عکسهایی جالب از مگان فاکس و شوهرش در یک مکان پرورش گربه سانان

فرستاده شده: اکتبر 19, 2010 توسط Admin در Celebrities, Megan Fox
برچسب‌ها:

عکسهایی جالب از مگان فاکس و شوهرش در یک مکان پرورش گربه سانان

مگان فاکس و شوهرش برایان اوستین در یک مکان حفاظت شده پرورش گربه سانان در منطقه پاهرومپ در ایالت نودا آمریکا دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. نگار می‌گه:

    اخه بمیرم برات مگان اخه چقدر تو ماهی اصلا ماه باید وایسه کنار تو بری بالا محاله مگان ی کاری بکنه کسی بدش بیاد عروسکککککککککککککککککک

  2. atena می‌گه:

    من عاشق خال کوبیشم وای چقدر اون جونورم چقدر ملوسه ببر یا پلنگ؟

    • یاس می‌گه:

      آتنا جون میتونم بپرسم شما چند سالته؟

      پلنگ خالخالیه.ببر راه راه.در نتیجه این جونور راه راه ببره!!

  3. bradley cooper می‌گه:

    خیلی خیلی خوشگله
    من عاشقشم
    خیلی عروسکه واقعا» دلرباس
    امیدوارم زود تر فیلم جدید بیرون بده
    اینجا هم مثل همیشه عالیــــــــــــــــــــــــــــــه

  4. نگار می‌گه:

    نه 2008 خیلی دنبالشم

  5. سحر می‌گه:

    خیلی حس عالی به آدم دست میده وقتی حیونای وحشی رو لمس میکنه ! من اکثرشونو لمس کردم ! مثلاً یوزپلنگ ! تو چشماش میبینی که میخواد بخورتت ! 😉

  6. شمیم می‌گه:

    حالا معلومِ که کی صورتش عملیـــــه!
    مغروره هیچ حس صمیمی و مهربونی تو چهره اش نمی بینی فقط موهاش قشنگه!

    • نگار می‌گه:

      همه ی دنیا عاشقو شیفته ی مگان هستن فکر نمیکنی حسودیت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این حرفها ذره ای از ارزشهای مگانه عزیزو زیبا نمی کاهد البته خیلی به ارزشهاش اضافه میشود امیدوارم متوجه شده باشی در ضمن انقدر ایراد نگیر ادمه به اصطلاح ایراد نگیر

      • ava می‌گه:

        كي گفته همه دنيا عاشق مگان فاكسن ؟!!!

      • یاس می‌گه:

        نگار خانم تو چ اصراری داری ک همه ب این افراد حسودیشون میشه عین این حرفو ب منم زدی در مورد آیشواریا. آخه اینا مگه کین ک ما بهشون حسودیمون بشه؟!حاظر نیستم حتی 1روز تو زندگیم جای اینا باشم.
        هر کسی سلیقه ای داره 1ی نیکول کیدمن رو میپسنده 1ی هم ماریا کری رو دلیلی هم وجود نداره ک این نسبت عوض شه این بسته ب سلیقه و نوع نگاه هر آدمیه و دلیلی بر کوبیدن یه دوست هموطن نیست!!!

      • nima می‌گه:

        از خودت مایه بذار
        چی چیو همه ی دنیا عاشقشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        من از صورت عملی و مزخرفش بدم میاد با اون دماغ کشیده و چشای ریزش و لبای تزریقیش

        تو عکس دوم خیلی نکبت شده
        با اینهمه تزریق بوتاکس و…….. بازم چروک داره
        دختره ی مزخرف…………………………..
        به نظر من واقعا فیسش مسخرست
        تو عکس 6 نیگا کن ببین چقد چشاش ریزه اصلا انگار کوره

        لطفا شما به بازیگرای مورد علاقه ی ما توهین نکن و گرنه ما هم بلدیم توهین کنیم.

      • شمیم می‌گه:

        خوشم اومد که همه جوابتو دادن!

