میاد خیلی زشت بوده الانم با هنرگریم و عمل وفتوشاپ یکم قابل تحمله ولی اگه عکسای قبل ازعمل مگان روهم میخای سرچ کنی بکن مگان قبل ازعمل هم خوشگل بوده

  20. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گه:

    دانیل من خوشگلترازدوتاشونم مگه نه؟؟تازه من مثل اونا عمل نکردم
    راستی دانیل برای اینکه ازشرمن راحت بشی به پشیشی بگوبیادمنوبخورره من یک موش موشک خوشمزه هستم پیشی هاموش خیلی دوست دارن

  21. arash می‌گه:

    آنجلینا در 6 نگاه :
    1. جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــذاب
    2.دلربـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
    3.خوش هیکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل
    4.هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات
    5.فریبنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده
    6.معشوقه برد پیـــــــــــــــــــــــــــــــــــت

  22. love selena می‌گه:

    من فکر نمی کنم که مقایسه بی جای هنرمندان هالیوود با هم کار جالبی باشه
    همه ی هنرمندان هالیوودی با هم متفاوتند و به خاطر همین تفاوت هاست که مشهور شدن … هر کدوم هم هنر و زیبایی خاص خودشون رو دارن … پس من دلیلی برای مقایسه نمی بینم
    مگان و آنجی هر دو فوق العاده زیبا و هنرمندن … دلیلی نداره به خاطر تفاوت در سلیقه ها این دو تا بیچاره به باد کتک بگیریم
    همچنین این کار درستی نیست که با پایین بردن بی اندازه یک نفر و بالا بردن بیش از حد دیگری بخوایم سلیقه ی خودمون رو به دیگران تحمیل کنیم
    ببخشید من وراجی کردم ولی از بعضی حرفا حرصم می گیره …. در ظمن طرف صحبت من فقط موش موشک نبود تو خیلی از پست ها دیگه هم من این مقایسه های بی خود رو دیدم …!

    ممنونم

  23. arash می‌گه:

    آخ حرف حق جواب نداره آفرین

  24. arash می‌گه:

    ببخشید این خانم موش میگن به کسی بر نخوره ولی ببخشید هر چی دلشون می خواد به هنرمندان مورد علاقه ما میگه
    مگه آقا آدمین نگفت تو وبلاگ دعوا نکنید یا دیگه زیاده روی تو سرکوب کسی نکنید
    پس چرا این خانم هر چی میخوان تو پستای آنجلینا جولی میگن
    خب آنجی هم طرفدارای خودشو داره
    ونباید به این وضوح ازش بد گفت اگر در حد انتقاد باشه هیچ کس کاری نداره خوده منم از بعضیا انتقاد میکنم
    تو رو خدا محیط وبلاگ رو مثل وبلاگ ضد آنجلینا کرده
    باورتون نمیشه ولی این محبوب ترین وبلاگی که من تو اینترنت میام
    هر دفعه نظراتشونو میبینم بدم میاد

  25. farshad می‌گه:

    اقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا دانیل جون لطـــــــــــــــــــــــــفا یه کاری بکنید من که واقعا از دست این خانوم خسته شدم
    باور کن من خودم به شخصه دیگه دارم از کامنت گذاشتن تو این محیــــــــــــــــــــــــــط خسته میشم
    لطفاااااااااااااااااااااااااااااااا رسیدگی کنید.

  26. Soha می‌گه:

    اه اه اه اه اه اه! چه قدر اين موشه بي ادب و بد سليقست! بابا يه دنيا هنوز تو كف انجلينان!

  27. hasti می‌گه:

    besyar zibassttttttttttt

  28. pegah می‌گه:

    خیلی زیباست.

  29. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گه:

    وای من یه موش کوچولوام دربرابرهزارتا
    پیشی بی رحم چه طوری دلتون میاد له میشم من

  30. sh1 می‌گه:

    اون زیباترین زن دنیاس

پاسخی بگذارید

