کوتاه از هالیوود-23 سپتامبر 2010

فرستاده شده: سپتامبر 23, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities, Emma Watson, Gemma Arterton, Rihanna, Selena Gomez, Taylor Swift
برچسب‌ها:, , , , ,

کوتاه از هالیوود-23 سپتامبر 2010

آنجلینا جولی که قرار است فیلمی درباره جنگ بوسنی بسازد،بازیگر نقش اصلی زن این فیلم را معرفی کرد.»زانا ماریانویچ» در این فیلم نقش یک زن بوسنیایی را بازی میکند که در هنگام جنگ بوسنی و صربستان عاشق یک مرد صرب میشود.

زانا ماریانوویچ به شبکه رادیویی BHR1 گفت: «این فیلم یک درام حماسی است که داستان آن در پسزمینه جنگ بوسنی روی می‌دهد. این فیلم بیش از آنکه نگاهی سیاسی داشته باشد داستانی عاشقانه است که در جنگ روی می‌دهد.»

زانا ماریانوویچ برای بازی در دو فیلم بوسنیایی شهرت دارد: فیلم سال 2003 «تابستان در گلدن ولی» به کارگردانی سرجان وولتیچ و فیلم سال 2008 «برف» ساخته آیدا بگیچ که ایران یکی از تهیه‌کنندگان آن بود.

فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی آنجلینا جولی اواخر سال 2010 در مجارستان و بوسنی آغاز خواهد شد.

+++++++

سلنا گومز در حال اجرا در برنامه «صبح بخیر آمریکا»

آلبوم جدید سلنا گومز «A Without Rain»  سه شنبه قبل منتشر شد و وارد بازار شد.

++++++

خبر خوب برای طرفداران تیلور سوئیفت،آلبوم جدید تیلور مراحل پایانی ضبط خود را میگذراند و بزودی منتشر خواهد شد.آلبوم جدید این خواننده موفق امریکایی تشکیل شده است از 14 تراک آهنگ.

لیست کامل اهنگهای آلبوم جدید تیلور سوئیفت:

1. «Mine»
2. «Sparks Fly»
3. «Back to December»
4. «Speak Now»
5. «Dear John»
6. «Mean»
7. «The Story of Us»
8. «Never Grow Up»
9. «Enchanted»
10. «Better Than Revenge»
11. «Innocent»
12. «Haunted»
13. «Last Kiss»
14. «Long Live»

++++++

گما آرترتون بازیگر فیلمهای «شاهزاده پارسی» و «جیمز باند» در فشن شو گالری جدید کفش در هفته مد لندن

++++++

ریحانا در حال رفتن به جشن تولد دوست پسرش مت کمپ در نایت کلابی در وست هالیوود

خبری برای طرفداران ریحانا اینکه آهنگ جدید ریحانا «Only girl (In the World» در آخر هفته گذشته در صدر پرفروش ترین آهنگها قرار گرفت.

لیست 10 آهنگ پرفروش آخر هفته گذشته (20 سپتامبر):

1. «Only Girl (In the World),» Rihanna
2. «Just the Way You Are,» Bruno Mars
3. «DJ Got Us Fallin› In Love,» Usher
4. “Teenage Dream,» Katy Perry
5. «Just a Dream,» Nelly
6. «Like a G6 (feat. Cataracs & Dev),» Far East Movement
7. «Love the Way You Lie,» Eminem
8. «Club Can’t Handle Me (feat. David Guetta)(From «Step Up 3D»),» Flo Rida
9. «Dynamite,» Taio Cruz
10. «I Like It,» Enrique Iglesias

++++++

خبری برای طرفداران هری پاتر،تریلر اصلی و رسمی قسمت هفتم از مجموعه فیلمهای هری پاتر با بازی اما واتسون و دانیل رادکلیف بنام «هری پاتر و یادگاران مرگ» منتشر شد.این فیلم 19 نوامبر 2010 به اکران جهانی در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها
  1. آرکا می‌گوید:

    فکر کنم
    11111111111111

  2. آرکا می‌گوید:

    فیلم آنجی قطعا جالبه

    تیپ سلنا خوبه فیسشم ناز شده اینجا

    گما هم زشته هم تیپش بده

    ریحانا با این موهاش افتضاح شدههههههههههه
    لباسشم خیلی گنده

    مثلا داره میره تولد؟
    هرچند خیلی دوسش دارم ولی جدیدا همه چبزش جای انتقاد داره

  3. love selena می‌گوید:

    الهی من قربون این سلنا بشم
    عششششششقم
    فداش بشم
    گل من
    فرششششششششته
    الهی من قربون خندت بشم که هیچ وقت از دیدنش سیر نمی شم…!
    من فدای اون لپ های صورتی خوشگلت بشم
    اون چشمای شیطونت داره منو میکشه ….
    اون پاهای تو پولیت داره جونمو ذره ذره میگیره ….
    اون دستای خوشگلت قلبم رو گرفته ، پس نمیده …!
    من قربونت برم
    ماه من
    آخه دیگه چی بگم ؟؟؟
    در وصف فرشته ای مثل تو چی میتونم بگم… ؟؟؟
    مرسی

    • Robsten_mahtab می‌گوید:

      سلنا زن منه.گفته باشم.دربارش اینطور حرف نزن غیرتی میشما.حسودیم میشه.
      عاشقشم.
      میپرستمش.
      میخامش.
      مهمتر از همه میخامش………….

      • farshad می‌گوید:

        به نظر من بهتره روياپردازي رو كنار بذاريم
        مثل اون دهاتيه نشيم كه واسه سوسانو خودشو كشتو ملتو خندوند

      • Robsten_mahtab می‌گوید:

        اینقد از این اما واتسون بدم میاد.چندوقته پیش گفته بود»توآیلایت بخاطر صحنه های جنسیش میفروشه»یکی نیست بهش بگه آخه دختر توآیلایت صحنه های جنسیش کجاش بود کلش روهم چهار تا بوسم نداشت.

        نمیدونم چرا این حرفو زد؟یعنی میخاست توآیلایت و هری پاتر رو باهم مقایسه کنه؟ اصلا هری پاتر و توآیلایت چه ربطی بهم دارند.توآیلایت موضوعش عاطفیه و عشق بین یک انسان و خون آشامو نشون میده.درحالیکه هری پاتر موضوعش 100درجه با توآیلایت فرق میکنه.

        پس نتیجه میگیریم:

        1.فک کنم اصلا نمیدونه توآیلایت چیه؟
        2.شایدم حسودیش شده که همبازی قبلیش رابرت پتینسون عاشق کریستین استوارت شده و حسودی میکنه.(راب در فیلم هری پاتر نقش سدریک رو داشت)
        3.شایدم قرصاشو نخورده بوده و این چرت و پرتارو گفته .:)
        4.همه موارد
        ………………………………………………………………………
        با تشکر
        ببخشید زیاد نوشتم

    • love selena می‌گوید:

      ببخشید من این قدر در عشق سلنا غرق بودم که یادم رفت در مورد بقیه نظر بدم :
      فیلم به کارگردانی آنجی … باید جالب باشه …. برای زیبای هالیوود آرزوی موفقیت می کنم!
      وای آلبوم جدید سلنا فوق العادست …. از دستش ندین (به شدت خودم رو کنترل کردم که دیگه در باره ی خودش حرف نزنم …. صدای خواهش انگشتام رو می شنوم !!!)
      تیلورم چهره ی دوست داشتنی داره …
      چشماش خیلی خوشگله… حالت گربه ایش رو دوس دارم …..
      آهنگاشم خیلی آروم و فوق العادن …. آ
      لبوم جدیدشم که با آهنگ mine نشون داد که قراره بترکونه …
      سلنا هم از اون جایی که دوست تیلوره … آهنگاش رو گوش داده و خیلی ازشون تعریف کرده …(بس که سلنا ماهه…فداش بشم )
      ریحانا هم با این که عاشقشم ولی در مورد این عکس… ترجیح میدم سکوت کنم !!
      ولی در مورد آهنگش بش تبریک میگم …. مثل همیشه موفق
      هری پاتر هم …. کتاباش رو خیلی بیشتر از فیلماش دوس دارم …. ولی فیلماشم خیلی جالبه …!!

      مرسی

      • love selena می‌گوید:

        خدای من نمیدونستم سلنا اینقدر طرفدار داره …!!!
        چشم مهتاب جووون از این به بعد توی دلم قربون صدقش میشم که شما غیرتی نشی ..!!

  4. arash می‌گوید:

    ممنون از این خبرا
    من دارم این حرفارو به سلنا جون و ریحانا و آنجلینا ی عزیز میگم
    عاشقتونم خوشگلا
    خیلی باحالید
    خیلی دوستون دارم

  5. شمیم می‌گوید:

    تیپ سلنا خوبه خودشم خوب شده،ببخشید این کجا پاهاش توپولیه؟؟!!عجیبه آخه حرفاتون!!!!همچنان منتظر آلبوم جدید تیلور جووون هستم،ریحانا که مثه همیشه افتضاح به جز صداش از همه چیش بدم میاد!!!!