  7. ویکتوریا می‌گه:

    اله جذابیته این بانو
    بسسسسسسسسسسسیارررررررررررررررررر اورا دوست میداریم

  8. عسل جونی می‌گه:

    خیلی خوشگل ونازه ه عکسای جالبی

  9. sh1 می‌گه:

    یه جوراییی زیباییش بخصوص چشماش شبیه همین ببراست

  10. یاس می‌گه:

    چقد با این ببره شباهت دارن.نکنه اینم از خانواده گربه سانانه!! اصلا»چهره گیرایی نداره این خانم

  11. نگار می‌گه:

    شماها بالا برید پایین بیاید مگان عروسکه جوونه انجی پیرههههههههه واه واه هرچقدرم خواستید به مگان توهین کنید مگان طرفدارای خودشو داره حالم بهم میخوره از اون انجی با اون لباش انجیه ادم کششششششششششششششششششششش

    • یاس می‌گه:

      همین مگانی ک شما بهش میگید عروسک داره خودشو میکشه ک شبیه آنجی شه از ادا و اصول گرفته تا تزریق ژل تولباش.اما ب گردپای آنجی هم تا حالا نرسیده و نمیرسه.یادتون نره ک 1روزیم ایشون میرسن ب سن آنجی.من طرفدار انجی نیستم اما ما نباید همدیگرو بخاطر این افراد مورد نکوهش قرار بدیم.هرکس نظری داره برگرفته از شخصیتش و توهین ب نظر اون یعنی توهین ب شخصیت اون فرد.
      بنظرم همین الی شاکردوست خودمون_ک من ازش متنفرم_خیلی از مگان سرتره

      • nima می‌گه:

        الناز یه تار موش شرف داره به این مگان

      • ویکتوریا می‌گه:

        عزیزم من قصد توهین به کسی رو ندارم ولی باید بدونید در زندگی انجی نقطه سیاه هست که یکیش تو زندگی این بانویی جذاب نیست حتما میدونید چند وقت پیش مجله استار تصاویر جالب منتشر کرد در مورد زندگی خصوصی این بانو که حتی طرافداراشم باور نمی کردند
        بعدشم در نظر سنجی بین امریکایی ها مگان محبوب شناخته شده چون سر به راه
        شایدم بگین بازم انجی بهتره ولی حداقل حداقلش که این مگان جون شوهر دزدی که نکرده

      • bradley cooper می‌گه:

        این حرفا چیه
        اه اه دوباره داره وضع خراب میشه
        ویکتوریا شما هم اصلا» میدونین شوهر دزدی چیه کی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟
        خیالت راحت همه نقطه سیاه دارن چه حرفای بی پایه و اساسی
        چه قدر مسخرس مقایسه آنجلینا جولی و مگان فاکس
        من مگانو دوست دارم
        اما آنجی تکه
        پس خواهش حرف الکی نزدید بسه دیگه

      • sasan می‌گه:

        عزیزم براد اینجا چغندر نبوده
        براد هم انجیو خواسته و اینو تو نمیتونی رد کنی

        انجی با تمام کاراش برای طرفداراش عزیزه و انجلینا یه زنه که تمام بازیگرای هالیوود ارزو دارن جاش بودن و این حرف یه مجله ی خارجیه نه من.

    • ava می‌گه:

      چه جالب 34 سال پيره!!! ديگه نمي دونين چي بگين …

    • نگار می‌گه:

      اما در مورده اون دختره الناز که اسمشو میشنوم با عرض معذرت بالا میرم این جهان سومیه عقب افتادرو چه به هالیوودیا مخصوصا مگان عزیزو عروسک

      • نگار-8 می‌گه:

        البته من فقط از بازیگران ایرانی بدم میاد منظورم بقیه مردم نیستند دوستان مرسی

      • یاس می‌گه:

