جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در کالاباس کالیفرنیا

فرستاده شده: سپتامبر 23, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در کالاباس کالیفرنیا

دیدگاه‌ها
  1. سحر می‌گه:

    11111111111111111

    • سحر می‌گه:

      توی عکس 1 دختره چه ذوق مرگ شده بریتنی رو دیده ! اگه یه دیوار جلوش بود با مخ میرفت تو دیوار 😀

      • Robsten_mahtab می‌گه:

        اونوقت میشد سوژه خنده من و تو…….ولی فک کنم تو بیشتر دنباله سوژه خنده ای میس سحری:) 🙂

      • سحر می‌گه:

        دقیقا ! خوب آدم باید بخنده دیگه ! 😀

      • Jigar Bala می‌گه:

        LOL
        راس ميگيا!!ها ها ها چقد بهش مي خنديديم!!
        چند روز پيش يه عكس ديم از مامان كيم توي پاريس كه ولو شده بود روي زمين!!انقد بهش خنديدم كه خدا مي دونه!!
        اين دخترم اگه مي رفت توي ديوار همين جوري مي شد!!D:

  2. shima می‌گه:

    اخییییییییییییییییییییییییییی چقدر ناز شده
    ممنونم

  3. Jigar Bala می‌گه:

    اي جانم جيگر من اومد
    چقد ت ماهي
    چقد نازي
    چقد جيگري
    عسل مني بريتني جون
    چه خوب كه اينجا خوشحال و سرحاله
    گوله ي نمكه بريتني خانوم عزيزم!!
    عاشقشتم
    مرسي

  4. شمیم می‌گه:

    طبق معمول بدتیپ،این کیفش هم که دیگه ول نمیکنه!!!

  5. Robsten_mahtab می‌گه:

    میس عسلی عکسرو بزار ماهم کمی بخندیم.
    البته اینا همینجوری هم خودشون دلقکن:)

  6. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گه:

    اه اه اه چه قدر زشت وبدهیکله موقعی که تینیجربود خیلی دوسش داشتم البته اونم باارایش فقط قشنگ بودعکس بدون ارایششو دیدم حالم بهم خوردشیت وسفید بور اه اه
    بچه ها عکس زن کاکا روببینید چه ناز وکوچولووبانمک وقشنگه یه جا خوندم نوشته بودکاکازنش نه بازیگره نه مانکنه نه خواننده خیلی هم سرسنگینه درضمن نوشته بود کاکا ادم معتقدی بوده وقبل ازازدواج بااینکه عاشق کارولین بوده ولی باهم رابطه ای برقرارنکردند تااینکه باهم ازدواج کردن بعد نوشته بود کاکا ممکن بوده براثریک حادثه دستش روازدست بده که معجزه رخ داده واون حادثه برطرف شده نوشته بود کاکا میخاد بعداز اینکه فوتبال روترک کرد یک کشیش کاتولیک معتقد بشه درضمن نوشته بودکه کاکا سفیر سازمان ملل هم هست واقدامات بشردوستانه ی زیادی انجام داده ببخشیداین مطالب به این پست ربطی نداشت ولی برای من جالب بود نوشتم تاشاید برای شماهم جالب باشه

    • Jigar Bala می‌گه:

      زنش بانمكه مرسي ملينا خانوم

    • sara می‌گه:

      من عاشق زن کاکام خیلی ملوسه

      • Robsten_mahtab می‌گه:

        مرسی ملی جون.
        هرچی این کاکا خوبو سربزیز و اقاست.کریس رونالدو برعکسشه.
        من راهنمایی بودم عاشق کریس بودم یبار سر کریس و کاکا با یکی از دوستام دعوام شد درحدلالیگا .مدیرمون فهمید1 روز از مدرسه اخراجمون کردن.
        واقعا من اون موقع چرا از این کریس غازغازی خوشم میومد.حالا کاکا یچیزی.. …….

  7. neda می‌گه:

    خیلی تیپش مزخرفه چکمه هاش افتضاحه .این کیف مسخره چیه دیگه که دست ازش بر نمیداره؟؟یعنی کیفه دیگه ای نداره؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدم چاق شده.منظور از عکس اخری چیه یکی جواب بده مرسی

  8. نگار می‌گه:

    بازم این واه واه واه

  9. Amir می‌گه:

    cheghadre to nefrat angizi akhe .. har vaght mibinamesh sardarde ajibi migiram .

  10. mm می‌گه:

    جیگرررررررررررررر
    عاشقششششششششممممممممممممممممممممم
    الهی دشمنات قربونت بشن
    همیشه بخند به کوری چشم حسودا

  11. arash می‌گه:

    خیلی بد شد تو پست عشقم عقب موندم
    خیلی جیگری بریتنی
    این دختر تکه واقعا بی نهایت دوسش دارم
    خیلی عشــــــــــــــــــــــــــــــــــقه
    ildai fhphgi
    عشقه من
    عشقه من
    عشقه من
    عشقه من
    عشقه من
    گله رز من
    گله رز من
    گله رز من
    گله رز من
    گله رز من
    گله رز من
    ســـــــــــــــــــــــــــــــتاره ی بی نظیره هالیوودی
    خیلی خیلی دوست دارم عزیزه دلم
    بریتنی I love you

  12. arash می‌گه:

    آفرین دختره خوبه من که لباس زیر پوشیدی
    این جوری خانم تری

  13. love selena می‌گه:

    الهی من بگردم دور این خوشگل خانوووم
    چه قدر ماه شده اینجا
    فرشته ی من
    اون لبخند های شیرینش رو ازم بگیرید میمیرم …!
    اون موهای شلختش به جونم بستس ….
    فدای تو بشم من بریت …
    عشقمه…. قربونش برم
    توپولی خودم …!

    مرسی

  14. maral می‌گه:

    عاشقشممممممممم
    هر جوری باشه دوسش دارمممممممممم

پاسخی بگذارید

