جدیدترین فتوشاتهای داغ و لختی میراندا کر

فرستاده شده: اکتبر 22, 2010 توسط Admin در Celebrities, Miranda Kerr
برچسب‌ها:

جدیدترین فتوشاتهای داغ و لختی میراندا کر

میراندا کر سوپر مدل استرالیایی ویکتوریا سکرت در جدیدترین فتوشاتهای خود در جلوی دوربین راسل جیمز عکاس مشهور ویکتوریا سکرت بصورت برهنه ظاهر شد و حاشیه ساز شد.

عکسها 18+

چون عکسها لختی است بصورت لینک دانلود در سایت قرار میگیرد

Download

دیدگاه‌ها
  1. bradley cooper می‌گه:

    اول

  2. یاس می‌گه:

    این دیده شوهرش جزو جذابترین مردای جهان شناخته شده گفته ماهم 1کاری بکنیم ک از کانون توجهات دور نمونیم

  3. bradley cooper می‌گه:

    چه شاتای با ادبی بود
    خوب شد که این همه بودن

  4. نگار می‌گه:

    ماشاالله هزار ماشاالله جاش وسطه بهشته

  5. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    شورشو دراورده
    انقد که این شات ل خ ت ی میندازه هیچ مدلی نمیندازه

    نه فیسش خوبه نه های کلاسه فقط استیل داره
    نه از خودش خوشم میاد نه شوهرش

    وسط بهشت نه آخرین طبقش نگار جون

  6. bradley cooper می‌گه:

    فکر کنم همه دارین از فعل معکوس بهشت استفاده میکنید؟
    درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. asaljoon69 می‌گه:

    وای جونم
    این خانوم عشششق منه
    من از خورشو شوهرش خیلی خوشم میاد
    نازی

    • asaljoon69 می‌گه:

      شاتای ناز و پر احساسی بودن
      حداقل مث بعضیا که شات لخت میندازی زلللل نمیزنن تو دوربین بگن «سلام علیکم…خوشتون اومد؟ پسندیدین؟؟» !!!!!
      این میراندا یپا حوریه 😉
      خوشبخت شی دختر

    • mm می‌گه:

      منم خیلییی دوسش دارم

  8. بهار می‌گه:

    آهاااااااااا….پس اینکه به دوربین نگاه نمیکنه نشون دهنده شرم و حیاشه! اینهمه فیگورای دلبرونه و زوم کردنای شاعرانه میشه جز کدوم هنرش؟؟

    • asaljoon69 می‌گه:

      عزیزم..نیاز به شات نداره…تو ساحلاشون همه لختن!!!مردم عادی…هرکی با دوس پسر و شوهر میره اصلن چیزی تنش نی…
      خدااروشکر گذرمون به اون نواحی نیفتاده…ولی مصوره تو اینترنت!!!

      بقیه معروفا هم که میرن کنار ساحل قدم بقدم عکس میگیرن! حالا بیکینی!! میپوشن 😉
      ولی من منظورم یه فرد خاصص بود که با بیییحیایی زل زد تو دوربین و قصدش فقط یه چیز بود!!!شاتاشو قبلن دیدیم همیجا!!!سرکار خانوم ک.ک

      درمقایسه با اون..ایشون بسیار محجبن 😀

  9. bradley cooper می‌گه:

    نمی دونم چرا اون جا مدلینگو با تن فروشی اشتباه گرفتن
    خلاصه کاراشون شده تو نشون دادن بدنشون
    یعنی هیچ زیبایی دیگه ای ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فقط جسمی و بدنی
    خیلی بده به این میگن فساد اخلاقی
    به این میگن ه..ر…ز..گی
    به این میگن ف…ح…ش…ا
    آدم باید غیر از نشون دادن بدنش کاره دیگه ای بلد باشه
    صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر……….سیرت زیبا بیاور
    البه ایشون که برادر نیست ولی در کل این شعر راجبشون صدق میکنه
    خیلی ببخشید این نظر شخصی منه
    و از همه دوسداراشون عذر می خوام قصد بی احترامی به دوستای عزیزو ندارم

    • یاس می‌گه:

      درسته

    • asaljoon69 می‌گه:

      وا…حالا شما اونا رو با ما مقایسه نکن…درسته! ما جماعت مسلمونیم…اصلا دیدن این عکسا زشته(آقا نبین) 😀

      ولی اونا کارشون همینه…همشون پذیرفتن..فک نکنم دیدشون مث ما باشه!!حالا از جنبه بدش!!!
      مثلا خیلی از لباسایی که تو فشن شوها میپوشن تووره!!! هیچی نیس اصلا
      اونوقت باید بگن» کی حاضره این لباسو بپوشه؟؟؟!!! »

      هرکسیرو به این آسونی تو ویکتوریا سکرت راه نمیدن!!خیلیا دوس دارن ببینن کسی که رفته اونجا چه اندامی داشته که موفق و معروف شده!!!!
      مدلا عملی نیستن و اندامشون طبیعیه(البته نه هر مدلی!!!!!)

      نظر شما که در کلل درسته 😉

  10. mm می‌گه:

    منم هم از این کارش خوشم نیومد و تاییدش نمیکنم
    ولی چی کار کنم دوسش دارم

  11. ava می‌گه:

    واقعا هم چقدر احتياج به مهارت عكاسي داشت !!!

  12. عسل جونی می‌گه:

    دوستان عزیزم من میراندا رو میدوستم اما این کارشو تایید نمیکنم اما خودتون بشینید فک کنید
    کدوم یک از این هالیوودی های عزیز همچنن عکسی ندارن؟؟؟؟؟
    این که حداقل کارش مدلینگه
    بقیه بازیگرا چی که کارشون بازیگری و خوانندگیه مث بریت و جی لو ومونیکا و……….