        من آدم احساسی نیستم اما این نظرتو قلب منو سخت در هم فشر طوری ک ناخود آگاه اشک تو چشام حلقه زد.با خودم گفتم چرا آخه چرا یه دختر اینقد خودشو حقیر بدونه؟! تو بازیر سوال بردن الناز_ک من سخت ازش متنفرم_کل ما دخترای ایرونی رو زیر سوال بردی.
        ارزش یه دختر تن فروش نامسلمون در منظر تو از 1دختر اصیل و نجیب ایرانی بیشتره؟!
        وای بر من! وای بر من ک تو هموطن منی!تا وقتی ک تو ب خودت بگی جهان 3ومی عقب افتاده همینی ک هستی میمونی.
        یاد این افتادم ک زمانی توی ایران نبودم سرود ای ایران چقد برام اهمیت داشت و بهم غرور میداد.
        الان میخوام بگم من از مگان بهترم: من اصیلم آریاییم نجیبم زیبایم پاکدامنم شیرپاک خوردهام حلال زاده ام متمدنم با فرهنگم مغرورم فرزند کورش کبیرم و تحصیل کرده ام و از همه مهمتر من 1مسلمانمو مهم نیست ک کوته فکران جهان 3ومیم بخوانند.

        ملت ما نیاز داره ب آرش های کمانگیر! کجایند شهیدانی ک خون دادند و جون دادند تا امروز من و تو پشت کامپوتر بنشینیم و تماشاگر آن باشیم ک خودمان ایرانمان را ویران میکنیم.
        اما اکنون وقت آن رسیده ک فریاد بزنیم کوروش آسوده نخواب ک هممان در خوابیم!!!!خواب غفلت و غربزدگی….

      • نگار می‌گه:

        البته منظورم بازیگران ایران هستن بقیه مردم نیستن دوستان مرسی

      • nima می‌گه:

        خانوم یاس عالی نوشتییییییی ممنونم

      • یاس می‌گه:

        نیما جان از قدیم میگن:آنچه کز دل برآید لاجرم بردل نشیند

      • nima می‌گه:

        حق با شماست یاس خانوم.

  12. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    همه دنیا میدونن مگان داره خودشو هلاک میکنه شبیه آنجی شه
    ولی آنجی کجا مگان کجا(بااحترام به طرفدای 2طرف)

    از مگان خوشم نمیاد ولی بازیش خوبه
    تیپاش خیلی تکراریه

    کاش میشد توایرانام همچین جاهایی بود واسه بازدید
    حقا که جهان سومیم

  13. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    همه دنیا میدونن مگان داره خودشو هلاک میکنه شبیه آنجی شه
    ولی آنجی کجا مگان کجا(بااحترام به طرفدای 2طرف)

    از مگان خوشم نمیاد ولی بازیش خوبه
    تیپاش خیلی تکراریه

    کاش میشد توایرانم همچین جاهایی بود واسه بازدید
    حقا که جهان سومیم

  14. ava می‌گه:

    تو عكس 2 چقدر ببره خنده دار افتاده … به نظر مياد جفتشون از هم مي ترسن معلوم نيست چرا به زور پهلو هم نشوندنشون …

  15. Hamid می‌گه:

    خیلییییییییییییی توپی شما
    خبر داری؟
    چشات خداست

  16. mac می‌گه:

    مگان رفته پیش قومو خیشاش. اصلا ازش خوشم نمیاد.ممنون

  17. فری می‌گه:

    واای مگان بی آرایشم خیلی نازه دوس دارم ببوسمش. اون انجی چشاش بی آرایش عینه مرده هاس ولی مگی در هر 2حالت جذابه. لبای آنجی مثه شتره فکشم زشته. البته سلیقه ها متفاوته خیلیا آنجی رو به خاطر همون لباش زیبا میدونن.در ضمن هیکل مگان به نظرم قشنگتره انجی خیلی بدجور لاغره رگاش زده بیرون.و در پایان اینکه من این کارهای به ظاهر خیر خواهانه انجی رو قبول ندارم به نظرم بیشترش برا خودنماییه وبا خریدن عینکه یک ملیون دلاری جور در نمیاد.این نظر منه بدون قصد توهین به کسی.

