عکسهای کنسرت شکیرا در ساکرامنتو

فرستاده شده: اکتبر 21, 2010 توسط Admin در Celebrities, Shakira
برچسب‌ها:

عکسهای کنسرت شکیرا در ساکرامنتو

شکیرا در ادامه تور آمریکاییش در حال اجرا برای طرفدارانش در ساکرامنتو دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. مریم-8 می‌گه:

    1111

  2. مریم-8 می‌گه:

    love u shakira!

  3. مریم می‌گه:

    جیگر به تمام معنا

  4. sara می‌گه:

    چرا همش لباسای تکراری میپوشه!
    کفشاش باحال :-*

  5. شمیم می‌گه:

    از حرکاتش خوشم میاد اجراهاش عالیه صداشم حرف نداره فیسش هم بانمکـــ ـــه!

  6. bradley cooper می‌گه:

    به معنای واقعی هنرمنده
    من همه چوره قبولش دارم
    کسی تو رقص رو دستش نیست
    عالیه عالی

  7. دیانا می‌گه:

    شکیرا جون شماااااااااااااااااااااااااااااا از کدامین زباله دان پیدا شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • bradley cooper می‌گه:

      واقعا» درک هم چیز خوبیه
      شکیرا طرفداراش زیادن
      شما نمیدونین موزیک و هنر چیه
      خیلی بده که این قدر راحت توهین میکنید
      به یک فرد هنرمند

      • Hamid می‌گه:

        قربون ادم چیز فهم دقیقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا میخواستم همینو بگم ارش

    • دیانا می‌گه:

      شماااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Hamid می‌گه:

        بقیه یحرفتو یادت نره یه وقت

      • bradley cooper می‌گه:

        من یک آدم واقع گرا

      • دیانا می‌گه:

        شمایی که اینقدر از خودتون تعریف میکنید خیلی ببخشید ولی من شنیدم ودیدم که در این سایت خیلی ها در کار دیگران فضولی میکنند طرف من اینجا شکیراست من به شما چیزی گفتم؟؟؟؟؟

      • bradley cooper می‌گه:

        واقع گرا از کی شده تعریف
        یعنی سعی میکنم واقعیت رو بگم
        در ضمن نظر ها هم برای تبادل و بیان هستن
        من قصد فضولی ندارم
        و شما خیلی تلخ زبان هستین
        من هیچ از تعریف کسی بد نگفتم
        و در بیشتر پست ها که از فرد معروفی ایراد گرفتم
        جایی بود که اکثرا» ایراد گرفتن
        پس الکی حرف زشته خودتونو به یک فرد که طرفداراش زیادن توجیه نکنید
        من قبلا» هم گفتم که هیچ وقت به فردی در این جا توهین نمی کنم
        پس از شما هم عذر می خوام
        و دیگه کاری به کاره کسی ندارم

      • نگار می‌گه:

        خب خیلی خوبه که اینو فهمیدین دوست عزیز من کاری به تعداد طرفداران ندارم به نظر من شکیرا به درده زباله دان میخوره

      • نگار می‌گه:

        لازمه که بدونید من ودیانا دوست هستیم

  8. یاس می‌گه:

    هنرش بی نظیره.

    راستی هنوز با پسر رئیس جمهور آرژانتین نامزده؟

  9. shima می‌گه:

    – چه زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن وبه پای تو سوختن وچه تلخ
    وغم انگیز است دور از تو بودن برای تو گریستن وبه عشق ودنیای تو نرسیدن
    ای کاش میدانستی بدون تو وبه دور از دستهای مهربانت زندگی چه ناشکیباست-

    – شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی
    پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم-

    -کنار آشیان تو آشیانه می کنم فضایه آشیانه را پر از ترانه می کنم کسی سوال می کند
    بخاطر چه زنده ای؟ و من برای زندگی تو را بهانه می کنم-

    یه کلام میگم:توی دنیا مثل تو وجود نداره

    ممنونم
    خیلیییییییییییییییییییییییی عالی بود
    خسته نباشید

  10. Hamid می‌گه:

    نفس من
    عشق من
    جیگر من
    دخی تو خدایی
    خوش بحال کسی که تو واس اونی:(

  11. ساغر می‌گه:

    واقعا صداش و رقصش با انرژيه………فيسشم نينازه

  12. asaljoon69 می‌گه:

    خیلی خانوم خوشگلو دوس داشتییه
    قدش فقط یکم کوتاهه
    ولی خیلی ریزه میزه و بامززست
    صداش خیلی قشنگه

  13. Trevor می‌گه:

    چقدر زشته این شکیرا

  14. ava می‌گه:

    باحال … cool… هنرمند … به تمام معنا

  15. mhr1019-8 می‌گه:

    عاشقشم

  16. Maneli می‌گه:

    همه چي داره جز صدا!!!گرچه از نظر من هيچي نداره!!!!لطفا طرفداراش نزنينتم:)

  17. عسل جونی می‌گه:

    شکیرا خیلی باحاله

  18. khaT می‌گه:

    واقعا هنرمنده.بينــــــــــــــــــــــــــــهاين شيطون و جذابه

پاسخی بگذارید

