آنجلینا جولی اجازه فیلمبرداری در بوسنی ندارد+عکس

فرستاده شده: اکتبر 15, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities
برچسب‌ها:

آنجلینا جولی اجازه فیلمبرداری در بوسنی ندارد+عکس

وزیر فرهنگ بوسنی گفت تا زمانی که آنجلینا جولی فیلمنامه اولین تجربه کارگردانی خود را در اختیار آنها قرار ندهد اجازه فیلمبرداری در این کشور را ندارد.
فیلم بازیگر آمریکایی یک درام عاشقانه است که داستان آن در پسزمینه جنگ بوسنی روی می‌دهد.

با این حال، گاوریلو گراهواچ وزیر فرهنگ بوسنی روز پنجشنبه، گفت: «با درخواست گروه سازنده این فیلم مخالفت شده، برای اینکه همراه درخواست فیلمنامه ارسال نشده است. آنها دیگر اجازه فیلمبرداری در بوسنی ندارند.»

این تصمیم به دنبال اعتراض یک انجمن قربانیان زن جنگ بوسنی اتخاذ شد. اولین تجربه کارگردانی آنجلینا جولی که عنوان آن هنوز اعلام نشده درباره یک مرد صرب و زنی بوسنیایی است که در بحبوحه جنگ در فاصله سال‌های 1992 تا 1995 عاشق هم می‌شوند.

در همین حال، بی‌بی‌سی گفت در بوسنی گزارش شده داستان عاشقانه فیلم بین یک مرد متجاوز صرب و قربانی مسلمان اوست. انجمن قربانیان زن جنگ این بحث را مطرح کرده که فیلم «نوعی تحریف تاریخ» است.

وزیر فرهنگ بوسنی گفت: «اگر آنها فیلمنامه را برای ما بفرستند و ببینیم داستان متفاوت با چیزی است که شنیده‌ایم، درمورد صدور مجوز فیلمبرداری تجدید نظر خواهیم کرد.»

به گزارش بی‌بی‌سی، جولی هفته پیش نامه‌ای به انجمن قربانیان زن جنگ نوشت و درباره داستان فیلم به آنها اطمینان داد. ضمنا یکی از نزدیکان پروژه گفت فیلمنامه اکنون برای وزارت فرهنگ بوسنی ارسال شده است.

ولی روز پنجشنبه در واکنش به تصمیم وزارت فرهنگ بوسنی، گفت: «قطعا هر تفسیر دراماتیک همیشه مورد مخالفت کسانی است که تجربه واقعی از آن رویداد داشته‌اند. این یک مستند نیست. پیچیدگی‌های بسیاری در طرح داستانی فیلم هست که در آن ماهیت حساس ارتباط شخصیت‌های اصلی مورد اشاره قرار می‌گیرد و این زمانی آشکار خواهد شد که فیلم به نمایش درآید.»

او افزود: «امیدوارم مردم تا وقتی فیلم را ندیده‌اند درمورد آن قضاوت نکنند.»

زانا ماریانوویچ بازیگر بوسنیایی در فیلم جولی بازی می‌کند که فیلمبرداری آن در بوداپست پایتخت مجارستان آغاز شده و بخش‌هایی از آن در سارایوو فیلمبرداری خواهد شد.

سارایوو پایتخت بوسنی در دوران جنگ داخلی به مدت سه سال تحت محاصره نیروهای صرب بود و در آن مدت جنایت‌های بسیار اتفاق افتاد.

هالیوود ریپورتز-14 اکتبر/خبرآنلاین

عکسها:جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی در لوکیشن فیلم در بوداپست مجارستان

دیدگاه‌ها
  1. marya.b می‌گوید:

    1111111

  2. marya.b می‌گوید:

    11111

  3. marya.b می‌گوید:

    آخی عزیزم چرا!!؟ حالا چی میشه؟ آنجی جون چیکار می کنه؟

  4. babak_96 می‌گوید:

    بنده خدا داشته نظری میداده مسه اینکه بقل سنگها

  5. Bradley cooper می‌گوید:

    حالا چیکار کنه؟؟؟

  6. mehrdad می‌گوید:

    اگه آنجیه که کارشو انجام میده

  7. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    برن شهرشونو درست کنن جای این چرت و پرتا
    آنجی همه جوره معرکس

    دوسش دارم
    تو عکس 2 پای مرده خیلی چندشه

  8. نگار می‌گوید:

    جا داره اینجا جای ملینا جونو خالی کنم وبگم که اگه اون اینجا بود از ناکامیه انجی خوشحال میشد

    • nima می‌گوید:

      شما انگار خود ملینا جونی با یه اسم دیگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!درست نمیگم نگار خانوم؟؟؟؟؟؟؟؟ من که خیلی به اینکه تو خود ملینایی مشکوکم!