  18. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    تو زندگیه همه اینا نقطه سیاه وجود داره
    برد جنیفرو نخواسته اومده سراغ آنجی (این اسمش شوهر دزدی نیس)

    مگان 1ذره چشم داره که عین وزغ میمونه
    سادگیه آنجی توکل دنیا معروفه

    من قصدتوهین به دوستانو ندارم
    ولی من هرمین تو سرچم

    تاحالا نشنیدم نظرسنجی بین آنجی و مگان صورت بگیره چون قابل قیاس نیستن
    مگان جذبه خودشو داره ولی ما اصولا به این جور فیسا میگیم خوشگل دهاتی

  19. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    این عکسا مگان واسه کسایی که عقیده دارن مگان خوشگله خالی از لطف نیست


    این کجاش نازه؟

  20. آرکا آرشیتکت می‌گه:

  21. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    کثر ستارگان زن هالیوود از خداشونه که با آنجلینا جولی مقایسه بشن ولی مگان فاکس جزء این ستارگان نیست !

    او در مصاحبه ای در جدیدترین شماره مجله Entertainment Weekly گفته است این یک ضعف در خلاقیت رسانه ها است که من را را با آنجلینا جولی مقایسه کرده اند. این اصلاْ دلیل خوبی نیست که اگر خالکوبیی روی بدن من است یا موهای من سیاه است و در فیلم های اکشن هم ایفای نقش میکنم من را با او مقایسه کنند !

    مگان فاکس با قاطعیت می گوید : من غیر قابل مقایسه با کسی هستم !

    مگان فاکس 23 ساله که می خواهد خودش را دختری پرقدرت و با اعتماد به نفس نشان دهد می گوید : من یقین دارم که آنجلینا جولی اصلاً نمیدونه من کی هستم.

    مصاحبه جنجالی مگان فاکس را بخواید

    او اضافه می کند : هیچ علاقه ای برای ملاقات با آنجلینا جولی ندارم و ملاقات با او را برای خودم شرم میدانم.

    وقتی از مگان فاکس سوال می شود که آیا قصد داری قبل از گرفتن نقش های مهم در فیلم های هالیوود پا بر جای آنجلینا جولی بزاری و سمبول سکس بشوی می گوید : آنجلینا جولی یک متود ( method ) بازیگری است

    به این میگن 1آدم حسود مغرور
    وگرنه کل دنیا آنجلینارو میشناسن
    در صورتی که شاید 1% از مردم کل دنیا مگانو بشناسن
    وهمه میدونن داره خودشو میکشه تا شکل ؟آنجی شه

  22. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    مگان فاکس: مثل بریتنی نیستم

    گان فاکس اخیرا در گفت گویی گفته من مثل بریتنی اسپیرز، اهل جلب توجه نیستم. مگان فاکس که اخیرا با فیلم » ترنسفورمرها » به سینما برگشته و معمولا در صدر لیست جذاب ترین زنان دنیا قرار دارد، از حضور در مهمانی های انچنانی حذر می کند و می گوید دوست ندارم جلب توجه کنم.

    به گزارش irasun.com او به مجله انگلیسی Heat گفته است من نیکول کیدمن و دنیل دی لوئیس را الگوی خود قرار داده ام. به این نکته فکر کنید که آنها بازیگران خوب و قابلی هستند و اصلا هم خود را درگیر حاشیه های هالیوود نکرده اند. من دوست دارم مانند آنها باشم.

    من هم می توانم در هر رستوران و باشگاهی حاضر شود و شب ها هم مست کنم، در این صورت احتمالا خیلی هم مشهور میشوم. اما خب آخرش که چی؟

    به این میگن آدم عقده ای
    باهمه افراد معروف مشکل داره

    • nima می‌گه:

      من ازتون ممنونم واقعا خوب نوشتی

    • bradley cooper می‌گه:

      آرکا من الان دارم با مگان حرف میزنم بدبرداشت نکنی
      بریتنی اسپیرز ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
      مگان جون جوک گفتی تو به گرد پای بریتنی هم نمی رسی خانم کوچولو
      داری از حسودی میمیریا اه اه
      بریتنی اسپیرز تا مدت ها ملکه twitter بود هنوز از پر طرفدار ترین هاس
      تو باید بری آخر صف
      هیچ وقت خودتو باب بریتنی عشق من مقایسه نکن
      تازه به دورون رسیده
      باید خاک پای بریتنی رو لیس بزنی
      دانیل جون مارو حذف نکید من به کسی در اینجا توهین نکردما
      به مگان فاکس که یک شخصیتی معروفه بد گفتم
      نه به دوستان اینجا

