مدنا و دخترش در مهمانی خط تولید جدید لباسهای "Material Girl"

فرستاده شده: سپتامبر 23, 2010 توسط Admin در Celebrities, Madonna
برچسب‌ها:

مدنا و دخترش در مهمانی خط تولید جدید لباسهای «Material Girl»

مدنا به همراه دخترش لوردس در مهمانی خط تولید لباسهای «Material Girl» که توسط خود مدنا و دخترش برای نوجوانان طراحی و راه اندازی شده است،در نیویورک دیده میشوند.تیلور مامسن(خواننده) که مدل تبلیغاتی این محصولات میباشد هم در این مهمانی حضور داشت.

دیدگاه‌ها
  1. نگار می‌گه:

    111111111111111111111111111111

  2. مینی می‌گه:

    دختر با نمکی داره

  3. aliemerdad می‌گه:

    یادش بخیر بچه بودم اوج مدنا و مایکل بود…
    تیشرتای مایکل.رقص مرده هاش تهرانو ترکونده بود…

  4. alma می‌گه:

    فيس دخترشو دوست دارم .يه جورايي نازه.

  5. ستاره می‌گه:

    قیاف های مدونا و دخترش هر کدوم یک جور داغونه
    زاغارتن اصلا خوشم نمی اد ازشون

  6. ستاره می‌گه:

    راستی اینا که خط تولید لباس دارن چرا واسه دخترشون یک کت نو بر نمی دارن؟
    من این کتو 60 بار تنش دیدم 🙂

    • aliemerdad می‌گه:

      این کتای کوتاه جدیدا برا خانوما مد شده میس ستاره…
      بنده خدا حداقل 500تا براش داده حیفش میاد 1بار بپوشه بندازه اونور خو…
      😉

      • ستاره می‌گه:

        پس مدونا می خواد پولهاشو بذاره سر قبرش خرج دخترش کنه!
        هر چند من دخترشو با همه لباساش 500 تا بر نمی دارم 🙂

  7. maral می‌گه:

    نه مدنا رو دوس دارم نه دخترشو

  8. Robsten_mahtab می‌گه:

    ببخشید این قزمیت که وسط وایساده کیه؟؟؟؟؟؟؟
    آدم ازش میترسه

  9. neda می‌گه:

    مدونا رو از بچگی دوست دارم.دخترشم با نمکه مرسی ادمین جان

  10. سحر می‌گه:

    من از مدنا فقط واسه این خوشم میاد که هیکل روی فرمی داره ! بعضی وقتا یه کارایی میکنه که انگار 20 سالشه

  11. essi می‌گه:

    سلام بر همه
    من احسانم 28 ساله کارشناس مکانیک طراحی جامدات در ضمن Make up artist هم هستم از قزوین

  12. shima می‌گه:

    مدنا خیلی خوش هیکله
    دخترشم قد و هیکلش داره مثل خودش عالی میشه
    ممنونم

  13. reihane می‌گه:

    دخترشو دوس دارم ولی خودش نه

  14. ویکتوریا می‌گه:

    من مریم
    25
    کارشناسی ارشد تاریخ _بجنورد
    همشهری ستاره جون

  15. ویکتوریا می‌گه:

    خدامرگم اون مترسک وسط این مادر ودختر چیه به درد ترسوندن کلاغ های مزرعه میخوره

  16. شمیم می‌گه:

    موهای تیلور مامسن خوشگله ولی خودش اینجا خوب نشده دور چشاشو خیلی سیاه کرده!!!!
    از مدونا که اصلا خوشم نمیاد قیافه اش هم اینجا مثه شیطونک شده،دخترش هم لنگه ی خودشه!!!

  17. arash می‌گه:

    مدونا سوتی های زیادی داره
    و خیلی گند بالا میاره خیلی دوسش ندارم
    ولی خب به هر حال باید قبول کرد خواننده بزرگیه

  18. Queen R می‌گه:

    i love madonna….she is an idol…and her girl’s style is wow…but i HATE..taylor momson…more in gossip girl…x.o.x.o

پاسخی بگذارید

