جدیدترین عکسهای مگان فاکس در حال خرید در وست هالیوود

فرستاده شده: اکتبر 15, 2010 توسط Admin در Celebrities, Megan Fox
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای مگان فاکس در حال خرید در وست هالیوود

دیدگاه‌ها
  1. ستاره می‌گه:

    این تی شرتو فکر کنم 2000 بار پوشیده تا حالا اعصابمو خورد می کنه تیپ هاش

  2. آرمان می‌گه:

    دوستان بیایید یکم پول جمع کنیم،بدیم به این مگان تا برای خودش لباس بخره!!

  3. pegah-7 می‌گه:

    نازه.اگه میشه آلبوم messy little raindrops cheryl cole برای دانلود بزارید.

  4. marya.b می‌گه:

    عزیییییییییزم خیلی ناز و جذابه، استیل داره

  5. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    با ستاره و آرمان موافقم
    تیپاش تکراری شده

    نمیدونم چرا به دلم نمیشینه
    استیلشو دوس دارم

  6. نگار می‌گه:

    به به خانم خوشگله عاشقشم عزیزم موهاش چقدر زیباست مگان و ایشواریا گل سرسبد خوشگلاااااااااااااااااااااااااااااااا

  7. mehrdad می‌گه:

    به این میگن دختر با کلاس

  8. Bradley cooper می‌گه:

    مگان در کل خوشگله
    ولی تازگیا تیپاش یک نواخت شده
    ولی من که خیلی دوسش دارم

  9. شمیم می‌گه:

    بهش میاد با این تیپ بخواد ورزش کنه تا اینکه بره خرید!!
    موهاش قشنگه ولی خودشو زیاد دوست ندارم…!

  10. عسل جونی می‌گه:

    نازه همیشه ایت رنگ تیشرت میپوشه خیلی این رنگ بهش میاد این رنگو دوست دارم

  11. عسل جونی می‌گه:

    ایت=این

  12. khaT می‌گه:

    همچيش عاليه….صورتش جذابيت خاصي داره.البته من به شخصه بدون آرايشش رو خــــــــــيلي بيشتر دوس دارم چون خيلي معصومه.
    لباساشم كه هميشه هميناس…تكراري…

پاسخی بگذارید