      • نگار-8 می‌گه:

        ببین ارش هر چی از نهادت اومد بیرون به مگان گفتی مگانو سکه ی ی پول کردی پس دیگه لطفا ازش تعریف نکن اگه همه ی دنیا از مگان بد بگن نظرم دربارش عوض نمیشه من براش جون میدم

      • nima می‌گه:

        ای جانم گل گفتی ارش
        بریتنی نمک صورتش طبیعیه نه با جراحی و…….
        تازشم بریت خیلی مشهوره
        وقتی نصف مگان بود تو دنیا کسی نبود بریتنی رو نشناسه حالا این مزخرف داره خودشو با عشق من بریتنی مقایسه میکنه.

      • bradley cooper می‌گه:

        نگار خانم منم مگان دوست داشتم
        ولی خیلی از خود راضیه
        خوشم نیومد
        بابا بریتنی و آنجلینا هم طرفدار دارنا
        انگار مگان اینو فراموش کرده

      • ویکتوریا می‌گه:

        من میدونم چی دارم میگم اول مطلبی هم که نوشتم این بود من قصد توهین به کسی رو رو ندارم
        ولی شما علنا من رو به نفهمی وندونستن مطالب خطاب کردی
        اینا اون سر دنیا ما اینجا
        ما باید احترام همو نگه داریم
        چون ما همیشه میایم اینجا واین خیلی زشته که یه ذهنیت بد در مورد هم داشته باشیم

      • bradley cooper می‌گه:

        من قصد بی احترامی نداشتم
        ببخشید

  23. ساغر می‌گه:

    اينا وقتي كه ميگن مثلا اهل جلب توجه نيستن اتفاقا با اين حرفشون مي خوان جلب توجه كنن..هر كسي يه جوري جلب توجه ميكنه مگان هم اينطوري …اصلا هنرمندا عاشق جلب توجه هستن اين تو خونشونه حالا به هر طريقي….آخه چرا با ديدنه يكي انقدر بخواييم ازش تعريف كنيم مگه اينا كين به خدا تو همين ايران خودمون دخترايي هستن بدونه اين همه آرايشي كه اين هالييووديا ميكنن و بدونه اين همه تجملات خيلي هم زيبا هستن …
    به ديدنه گربه سانان!!!رفتن هم خودش يه نوع جلب توجه هستش جلب توجه موضيانه….
    بريتني با اين كه خيلي كارا كرد ولي خيليا هنوز دوسش دارن ولي اين مگان قول ميدم اگه يكي از كاراي اونو بكنه …همه ازش بدشون مياد
    بريتني نقطه سياه زياد داره تو زندگيش ولي اينم دور از انسانيته كه مگان بخواد اسمشو ببره و بگه من نمي خوام مثل اون باشم مگه تو كي هستي شايد اگه تو جاي اون بودي بدتر از اون ميشدي
    و اما مقايسش با آنجي ..خيلي بي انصافيه از لحاظ سني مقايسش كنيم مگه آنجي از 34ساله بدنيا اومده فقط يه آدمه ضعيف دست رو اين مسعله ميگذاره
    آخه از طرفي هم واقعا مشخصه كه از خداش شبيه آنجي بشه از تيپاش يا نوع آرايشش واقعا بيشتر وقتها مي خواد خودشو شبيه آنجي كنه
    مگان خودش اينو مي دونه اگر كارگردانه مطرحي بخواد فيلمي بسازه بينه اون و آنجي كيو انتخاب مي كنه من فن آنجي نيستم فقط خوشم مياد ازش ولي مگان واقعا وقتي برخلاف كاراش حرف ميزنه خيلي حرص ادمو در مياره…….
    به هر حال اين خيلي براش حسه خوبيه كه بخوان با آنجي مقايسش كنن چون باعث شهرتش ميشه….
    ولي در كل ما نبايد اينارو به اصصلاح واسه خودمون بت كنيم و تعريف زيادي كنيم .