    • love selena می‌گوید:

      من که کلا آدم عجیبیم و اگر حرفی بزنم مطمئنا عجیبه !!! ولی منظورم از پاهای توپولیش حتما این نبود که پاهاش چاق یا بد فرم باشه … اتفاقا پاهاش خیلیم خوشگله … ولی لاغرم نیست یه حالت توپولی رو داره !! توی عکس ها کنسرتش که لباسش کوتاهه بهتر معلومه …
      به هر حال چه توپولی چه لاغر عششششششششششقه منه!!!
      راستی از تعریفت از سلنا هم ممنون …

  6. shima می‌گوید:

    چقدر رنگ چشمهای تیلور قشنگه
    انگار اسمونو تو چشاش جا داده
    ممنونم بابت اطلاعات بی نظیرتون
    خسته نباشید

  7. aida golab می‌گوید:

    آخه سلنااااااا جوجه.این هری پاتر تا پیری بازیگراش پیش میره تا اینا بمیرن دیگه مسخره شد بابااااااااااا

  8. maral می‌گوید:

    من عاشق این پستتونم
    مثل همیشه کامل و عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود

  9. naeimeh می‌گوید:

    بر عکس من عاشق اما واتسونم خیلی جیگر میمرم براش اخلاقش فوق العادس
    اندامشم 20……………

  10. سحر می‌گوید:

    موضوع فیلم جولی واقعا جای کار داره و اگه بتونه واقعا خوب درش بیاره میتونه یه فیلم مطرح بشه ! چون به هر حال جولی پشت سر این فیلمه !
    .
    .
    .
    کتاب های هری پاتر مسلما خیلی بهتر از فیلماشه ! اما خوب من فیلماشو می بینم چون میخوام ببینم چقدر تونستن تخیلات منو موقع خوندن کتاب به واقعیت تبدیل کنن !!!

  11. Maneli می‌گوید:

    تيلر خيلي نازه دوسش دارم آهنگاشم كه عاليه!ريانا هم با اين كه دوسش دارم بايد بگم موهاش افتضاحه!اين آهنگشم نميدونم چه طور اول شده چون خيلي مسخره اس!!تا به حال اين قدر منفي نظر نداده بودم درموردش:)

  12. سارا می‌گوید:

    خدا به داد برسه وقتی آنجلینا کارگردان بشه، اینجوری که گفته عاشقه یه مرد میشه من حدس میزنم سکانس اول آنجی وایساده پشت پنجره دستش به یقه لباس خوابشه، فردا صبحش اون مردو می بینه بازم دستش به یقشه اما نمیشه که بشه، میره یه جا مردرو خفت میکنه تا میاد بشه یه خمپاره میزنن وسطشون تا آخر فیلم بشه صاحب 10 تا بچه می شن، اشتباه نکنین این 10 تا مال خودشون نیستن،آنجی به فرزندی گرفتشون.

  13. کیمیا می‌گوید:

    عاشقشم………..

  14. کیمیا می‌گوید:

    وقتی میگم عاشقشم……………

    انجلینا رو میگم……………………………….

  15. arash می‌گوید:

    من
    عاشق آنجلینا جولیم
    دیونه ی ریحانام
    خیلی خیلی سلنا رو دوست ارم بی اندازه
    اما واتسون جای خود دارد

  16. arash می‌گوید:

    راستی تیلورم بی نهایت دوس دارم

  17. yasmine می‌گوید:

    منم عاشقه اما واتسون فوق العاده است مي ارزه به 100 از اين دختراي ناجور هاليوودي مثل مايلي سايرس و . . . .

  18. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گوید:

    انجلینا که مثل این پیرزن های جنگ زده های غربتی شده به خدااگه این طوری میومدایران ومشهورنبودمن یه پولی مینداختم کف دستش ومیرفتم چون واقعا عین گداهاشده ودیگه هم باهیچ کس مقایسش نمی کنم چون ارزش مقایسه کردن رونداره درضمن انجی اگه راست میگه یه فیلم درباره ی مردم مظلوم فلسطین بسازه و ازشون حمایت کنه که مطمئنم این کاررونمیکنه چون انجی طرفدارصهیونیست هاست حتی یک بارهم حمله ی اسراییل به لبنان رومحکوم نکردولی کاکا این کارروکرد
    تیلوربی نهایت نازشده

  19. hani می‌گوید:

    واقعن قشنگ بودن.ممنون از این عکس های نازی که واسمون گذاشتید.فداتون

پاسخی بگذارید

