جدیدترین عکسهای آدریانا لیما در فروشگاه ویکتوریا سکرت نیویورک

فرستاده شده: اکتبر 20, 2010 توسط Admin در Adriana Lima, Celebrities, Victoria Secret
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای آدریانا لیما در فروشگاه ویکتوریا سکرت نیویورک

آدریانا لیما تاپ مدل برزیلی ویکتوریا سکرت در فروشگاه این کمپانی در نیویورک دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. شمیم می‌گه:

    لباسش قشنگ نیست،بهش نمیاد خودشم اینجا خوب نشده ولی کلا فیسِ جذابی داره!

  2. نگار می‌گه:

    به به سرامد تاپ مدلهاست عاشق شخصیتشم لباسش بی همتاست

    • یاس می‌گه:

      برای نگار:
      http://www.seemorgh.com/entertainment/default.aspx?tabid=2418&conid=76097
      زمین خوردن ماریا کری باردار حین کنسرت

      • نگار می‌گه:

        مرسی اینو خیلی وقته میدونم

      • شمیم می‌گه:

        آخــی چه ضایع افتاد.

      • نگار می‌گه:

        شمیم اگه به ماریا توهین کنی منم مجبور میشم به کریستینا توهین کنم مرسی

      • شمیم می‌گه:

        من نمیفهمم تو مثه اینکه با خودتم مشکل داریاااا من کی توهین کردم؟؟
        من فقط نظرمو راجع به عکسی که میبینم میگم اگه هم چیزی گفتم الکی که نبوده!

      • نگار می‌گه:

        اینکه به زمین خوردن ی خانم باردار میگی ضایع این کجاش ضایست تو خودتم زمین بخوری من وایسم نگاهت کنم بگم چه ضایع خوردی زمین خوشت میاد

      • شمیم می‌گه:

        والاااا شوهرِ ماریا هم اینقدر که تو ازش دفاع میکنی اون ازش دفاع نمیکنه!
        درسته طرفدارشی ولی دلیل نمیشه هر دفعه تو هرپستی بخوای به خاطرِ علاقت یه دعوا راه بندازی حالا این که مثلا من گفتم ضایع زمین خورده اونم تو موقعی که بارداره چه ربطی به کریستینا داره که میخوای اونو وسط بکشی توهینِ بیجا هم مگه میشه بعدشم من توهین نکردم ببخشید نمیدونستم نباید به ماریا جونتون حرفِ ناشایستی زد…
        دیگه یه دفعه بگید تو پستای مگان و ماریا البته دور از جون،همه خفه خون بگیرن که مبادا به شما برنخوره منم تو پستایی که از مایلی میشه دیگه به اونایی که ازش ایراد میگیرن چیزی نمیگم چون قبول کردم نظرا متفاوته نمیشه که هردفعه به خاطر همین متفاوت بودنِ سلیقه ها تو نظرا چت روم ایجاد بشه اونم به خاطر این سلبریتیا!

      • نگار می‌گه:

        خلاصه اینکه ماریا سابقه ی بینهایت درخشانی داره ومن براش میمیرم هر کسی هم هر چی بگه خودشو خسته کرده این حرفها رو سابقه ی ماریا تاثیر میزاره

      • نگار می‌گه:

        خلاصه اینکه ماریا سابقه ی بینهایت درخشانی داره ومن براش میمیرم هر کسی هم هر چی بگه خودشو خسته کرده این حرفها رو سابقه ی ماریا تاثیر میزاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • شمیم می‌گه:

        باشه بابا فداکااااار!
        من چیکارِ سابقه ی ماریا دارممم کی حالا راجع به سابقه ی ماریا حرف زد حالا به فرضم سابقه ی خوبی تو خوانندگی داشته باشه خوب که چی؟
        دیگه خودمون میدونیم ببین بحثو از کجا به کجا کشوندی!

  3. سحر می‌گه:

    خودشو خیلی میدوستم اما اینجا اصلا خوب نشده مخصوصا تو عکس 1 خیلی یه جوری شده !!!!

    اما فعلا یه مشکلی که هست اینه که من ویکتوریا سکرت میییییییییییخخخخخخخخووووووووواااااااااااااممممممممممم!!!!!!!!!!!!

  4. سلمه می‌گه:

    لباسش خيلي مزخرفه خودشم خيلي بد شده اينجا مخصوصا جاهايي كه ميخنده

  5. یاس می‌گه:

    نازیبا ست

  6. ava می‌گه:

    كلا جالب نيست …

  7. camelia می‌گه:

    خیلی مغروره بیشتر از حد لازم
    من دوتزن و میراندارا را از بیشتر دوست دارم
    از سر و روشون مهربونی می باره
    از هیکل و تیپ هایی که میزنن هم از این بهتره و من بیشتر خوشم میاد
    من نه از هیکل این خوشم میاد ن از فیسش
    کاشکی یکی بگه چرا خیلی ها عاشق هیکل ایننمگه هیکل دوتزن و میراندا از این چی کمتر داره کههمه میگن این بهتره؟

  8. ساغر می‌گه:

    نه هيكل نه زيبايي نه خوش تيپي…

  9. pegah می‌گه:

    عاشقشم.خیلی دوسش دارم.هرجوری باشه بازم خوشگله.

  10. عسل جونی می‌گه:

    لباسش زشته عکس دو و سه خیلی ناناز افتاده خوب معلومه خودش خیلی نانازه

  11. شاهین می‌گه:

    کلا زیباست منم خیلی دوسش دارم ولی اینجا یکم زشت شده

  12. sara می‌گه:

    حالا چرا دستاشو انونقدر پوشونده بعد جاهایی که باید بپوشونه،نپوشونده!
    میخواد لباس زیرش بیرون مغازه پرو کنه؟!

  13. khaT می‌گه:

    افتضاح ومسخره شده اينجا! واي چقدر ضايع!
    ولي كلا جذابه! دوسش دارم هوارتا

پاسخی بگذارید