  24. نگار می‌گه:

    خلاصه یک کلام ختم کلام انجی چندوقت دیگه باید عصا دست بگیره بره قاتی پیرااااا

    • نگار می‌گه:

      خیلی ببخشیدا دوستان ولی انجلینای لب شتری دیگه دورش به سر اومده

    • bradley cooper می‌گه:

      دانیل جون خواهشا» ما رو حذف نکنیا
      ناراحت میشیم من قصد توهین به کسی رو ندارم
      به خدا قسم
      ولی سگه سگه سگه سگه سگه سگه
      آنجلینا می ارزه به مگان
      موقعی که آنجلینا تو فیلم gia بازی می کرد و صورت به زیبایی گل داشت
      که هنوزم داره مگان کجا بود

  25. sara2 می‌گه:

    چقدر شجاعند

  26. ساغر می‌گه:

    خوبه سنش هست كه بهش گير بدين!!!!! ……..

  27. love selena می‌گه:

    عزیزم خیلی دوسش دارم …
    خیلی جذاب و خوشگله…….
    چشماش محششششششششششششششششره….
    چهرش دوست داشتنی و نازه…
    موهاشم خیلی خوشحالت و خوشگله …
    هیکلشم حرف نداره ….
    در کل عاشقشم

    مرسی مرسی مرسی

  28. دانيل می‌گه:

    احترام همديگه رو نگه داريد وگرنه كاربري توهين كنندگان رو ميبندم

  29. sara74 می‌گه:

    اینجا چه خبره؟!میدون جنگه؟!هیچ کسی اینقدر ارزش نداره که به خاطرش اینجوری به جون هم بیوفتین!
    اونا واسه خودشون دارن حال میکنن و ما اینجا داریم به خاطر اونا تو سرو کله هم میزنیم!

  30. marya.b می‌گه:

    یعنی چی!!!!!!!!!!؟
    خوب مسلمه که نظرا متفاوته! این جنگ و دعواهای مسخره واسه چیه!!!!!؟

  31. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    من قبلا هم گفتم جا داره بازم بگم همه حرفام با احترام کامل نسبت به همه دوستان بود

  32. camelia می‌گه:

    قیافه مگان ر من بدون ارایش وقتی تو خیابون با همون شلوار گل و گشادش دوست دارم
    یعنی وقتی ساده هست ارایش نداره فکر نمیکنه که الان همه دارن نگاش میکنن فردا میخوان راجه به کاراش و لباساش نظر بدن و …
    غرور واسه ی دختر لازمه
    اینم مغروره که البته بعضی وقت ها از حد رد میشه
    همه میگن عملیه این
    اخه از مقاسه چند تا عکس تو چند جا و طی چند سال که نمیشه گفت فلانی عملیه
    بعضی ها صورتشون با ارایش از این رو به اون رو میشه مخصوصا افراد برونت
    همه میگن ارایش خیلی چهره مگان ر تغییر میده
    و تاثیییر زیادی داره
    من عاشقش نیستم ولی بیشتر از انجی دوسش دارم
    شاید اگه از کارای انجی بدم نمیومد اونم به نظرم قشنگ میومد ولی فلن ب خاطر کاراش که حداقل مطابق ایده ال های من نیست از ش بینهایت متنفرم

  33. Hamid می‌گه:

    چقدر خودتونو عذلب میدید
    مگان تکه
    فقط و فقطططططططططططططططططططط مگان

  34. Hamid می‌گه:

    عذلب=عذاب

  35. sara می‌گه:

    مگان:پیشی پیشی ملوسم بیا تو رو ببوسم
    شوهر مگان:آسّه برو،آسّه بیا که گربه شاخت نزنه
    🙂

  36. khaT می‌گه:

    منكه عاشق مگان و همسرشم.ولي مگان ديگه انقدر پوستشو لايه برداري كرده تموم شده!
    خدايي نازه!

پاسخی بگذارید

