عکسهای نیکول ریچی و کریستینا آگوئیلرا در جشن موزه هنرهای لس آنجلس

فرستاده شده: سپتامبر 26, 2010 توسط Admin در Celebrities, Christina Aguilera, Nicole Richie
برچسب‌ها:,

عکسهای نیکول ریچی و کریستینا آگوئیلرا در جشن موزه هنرهای لس آنجلس

نیکول ریچی و کریستینا آگوئیلرا در مهمانی موزه هنرهای لس آنجلس در این شهر دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. سحر می‌گه:

    لباس نیکول اصلا قشنگ نیست اما برعکس از لباس کریستینا خیلی خوشم اومد !

  2. شمیم می‌گه:

    وااااااااایی عزیزدلم، کریستینا جونم چقدر ناز شدی با این لباس…لباسش خیلی خوشگله موی صاف بیشتر بهش میومد ولی با این مو خیلی بانمک شده،دوستش دارم زیاااااااااااد…!!!!
    رنگ چشای نیکول بامزه است ولی لباسش زیاد پُفه اگه یکم ساده تر بود قشنگ تر بود.
    مــــــــرسی.

  3. عسل جونی می‌گه:

    موهای کریستینا اصلا خوشگل نشده لباس هردوتا خوشگله مدل موهای نیکول خیلی خوبه

  4. hasti می‌گه:

    lebase cristiana zeshte vali lebase nicoleo doos dram bahalee

  5. ستاره می‌گه:

    چه رنگ موی بدی مد شده
    به نظر من که جفت شون اینجا خیلی زشت شدن

  6. نگار می‌گه:

    نیکول و کریستینا هیچ وقت به عمل بینی فکر کردن بینیاشون یکی از یکی افتضاح تر واه واه واه موهای کریستینا خوشرنگه لباسشم بد نیست خوبه ولی لباس نیکول ریچی افتضاحه

  7. بهار می‌گه:

    ببینم این کیرستینا دوباره حاملس؟؟ خیلی توپول شده هااااااااا!آرایششم خیلی زشته!
    لباس نیکولم خیلی مسخرس!

  8. arash می‌گه:

    کریستینا خیلی خوشگله من که دوسش دارم
    عالی و تکه
    صداشم خوبه
    نیکول هم خیلی زشته خوشم نمیاد ازش
    ولی کریستینا خوبه مثله همیشه

  9. آرکا می‌گه:

    نه نگارجون حامله نیست
    لباس نیکی خیلی نازه

    خیلی دوسش دارم
    ولی دخملش زشته

    کریسم خیلی دوست دارمممممم
    ولی چاق شده بدشده استیلش

    موهاش و میک آپشم خوب نیست
    کشته مارو با این رژ قرمزش

    لباسشم ساده و خوبه

  10. ویکتوریا می‌گه:

    نیکوا ریچی افسایده کلا از هر لحاظ کریستینا هم چاق شده وچه میکاپ زشتی داره

  11. یاس می‌گه:

    از نظر من لباس نیکول شاهکاره هارمونی فوق العاده ای داره و بسیار موزونو متوازنه اما این اباس مخصوص یه خانم لاغرتر و بلند تره.من ب عنوان یه طراح مد ب این لباس نمره 20 رو میدم

  12. shima می‌گه:

    من هر دوتاشونو دوستدارم
    خیلی دوستداشتنین
    لباساشونم جالبه
    ممنونم

پاسخی بگذارید

