جدیدترین عکسهای کتی هولمز و سوری کروز در لوکیشن فیلم جدید کتی "Jack and Jill"

فرستاده شده: اکتبر 21, 2010 توسط Admin در Celebrities, Katie Holmes
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای کتی هولمز و سوری کروز در لوکیشن فیلم جدید کتی «Jack and Jill»

کتی هولمز به همراه دترش سوری در لوکیشن فیلم جدیدش «Jack and Jill» در وست هالیوود دیده میشوند.کتی در این فیلم با آدام ساندلز و آل پاچینو همبازیست.

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    ا
    و
    ل

  2. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    چه بزرگ شده این دختر لوسه
    پاشم که اوف شده

    از فیسش شیطونی و لجبازی میباره

  3. دانيل می‌گوید:

    چه عحب اين سوري روي زمينه

  4. یاس می‌گوید:

    من اول بودم اما باز نمیشد.
    چ عجب ما 1بار این خانم رو درحال راه رفتن زیارت کردیم.از سوری خوشم نمیاد خیلی لوس تشریف داره.مادرشم خیلی بدلباسه

    • یاس می‌گوید:

      این پتو دیگه داره حالمو بهم میزنه!!!
      بابا پتو وا3 نوزاد چند ماهس ک بتونی راحت اینور و اونورش کنی هم اینکه بچه حساسه سرما نخوره نه وا3 این خرس گنده

  5. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    ما شمارو اول حساب میکنیم عزیزم
    راضی شدی؟

  6. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    نه خواهش میکنم
    فرقی نداره عزیزم

  7. سپیده می‌گوید:

    تو عکس 5 جالب افتاده

  8. شمیم می‌گوید:

    وااااای عزیزم چه فیگورایی میگیره جلو دوربین!
    خیلی فیسِ شیطون و ناااازی داره کتی مثه همیشه بدتیپِ ولی دوستش دارم.
    کلا خانواده ی خوبی هستن!

  9. sara می‌گوید:

    چه جوجوی نازی.مامانش قربونش بره :ِ

  10. عسل جونی می‌گوید:

    ای خدا این دختر اخر عاقبتش به خیر شود از الان انقد عشوه میاد و مث بچه ها رفتار نمیکنه

  11. t_rex می‌گوید:

    جاي تعجب داره كه اين بشر راه رفتنم بلده!!

  12. نگار می‌گوید:

    موهاش کپی برابر اصل موهای منه

    • یاس می‌گوید:

      نگار جون ناراحت نشیا ولی من اگه موهام این جنسی بودش خودکشی میکردم.
      موهاش عین موهای این بچه عشایراس!موهای تو هم همینقد ژولیدس؟(با کمال احترام)

      • نگار می‌گوید:

        رنگشو گفتم بسیار خوشرنگه تعریف از خود نباشه یاس ناراحت نشیا ولی دورو اطرافیانت از دستت چی میکشن

      • admin می‌گوید:

        دوست عزیز در صورت ادامه توهین به نظرات دیگران یوزرتان مسدود خواهد شد

      • یاس می‌گوید:

        منظورت چیه؟

      • نگار می‌گوید:

        ببنید اینجا من نظرمو نوشتم با کسی کاری نداشتم یاس به من توهین کرد من همیشه نظرمو در مورده عکسها مینویسم کاری به کسی ندارم بقیه میان رو نظر من نظر میدن دعوا میشه

  13. سلمه می‌گوید:

    اتفاقا موهاش قشنگه فقط نميدونم چرا كتي يه گلسر به موهاي اين فينگيلي نميزنه

  14. khaT می‌گوید:

    چه عجب بالاخره راه رفتن ياد گرفت و گردن مامانشو ول كرد

پاسخی بگذارید

