عکسهایی از خانه جدید و مجلل هفت میلیون دلاری هیلاری داف در تولوکالیک

فرستاده شده: سپتامبر 24, 2010 توسط Admin در Celebrities, Hilary Duff
برچسب‌ها:

عکسهایی از خانه جدید و مجلل هفت میلیون دلاری هیلاری داف در تولوکالیک

هیلاری داف یک خانه ویلای جدید و مجلل را به ارزش هفت میلیون دلار در بورلی هیلز خریداری کرد.

این خانه داری 6 اتاق خواب و 6 حمام میباشد و هر طبقه آن با بلوط عطیقه فرانسوی پوشانده شده است.همچنین اتاق غذا خوری اصلی این خانه و اتاق صبحانه آن جداست،و کف ان با کاشی مکزیکی پوشیده شده است.این خانه همچنین دارای استخر مجهز به آب گرم است.

دیدگاه‌ها
  1. سحر می‌گوید:

    1111111111111111111111111111111111

  2. arash می‌گوید:

    مبارکش باشه

  3. دانيل می‌گوید:

    خوشم نيومد
    🙂
    همين آپارتمان 80 متري من از اين باحال تره
    🙂
    البته فكر نكنيد من گربه اي هستم كه دستش به گوشت نميرسه هااااان
    اصن اينطوري نيست
    🙂

  4. mehrdad می‌گوید:

    باحاله

  5. arash می‌گوید:

    به خوبی و خوشی توش زندگی کنه
    جای مارم خالی کنه
    دارندگی و برانزدگی
    کاش عکسای خودشم تو خونه بود
    من که خیلی بی جنبه و حسودم دلم می خواد خودکشی کنم
    چرا ما از این شانسا نداریم 😦
    خوش باشه
    لیاقتشو داره هیلاری از بهترین هاست

  6. arash می‌گوید:

    ولی خودمونیما من که که تو این خونه گم میشم
    اینجور خونه ها تنهایی توش ترسناک نیست
    البته اگه از اینا به من بدن از خوش حالی سکته میکنم
    (: (: (: (; (;

  7. نگار می‌گوید:

    بد نیست

  8. arash می‌گوید:

    راستی میشه خواهش کنم
    سطح تحصیلی افراد معروف رو بذارید ببینیم چی کارن؟
    راستی اگه میشه از Bradley cooper هم عکس بذارید

  9. maral می‌گوید:

    kheily hal kardam khunash kheily ghashange

  10. ستاره می‌گوید:

    چقدر اینا زندگی سختی دارن!!
    چطوری می تونه تو یک وجب جا زندگی کنه؟ 🙂

  11. neda می‌گوید:

    ایوووووووووووول .مبارکت باشه هیلاری عزیزم خیلی خوش سلیقه ای

  12. Jigar Bala می‌گوید:

    راستش من كه از خونش خيلي خوشم نيومد
    از خونه هاي خيلي بزرگ خوشم نمياد دوس دارم خونه جمع و جور و نقلي باشه!!
    توي خونه اي گنده احساس مي كن افراد خانواده از هم دورن محيط صميمي نيست!!
    ولي به هر حال مباركش باشه
    مهم اينه كه تنمون سالمه اين چيزا ارزش نداره!!
    خدايا شكرت!!
    مرسي

  13. camelia می‌گوید:

    از خونه های کم نور مسل این بدم میاد
    خونه باید سفید روشن پر نور باشه
    بزرگ هم باشه
    ولی نه با وسایل و دکوراسیون کلاسیک عین این
    اه با بلوط که قهو ه ایه ی رنگ تیره

  14. yasmine می‌گوید:

    خيلي خوشن بدم مياد ازشون واقعا معني سختي رو نمي فهمن اه اه اه اه اه اه

  15. shima می‌گوید:

    خونشم مثل خودش قشنگه
    ایشالا توش به خوشی زندگی کنن
    ممنونم

  16. شمیم می‌گوید:

    خونه ی بزرگ و قشنگیِ ولی طرحش مثه خونه های قدیمیِ…در هر صورت مبارکش باشه!!!!

  17. naeimeh می‌گوید:

    مبارکش باشه………..

  18. mac می‌گوید:

    خونه ما ازاین بزرگتره.0(لاف زدم)

پاسخی بگذارید

