عکسهای شریل کول در کنار مجسمه اش در موزه مادام توسو لندن

فرستاده شده: اکتبر 20, 2010 توسط Admin در Celebrities, Cheryl Cole
برچسب‌ها:

عکسهای شریل کول در کنار مجسمه اش در موزه مادام توسو لندن

شریل کول خواننده مشهور انگلیسی در مراسم رونمایی از مجسمه مومیش در موزه مادام توسو لندن دیده میشود.

دیدگاه‌ها
    • یاس می‌گه:

      واقعا» باید ب این مجسمه سازان تبریک گفت کارشون عالیه.
      نمیدونم تاحالا این مجسمه ها رو از نزدیک دیدید یا نه اونجا اصلا» باورت نمیشه اینا غیر واقعین آخه توی عکس یه برقی میفته روشون ک با اصلش میشه تشخیص داد اما از نزدیک غیرممکنه تشخیص بدی.تازه من تو عکس اول اشتباه کردم فکر کردم نارنجیه اصله.
      کاش 1شعبه هم تو تهران میزدند.1ی 2سال پیش آوردشون تهران نمیدونم شما رفتیدیا نه واقعا» زیبا بودن!

  1. farshad می‌گه:

    خيلي خانومه

  2. ava می‌گه:

    اي جان چه گوگولييي تو … چقدر شبيهشه ….

  3. Trevor می‌گه:

    این دوتا چقدر شبیه همدیگن !!!

  4. love selena می‌گه:

    عزیز دلم
    خیلی ناز و با نمکه …
    به قول دوست عزیز بالایی «فرشاد » خیلی هم خانوووومه
    صدا و آهنگاشم خیلی تک و زیبان ….
    هیکلشم قشنگ و خوووووووبه….
    موهاشم خیلی خوشگل و خوش حالت و خوش رنگه ….
    در کل دوسش میدالمممممممممممممممم …

    مرسی

    • love selena می‌گه:

      راستی یادم رفت بگم مجسمش واقعا شبیه خودشه !!!
      از بین مجسمه های هنرمندا فقط مجسمه rihanna همچین جالب از آب در نیموده …. البته اینم نظر شخصی خودمه ها !!

  5. sara می‌گه:

    دقیقا منم تو عکس 1 همین اشتباه رو کردم
    Verry Nice

  6. سحر می‌گه:

    به به میبینم که مجسه همه رو دارن میسازن ! پس کی از مجسمه من رونمایی میشه ؟؟؟؟ 😀

  7. pegah می‌گه:

    چقدر خوشگله.بابا تورو خدا این آلبوم جدیدشو بزارید.

  8. bradley cooper می‌گه:

    خیلی خیلی خوشگل و شبیهن کار مجسمه سازا عالی بوده
    شریل هم که مثل همیشه یک خانم با کلاس
    مرتب و منظم
    شیرین و دوست داشتنی
    خوش صدا و خوش هیکل
    خیلی خیلی باحال و خوب
    خیلی دوسش دارم

  9. لیدا می‌گه:

    خیلی خیلی طبیعی به نظر می رسه من یه لحظه نتونستم تشخیص بدم شریل کدومه مجسمش کدومه؟ کی به کیه!!! :))))))

  10. marya.b می‌گه:

    خیلی ملوسه… مجمسشم کپی خودشه!

  11. شمیم می‌گه:

    واااای عزیزمممممم شریل تکه فیسش خیلی نازه اینجا هم خیلی خوش تیپ شده عاشق موهاشمممم!

    صداشم دوست دارم،یه لحظه نتونستم تشخیصشون بدم خیلی شبیهن!کارشون درســـته.

  12. سلمه می‌گه:

    واي دامن و كفشش خيلي نازه خودشم خيلي قشنگه

  13. ساغر می‌گه:

    چه كفش و دامنه نازي خودشم خوشگل و ملوسه..ولي واقعا چه هنري كاملا شبيه خودشه
    مي سي

  14. ویکتوریا می‌گه:

    من خیلی دوستش دارم
    بی حاشیه است

  15. sara می‌گه:

    خيلي مجسمش شبيه به خودشه .
    چقدر اين خانوم موهاي خوش حالت و پري داره .
    هيكلشم حرف نداره . خوش تيپه خدايي.

  16. عسل جونی می‌گه:

    شریل خیلی نازه صلا مجسمش جالب نیس خودش خیلی نانازو تو دل بروست اون لباس بی معنی چیه تن مجسمه بالا تنش چقد زشته وای خود شریل رو نگا کنید چه دامن خوشگلی چه کفشای زیبایی خودشم که با این چهره جداب خیلی تک شده به سر مجسمه دقت کنید چقد تراشکاریش زشته از همه مجسمه ها مال گویین خیلی شبیه بود این که اصلا شبیه شریل جونی به این خوشگلی نیس

  17. mac می‌گه:

    چشماشون باهم میفرقه.مو های شریل خوش حالتو خوش رنگه لباساش هم خوبه مخصوصا کتش.مرسی

  18. khaT می‌گه:

    من عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــق اين زنم.صورتش نمك خاليه….
    چال روي صورتش محشره.مجسمه اش هم عاليه ولي چشماش يكم كوچيكتر از خودشه!
    واي خيلي دوس داشتنيه.ممنون

پاسخی بگذارید

