کریستینا آگوئیلرا در افتتاحیه هتلی در هونولولو

فرستاده شده: اکتبر 16, 2010 توسط Admin در Celebrities, Christina Aguilera
برچسب‌ها:

کریستینا آگوئیلرا در افتتاحیه هتلی در هونولولو

کریستینا آگوئیلرا خواننده 29 سال که پنجشنبه گذشته رسما از شوهرش جردن براتمن طلاق گرقت در مهمانی افتتاحیه هتلی در هونولولو هاوایی دیده میشود.

دیدگاه‌ها
    • یاس می‌گوید:

      ایول زندگی یعنی این.پا شده رفته افتتاحیه هتل حالا اگه ایرانی بود حداقل 1سال خونهنشین میشد و تا اخر عمرشم دپرس بود

  1. Jigar bala می‌گوید:

    زشت و بدهيكل
    كفشاش خوبه
    مرسسسسسسسييييي

    • bradley cooper می‌گوید:

      jigar bala با این که نظرت مخالف منه
      ولی از اونجا که خیلی خوش سلیقه ای
      مصمئن هستم یک معیاری برای حرفت داری
      و به نظرت احترام می ذارم

      • Jigar Bala می‌گوید:

        مرسي آرش جان خيلي لطف داري عزيزم
        خوب هيكل و قيافه ي كريستينا قلن خيليييييي بهتز از الان بود
        البته من بهش حق ميدم بعد از طلاق و اين مسائل و مشكلاتش كمتر به ظاهرش برسه
        ولي صداش عاليهههههه و خواننده ي خوبيه
        منم دوسش دارم

  2. bradley cooper می‌گوید:

    من که خیلی دوسش دارم
    خدایی خیلی بهتر شدا
    طلاق بهش ساخت
    من صداشو خیلی دوست دارم

  3. Danny Ocean می‌گوید:

    بینیش چرا اینقدر اینجا بزرگ شده ؟

  4. نگار می‌گوید:

    عکس اولو نگاه کنید بینیو !!!!!!!!! چرا عمل نمیکنه خودتون عکس اولو نگاه کنید مثله بینییه مرداست بیاد ایران تهران پیشه دکتر من دکتر مجلسی عمل کنه کارش عالیه ولی موهاش خوشرنگ و خوش حالته لباسشم قشنگه

  5. شمیم می‌گوید:

    وااااااای عشقِ من تو بانمکی و جذابی و نازی رو دست نداره…لباسش هم خیلی خوشگله بهــش میاد اگه بخواد بینیشو عمل کنه این همه دکتر و متخصصِ خوب اونجا هست چه نیازی هست بیاد ایران؟تازه بینیش خیلی هم خوبه ممکنه اگه عمل کنه صدای نازش تغییر کنه راستی آهنگ جدیدی که خونده خیلی خوشگلِ!

    • نگار می‌گوید:

      اخه میدونی دختر خاله ی من امریکا عمل کرد 2 سال پیش اصلا خوب نشد من تابستان همین امسال عمل کردم 27 تیر از اون که امریکا عمل کرده بهتر شده بعدشم خیلی خواننده ها عمل میکنن ربطی نداره به صدا نمونه ی بارزش خواننده ی مورده علاقه ی من

      • شمیم می‌گوید:

        خوب همه ی دکترا که مثه هم نیستن!
        دکترای آمریکا تعدادشون زیاده از روی یه دکتر که نمی تونیم نظر بدیم و بگیم دیگه بقیه اشون بلد نیستن عمل کنن!
        بعدشم ریسک واسه خواننده ی موفق و خوش صدایی مثه کریستینا نمی ارزه از نظر من وقتی به صورتش میاد دلیلی نداره عمل کنه!

  6. مریم می‌گوید:

    چه خوشگلو خوش تیپه!همیشه همین جوریه
    دوسش دارم
    بچه ها طلاق که مشکلی نداره مخصوصا برا اونا.

  7. mm می‌گوید:

    چقدر زشت و چاق شده دماغش چقدر بزرگ شده
    قبلا خوشگل بود ولی قیافش خیلی تغییر کرده اما صداش قشنگه

  8. ساغر می‌گوید:

    چقدر اينجا زشت شده انقدر خودشو سفيد كرده كه دماغشو گنده كرده بره عمل كنه بد نيست
    هيكلشم زشته…چرا اين هاليووديها يه مدت خوبن خوش تيپ يه دفعه ميرن تو فازاي ديگه لباساي عجق وجق حالا اين آرايشش يه جوريه بعضيشون واقعا چشمو اذيت ميكنن وقتي نيگاشون مي كني. كريستينا يه مدت خيلي خوب بود چند وقتيه اينم قاطي كرده..!!!!!!هر كي با مدانا بگرده ……
    ميسي از عكسا.

  9. ساغر می‌گوید:

    ولي صداش واقعا زيباس

  10. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    خیلی دوسش دارم
    اینم چون پسرش پیششه عین خیالش نیس

    وگرنه میشد مث بریتنی جونم
    خوشحالم که روحیشو از دست نداده

    های کلاسه کلا
    ولی اینجا هم فیسش بده هم لباسش

  11. marya.b می‌گوید:

    عزیزم تیپش خوبه خودشم خیلی نازه صداشم خیلی خوبه
    کلا خیلی دوست داشتنیه

  12. سحر می‌گوید:

    کریستینا که عشقه با اون صدای معرکه !
    در مورد این جراحی های بینی هم که بحثش اینجا داغ شده ! نظر من اینه که جراحی بینی یه مقوله ای که کاملا به میزان اعتماد به نفس رضایت از خود مربوطه ! کسی که خودشو با همین چهره دوست داره هیچ وقت راضی نمی شه که چهره اش رو تغییر بده ! مگر اینکه به خاطر بیماری خاصی تن به این کار بده !
    در مورد خواننده ها هم این موضوع یکم ریسک پذیره چون ناخود آگاه وقتی بینی رو عمل میکنن تن صدا یکم عوض میشه و خواننده هایی که با تن بالا و پایین میخونن ( یعنی یکنواخت نمی خونن ) این ریسک بیشتر هم میشه !

  13. علیرضا می‌گوید:

    آرایشش خیلی بده… دما غش خیلی گنده است

  14. khaT می‌گوید:

    هيچي ازش نمونده!!!!! نه مو نه هيكل!

  15. عسل جونی می‌گوید:

    باسحر جونی موافقم قیافه عملی که به درد نمیخوره زیبایی ساختگی ارزشی نداره

  16. sara می‌گوید:

    واقعا بايد روحيه اونو تحسين كرد .
    البته اونجا ايرون نيست كه طلاق واسه زن جماعت به معني تنهايي و بدبختي باشه . اونجا اين چيزا اصلا مهم نيست . مگه اينكه طف همسرشو دوست داشته باشه خيلي . وگرنه اونجا كه دختر بودن قبل ازدواج مهمه نيست مي خواست طلاق براشون مهم باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوش بحالشوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  17. sara می‌گوید:

    دماغش رشد كرده چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  18. sara می‌گوید:

    مثل اینکه این مدل لباس تو آمریکه مد شده!
    کتی پری هم عین همین لباس رو داره !

پاسخی بگذارید