      • نگار می‌گوید:

        نه اقای محترم من نگارم ملینا نیستم ولی من و ملینا نظراتمون همیشه یکیه احتمالا99 درصد

      • شمیم می‌گوید:

        نگار جون شاید هم شما و ملینا با هم دیگه یه نسبتی دارین چون من تاحالا ندیدم هیچ وقت تو بیشتر پستا بیاین جایِ یه نفرو خالی کنین حتی اگه تو اون مورد با هم نظرات یکسانی داشته باشین!

      • Jigar bala می‌گوید:

        هاهاها
        منم دقيقاً مثل نيما جان و شميم جون فكر مي كنم!!

    • نگار می‌گوید:

      خوبه که من اینجا بازم جای ملینا جونو خالی کنم وبگم که خیلی دوسش دارم و هیچ نسبتی هم باهاش ندارم وبگم که همتون اشتباه فکر میکنید

  9. Bradley cooper می‌گوید:

    هورررررررررررررررررررررررررررررا استفراغ ریخت رو همه تون ببخشید شوخی کردم
    ولی استقلال برد هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  10. Amir می‌گوید:

    خوب چیزه دور از انتظاریم نبود .. چون مجارستان یه کشور جنگ خیزیه و از اونجای که امریکا تو فیلماش به منابعه سیاسی و دفاعیه کشور خودشم تا حدودی رحم نمیکنه بایدم شاهده یه همچین تصمیمی از کشوره مجارستان می بودیم .

    ولی داستان چون یه داستانه درام در تمه جنگ انجلینا داره واکنش نشون میده ..

    به هر حال امیدوارم که فیلم برداری ادامه پیدا کنه .

    مرسی نعیم خان .

  11. anna می‌گوید:

    قرمزا کجااااااااااااااان؟
    قدرت آبی های ایران اینههههههه.فقط فرهاد مجیدی و مجتبی جباری…

    اینم به جای دستت درد نکنه هست.آنجی گلم بیا ایران فیلم بساز خودم هم مفتی واست بازی میکنم.

    • یاس می‌گوید:

      روتونو کم کنین. وا3 اینکه ببرید قوانین فوتبال باید نقض شه وگرنه شما 6تایی آرزوی بردن سرورتون پرسپولیس رو باید ب گور ببرید

  12. شمیم می‌گوید:

    ممـــــنون…

    • شمیم می‌گوید:

      آنجی هیچی کم نداره با اینکه سنش بالا رفته هنوزم جایگاهِ خاص خودشو داره و از همه لحاظ از بعضیا بهــــتره…
      فکر می کنم اونایی هم که بی دلیل ازش بد میگن از حسودیشونِ!

  13. Jigar bala می‌گوید:

    انجي عشقه
    جيگره
    نفسه
    عسله
    خووووووووووووشگلهههههههه
    خووووووش اخلاقه
    مهلبونه
    خانووووومه
    همه چي تمومه
    اين بشر هيچيييييي كم نداره!!
    موفق باشه

  14. khaT می‌گوید:

    اميدوارم فيلمبرداري ادامه پيدا كنه….

  15. مهسا می‌گوید:

    آنجلينا همه‌ي اين چيزايي هستش كه شما ميگين ولي فكر نميكنين ديگه زيادي لاغر شده؟؟ اگه آنجلينا نبود بازم ما روش انقد تعصب داشتيم؟؟يعني اگه مشهور نبود؟ اين پاها ديگه قشنگي داره؟؟!!

    • nima می‌گوید:

      مهسا خانوم شما یه نگاه به اطرافت بکن ببین واقعا کسی میبینی به جذابیت و زیبایی این زن و به خبرگی این زن؟؟؟؟؟؟؟

      من خودم که ندیدم ولی شما رو نمیدونم و معتقدم انجی بی نظیره و کم نداره.

      ولی قبول دارم که خیلیییییییییییییییییی بد تیپه و شیک نیست و من خودم ارزومه که انجی لباسای شیک بپوشه و به مدل موهاش برسه و خلاصه خودشو مثل هالیوودی های دیگه زیباتر بکنه.

      مثلا موهاشو فر کنه یا موهاشو ببافه و……….. منکه ارزومه اینطوری و با مدل موهای مختلف و لباسای مختلف ببینم.

      به هر حال ارزو بر جوانان عیب نیست.:):):)

  16. مهسا می‌گوید:

    نیما جون والا من که یادم نمیاد از صورتش ایرادی گرفته باشم!!! من گفتم اندامش که مطمئنم اگه همچین اندامی رو یه زن اطراف خودت داشت نیگاهشم نمیکردی

پاسخی بگذارید

