جدیدترین عکسیهای کیت وینسلت و دخترش در نیویورک

فرستاده شده: اکتبر 15, 2010 توسط Admin در Celebrities, Kate Winslet
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسیهای کیت وینسلت و دخترش در نیویورک

کیت وینسلت در حال آوردن دخترش میا از مدرسه در نیویورک دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. ستاره می‌گوید:

    خیلی کیت خوش تیپه اینجا خوشم امد
    معلومه بچه هاشم دوست داره
    ولی انگار نمی تونه با یک نفر واسه همیشه بمونه

  2. marya.b می‌گوید:

    عزیزم چه پالتوی خوشگلی پوشیده خوشم اومد

  3. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    تیپش فوق العادست اینجا
    خیلی خانومه دوسش دارم

  4. نگار می‌گوید:

    پسرش خوشگلتره کیتو دوست دارم عاشقه فیلماشم

  5. شمیم می‌گوید:

    تیپش خوبه پالتوش قشنگه!
    فقط بازیشو دوست دارم از خودش زیاد خوشم نمیاد!

  6. Jigar bala می‌گوید:

    جيجل من اوووووووومد!!!!
    خانووووووووووووم خوشششجل
    خوووووووش تيپ
    عسيسمممممممم چقد نازييييييي
    بازيتم حرف نداره جييييييگررر
    پالتوي شما خيليييييي شيك و خوشگله ها…
    بسسسسسسسسسسسي خوووووووووش تيپ شدي جيجر خانوم
    مرسي

  7. Bradley cooper می‌گوید:

    منم دوسش دارم
    خوشگل و جذابه در کل خیلی باحاله

  8. khaT می‌گوید:

    خــــــــــــوبه…واي دخترش كه مثل سيب ميمونه رو خيلي دوس دارم….كيت هميشه خوشتيپه…

  9. سعیده می‌گوید:

    خيلي ازششششششششششش خوشم مياد
    تكه همه چيش تكه تو بازيگري كه حرف نداره زده رو دسته مريل استريپ

  10. sara می‌گوید:

    یاد تایتانیک بخیر

پاسخی بگذارید