    • bradley cooper می‌گه:

      خب اونا هم اشتباه میکنن(جی لو و بریتنی و مونیکا و پاریس و آنجلینا و مدونا و …………) من که نمیگم فقط کاره این بده
      ولی این که ازدواج کرده
      آنجلینا و جی لو که از وقتی که خانواده تشیک دادن
      خیلی از لحاظ اخلاقی بهتر شدن
      بریتنی هم که تو این 1 یا 2 سال اخیر نسبت به قبلش خیلی بهتر شده
      اما همون جور که دوستان گفتن اونجا این مسائل موردی نداره
      ولی خب دیگه
      من هم کل حرف شما رو قبول دارم

    • mm می‌گه:

      بریتنی تا حالا فتوشات لخت نداشته
      فقط عکس هایی که ازش پخش شده و بعضی از عکسا که فتوشاپی هست لخته

  13. عسل جونی می‌گه:

    دوست عزیز شما آرش نیستی؟؟؟؟؟ من حود ده روز نبودم خودتی؟؟؟؟ منم حرفاتونوقبول دارم اما اینا اینجوین دیگه >>>>

  14. شمیم می‌گه:

    چه اشکالی داره آخه؟
    این چیزا که واسه اونا عادیه مخصوصا واسه مدلای ویکتوریا سکرت!
    میراندا رو دوست دارم بانمکه!

  15. franco santro می‌گه:

    ببنید من نه از این طرفداری میکنم از شما ها ولی با یه حساب سر انگشتی میشه گفت:
    جامعه با عکس یا فوتو شات خراب نمیشه اگه همین امشب توجه همین امشب برید خیابونای تهران یا هر شهر دیگه ای یا همین عربستان خیلی بدتر از این مدل ها میبینید جامعه داریم تا جامعه جامعه ای که بخواد با یک عکس خوب(برداشت هرکسی از کلمه خوب یه تصویر جداگانه است)یا بد بشه خلاص»

    • bradley cooper می‌گه:

      چه میدونم شاید من اشتباه میکنم
      منم نگفتم جامعه خراب میشه خودشون شدن
      باز میگم شاید من اشتباه می کنم و حق با شما
      بد نیس کسی خودشو عریان به نشان بده قشنگه

      • franco santro می‌گه:

        من نمیگم عریانی خوبه میگم اولا» این که لباس و زیر لباسی تبلیغ نمیکنه بلکه داره خودشو تبلیغ میکنه

      • bradley cooper می‌گه:

        خدا خیرت بده
        خوب ادم خودشو تبلیغ کنه
        و همه نقاط بدنشو به همه نشون بده
        ایول ازت خوشم اومد چیز فهمی

      • franco santro می‌گه:

        دیگه خودشو تبلیغ میکنه منم کاری نمیتونم بکنم دوما» مگه من گفتم خود تبلیغ کردن خوبه؟

      • franco santro می‌گه:

        اگه زیر لباسی تبلیغ میکرد مدل و مادل بود

        اما الان این یه هر….. بیش نیست توجه کردی!

      • franco santro می‌گه:

        و کسی هم که خودشو تبلیغ میکنه نمیتونه با لباس این کا رو بکنه گرفتی آقای بردلی.

      • bradley cooper می‌گه:

        گفتم آدم باحالی هستی
        راستی منم حرف شما رو تایید کردم نگفتم شما گفتی خوبه
        از همین کامنت آخریت معلومه که فرد کاملا» فهمیده ای هستی دوست خوبم

  16. ساغر می‌گه:

    دكتر مصدق =زني كه عزت نفس داره بدنشو به معرض نمايش نمي زاره
    آدم بد نيست وقتي انقدر پول در مياره و هي پول رو پول مي زاره بفهمه چيو داره ميفروشه
    بدم اومد ازش……………..خيلي زياد
    بدم از آدماي بي حدو مرز مياد

  17. sara می‌گه:

    بي ادب.
    من نمي دونم وسطش چه خوشگلي داشت كه عكاس خودشو هلاكش كرد .
    خوشم نيومد اصلا.
    هر چيزي حدي دارهههههههههههههههههههههههههههه

  18. khaT می‌گه:

    واي چه خبره مگه. بدن مال خودشه.خودش ميره جهنم.تازه اگه جهنمي باشه!
    بيخيال بابا…واسه چه چيزايي بحث ميكنيدا….
    خيل خانومه…منكه از خودش و شوهرش خوشم مياد.
    اينا اين مدلين.اين كارا هم براشون حروم نيس.نه عزت نفس ميخواد نه حيا!
    خيالتون راحت….

  19. مهسا می‌گه:

    الان كه دارم فكر ميكنم ميبينم زيادم خشكل نيس… يه جورايي هم تازه معمولي و خنكه

  20. مهسا می‌گه:

    من نميدونم اينا ديگه انقد بدن لخت از زنا ديدن واسشون عادي نشده ؟؟ كه حالا هر كي تو مملكتشون بخواد كمي خودشو مطرح كنه ميره عكس لختي ميگيره

  21. marya.b می‌گه:

    بابا اونجا خارجه با اینجا 180 درجه فرق می کنه!
    اونا اصلا مثل ما فکر نمی کنن، مثل ما که شرم و حیا اونجا معنی نداره، اصلا این چیزا واسشون مهم نیست!
    بعدشم این مدله دیگه آدم عادی که نیست!

پاسخی بگذارید

