هایدی کلوم و خانواده اش در حال چیدن کدو تنبل

فرستاده شده: اکتبر 18, 2010 توسط Admin در Celebrities, Heidi Klum
برچسب‌ها:

هایدی کلوم و خانواده اش در حال چیدن کدو تنبل

هایدی کلوم به همراه شوهرش سل و فرزندانش در حال جیدن کدو تنبل برای جشن هالووین در وست هالیوود دیده میشوند.

 

 

دیدگاه‌ها
  1. Jigar bala می‌گه:

    آخييييييييي جووووووووووووووونمممممممم
    چه عكساي نازي!!
    عاششششششششششق دختر كوچولوشم خيلي بانمكه!!
    ابچه هاي خيليييييي تخس و بامزه اي داره
    فقط از دختر بزرگش خوشم نمياد!!
    دختمل كوچولوش خيلي خوردنيه
    هايدي هيكلش حرف نداره بيسته
    سل مرد خيلي خوبيه دوسش دارم
    تيپ هايدي خوبه
    مرسي

    • یاس می‌گه:

      آره خوردنیه چون آدمو یاد شکلات کاکائویی میندازه اما از نوع ایرانیش بارنگ روشن وشیرینی زیاد ک من نمیدوستم

  2. sara می‌گه:

    اخ جونمييييييييييييييييييييييي اول شدم.

  3. sara می‌گه:

    هايدي رو دوست دارم .
    مطمينم شوهر خوبي نصيبش شده.

  4. یاس می‌گه:

    زن و شوهر باید از هر جهتی بهم بخورن.اینطوری نیست ک تا یه مرد مهربون یا پولدار یا… دیدی زنش شی 1سری فاکتور وجودداره ک اکثریتش باید جور درآد تا بشه ایده آل و تناسب شکل ظاهری هم 1ی از مهمترین فاکتورهاست.ب نظر من اینا اصلا»بهم نمیان.

    این شلوار سیل مثه شلوار انریکه هستش.همون ک من آرزو کردم1 ی بدزدتش.بهش آلرژی پیدا کردم اینم داره همش میپوشدش.

  5. شمیم می‌گه:

    خانواده ی خوبی به نظر میان،فیسِ هایدی رو دوست ندارم!

  6. mac می‌گه:

    فک کنم ایناها خیلی علاقه وافری به کدو تنبل دارن.ممنون

  7. marya.b می‌گه:

    هایدی عزیزم خیلی خوش استیل و با کلاس و خانومه
    جووووووووووونم بچه کوچیکش جیگررررررررررره
    آخی ولی شوهرش خیلی زشته

  8. pegah می‌گه:

    خوبه.من عاشق مانکن های ویکتوریا سکرتم.مخصوصا آدریانا ودوتزن.

  9. نگار می‌گه:

    دختر بزرگه ی هایدی عروسکه

  10. mac می‌گه:

    بچه هاش مثل این بچه داهاتیالباس پوشیدن . ممنون

  11. marya.b می‌گه:

    خیلی خوش استیل و با کلاسه
    جووووووووووون بچه کوچییکش خیلی جگرررررررررررررره
    امیدوارم اخلاق شوهره مثل قیافش نباشه!

  12. نگار می‌گه:

    جای ارش خالیهههه

  13. ava می‌گه:

    خيلي اين هايدي كلوم خوش استيل و خوش تيپه … كلا خانواده خوبين …همشونو دوست دارم .

  14. ساغر می‌گه:

    خوبن مشكلي ندارم باهاشون=–)

  15. فری می‌گه:

    اصلا خوشگل نیست.چشم و ابروش چسبیده به هم از فرم لب و فکشم متنفرم.هزارتا مدل خوشگل تر از این پیرزن هست.مثلا آدریانا،جسیکا، دوتزن،لی لی،مارگریت،دانیلا و ……

  16. عسل جونی می‌گه:

    بچه کوچیکه چقد مامانیههههههههههههههههههه وای چقد بانمکه هایدی رو دوست دارم تو این لباسا بهتره

  17. khaT می‌گه:

    خيلي خوب بود..خيلي خيلي خوب…

پاسخی بگذارید

