عکسهای همسران و دوست دختران ستارگان فوتبال جهان-قسمت سوم سارا کاربونرو دوست دختر ایکر کاسیاس

فرستاده شده: سپتامبر 24, 2010 توسط Admin در ستارگان فوتبال, عكسهاي جالب
برچسب‌ها:,

عکسهای همسران و دوست دختران ستارگان فوتبال جهان-قسمت سوم سارا کاربونرو دوست دختر ایکر کاسیاس

سارا کاربونرو دوست دختر 25 سال ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا خبرنگار ورزشی تلویزیون اسپانیا میباشد.از او بعنوان یکی از جذابترین خبرنگاران زن ورزشی جهان نام برده میشود.

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

+++++++

هر هفته جمعه با عکسهایی از همسران و دوست دختران ستارگان فوتبال جهان همراه با سلب دیلی

+++++++

در همین زمینه:

عکسهای دوست دخترها و همسران ستارگان فوتبال جهان-قسمت اول آنتونلا دوست دختر لیونل مسی

عکسهای دوست دخترها و همسران ستارگان فوتبال جهان-قسمت دوم ایلاری بلازی همسر فرنچسکو توتی

دیدگاه‌ها
  1. آرکا می‌گوید:

    اول

  2. pegah می‌گوید:

    خوبه.ولی یکم شبیه هندی هاست.فکر کنم عکس سوم دوست دوختر قبلی کاسیاسeva gonzalez باشه.فکر کردم اول شدم ببخشید.

  3. pegah می‌گوید:

    تازگی بی سواد شدم.عکس 4 هست.

  4. Jigar Bala می‌گوید:

    خوشگله من كه خوشم مياد ازش
    به نظر دختر خوبي مياد
    نوش جون كاسياس!!
    مرسي

  5. شمیم می‌گوید:

    به نظر من که جذاب نیست معـــمولیه!!!!

  6. arash می‌گوید:

    من کاسیاسو خیلی دوست دارم
    هم بدروازه بانه خوبیه هم خوش تیپه
    دوست دخترش هم خوشگله کاسیاس خوش سلیقس
    فکر کنم هم دیگرو خیلی دوست دارن
    یادتونه کاسیاس بعد جامه جهانی موقع مصاحبه با دختره چی کار کرد
    خیلی باحال بود

    • shima می‌گوید:

      منم کاسیاسو خیلی دوستدارم
      بنظر من واقعا دروازه بان خوب و قویییه
      بنظرم هر دوتاشون بهم میان
      کاسیاس و دوست دخترش به قضییه های جام و جهانی جذابیت بیشتری داده بودن
      دوستختر کاسیاس چشمهاش قشنگن
      ممنونم بابت این بست عالی

    • Robsten_mahtab می‌گوید:

      اره.من تا اسم کاسیاس رو میشنوم یاد اون صحنه میفتم.
      توی یک مراسمی هم به عنوان بهترین بوسه انتخاب شده بود.

      تو عکس اول داره بهش میگه:جیگر مننننننننننننننیییییییییی 🙂

  7. ستاره می‌گوید:

    من که جذابیتی توش نمی بینم

  8. نگار می‌گوید:

    نمردیمو خوشگلییم فهمیدیم یعنی چیییییییییییییی

    • Jigar Bala می‌گوید:

      خوب يعني چيييييييييييي؟؟
      نگار جون تا حالا نديدم به كسي بگي خوشگل!!
      ميشه چند تا از آدمايي كه به نظرت خوشگلن رو نام ببري واسم جالبه ميخوام سليقتو بدونم چون خيلي متفاوته!!

  9. شمیم می‌گوید:

    فقط خوشگلیِ سارا پاکستون رو قبول دارم البته سلیقه ها فرق میکنه…آیشواریا هم فقط چشماش خوشگله کلا از هندیا خوشم نمیاد!!!

  10. شمیم می‌گوید:

    نگار جون میشه یه عکس از بوفی تیلر نشونم بدی آخه نمیشناسمش…مــــــرسی.

  11. نگار می‌گوید:

    من خودم از هندیا بیزارم ولی ایشواریا رو کل دنیا به عنوان زیباترین قبول کرده بوفی تیلرم قیافه ی محصوصی داره

  12. شمیم می‌گوید:

    آدرس یه عکسشو اینجا بذار…

  13. نگار می‌گوید:

    منتظر باش

  14. سحر می‌گوید:

    خود کاسیاس حرف نداره !

  15. نگار می‌گوید:

    نمیشه هرکاری میکنم ارور میده فردا هر طوری شده چندتااز عکساشو میذارم

  16. reihane می‌گوید:

    az kaka ham bezar

  17. ویکتوریا می‌گوید:

    اه بد ترکیب با اون لبای گنده اش خیلی زشته داغونه این دختر خیلی خیلی زشته

  18. navid می‌گوید:

    هر جمعه؟؟؟؟؟ایــــــــــــــــــــــــــــــــــول خوشحالم که از پیشنهادم خوشتون اومد.اینجوری خیلی بهتر شد.
    راستی من بعضی از مطالبتونو تو وبلاگم میذارم.ایشالا ناراحت که نمیشین؟
    چون میدونتم نظرارو تایید می کنین اینجوری نوشتم دیگه

  19. بهار می‌گوید:

    من زیاد دوسش ندارم…نچسبه!

  20. ava می‌گوید:

    احساس مي كنم كاسياس خيلي احساساستيه و اين خانوم رو هم خيلي دوست داره . به نظر من هم خانوم جذابيه ولي قيافش يكم مرموزه شايدم به خاطر شغلشه .

  21. ava می‌گوید:

    سحر جان مطلب شما هم خيلي جالب بود ، مرسي كه معرفي كردين …

  22. maral می‌گوید:

    ایکر به سارا سره
    سارا فقط چشماش قشنگ بود

    • katy می‌گوید:

      آره دختره یکم فکشو و اینا بده چشاش فقط خوبه….کلا خیلی جیگر نیست
      مهم کاسیاسهههههههههههههه عشق منه

  23. parisa می‌گوید:

    یه لطفی بکن و هفته ی دیگه عکسای قشنگی از وین و کالین و کای رونی جیگر بذار

  24. mac می‌گوید:

    کاسی گلرخیلی خوبی مخصوصامن که رئالیم دوسشدارم ولی خوشگل نیس دوستشم خوشگل نیس به هم میخورن. لطفا از کریس رونلدو هم عکس جدیدبزارین.

  25. sara2 می‌گوید:

    به نظر منم خوشگل نیست قیافه خاصی داره

  26. katy می‌گوید:

    واااای خدا من عااااااااشق کاسیاسم اصن یه عشق و ارادت خاصی بهش دارم …. خیلی خیلی دوسش دارم…واقعا اگه یه روزی ببینمش ( اگه دوست دخترش نباشه!! :دی )میپرم و بوسش می کنم خیلی جیگره…
    دختره بدک نی….ولی در حد خودش نیست خدایی….
    ووویییییییییی منم ازونا می خوام که داره تو عکس سومی میخوره
    اهع اهع خوش به حالتون من اون صحنه ها رو ندیدم…..می خوواااااااااامم…. آخه داشتم از تلوزیون جمهوری اسلامی میدیدم….خونه ی خودمون بودیم میتونستم ببینم…ولی خونه ی بابابزرگم اینا دیدیم..اونا هم که…
    دختره در اون حدم فوقول نیست…بدک نیست خوبه….دوست دختر مسی بانک تر بود…
    اینا چرا همشون دوست دختراشون و زناشون چشم ابرو مشکین؟؟!

پاسخی بگذارید

